跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


1101#
發表於 09-5-1 22:02 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:54 PM 發表
唉~
希望呢位人兄,冇將病毒傳開去啦!!~



諗起都驚, 呢個人由麥西哥去上海呢程都有機會傳染比人, 之後由上海黎hk又有機會, 之後由HK機場去酒店又有機會, 之後由酒店去醫院又有機會...佢經過咁多地方, 唔小心傳染左比一個都死啦!


伯爵府

積分: 18922


1102#
發表於 09-5-1 22:04 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:57 PM 發表
咁搞法..
我諗聽日o既太平清醮,真係唔去好過去喎~
因為一定有好多遊客的!!!


無呀, 我今日決定左唔去長洲喇, 之前老公話去山頂我都話唔好去喇, 因為呢幾日都係紅日, 一定好多人.....聽日我地去西貢沙灘玩, 玩完就返屋企咋!

我估沙灘點都好過D人多又迫又空氣差既地方既!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1103#
發表於 09-5-1 22:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 22:02 發表
諗起都驚, 呢個人由麥西哥去上海呢程都有機會傳染比人, 之後由上海黎hk又有機會, 之後由HK機場去酒店又有機會, 之後由酒店去醫院又有機會...佢經過咁多地方, 唔小心傳染左比一個都死啦! ...

我諗而家o的的士司機仲驚呀~
都唔知自己有冇車過呢o的墨西哥遊客呢!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1104#
發表於 09-5-1 22:09 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 22:04 發表
無呀, 我今日決定左唔去長洲喇, 之前老公話去山頂我都話唔好去喇, 因為呢幾日都係紅日, 一定好多人.....聽日我地去西貢沙灘玩, 玩完就返屋企咋!

我估沙灘點都好過D人多又迫又空氣差既地方既!!! ...

咁又係呀~
小心o的好...

同埋..我地都一樣..唔鍾意多人o既地方..
星期三o個日..同老公兩個去o左新世紀行街..
幾舒服呀~個商場冇乜人喎~
老公都話..平日行街真係好好多..
我地都唔鍾意同人迫!!!


伯爵府

積分: 18922


1105#
發表於 09-5-1 22:11 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 10:07 PM 發表

我諗而家o的的士司機仲驚呀~
都唔知自己有冇車過呢o的墨西哥遊客呢!!


係啦...同埋又唔知呢個菌既傳染力有幾勁...所以都幾得人驚呀!


伯爵府

積分: 18922


1106#
發表於 09-5-1 22:13 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 10:09 PM 發表

咁又係呀~
小心o的好...

同埋..我地都一樣..唔鍾意多人o既地方..
星期三o個日..同老公兩個去o左新世紀行街..
幾舒服呀~個商場冇乜人喎~
老公都話..平日行街真係好好多..
我地都唔鍾意同人迫!!! ...


我又係架, 唔鍾意公眾假期同人出去迫, 加上老公佢地做呢行, 放平日仲好, 出去行街又唔會太多人....我就係諗諗下先同我老公講聽日都係唔好去D人多地方喇, 3日紅日一定勁多人....又唔一定要正日慶祝既, 下星期補返都得, 係屋企3個人食餐好既又得!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1107#
發表於 09-5-1 22:17 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 22:11 發表
係啦...同埋又唔知呢個菌既傳染力有幾勁...所以都幾得人驚呀!

但我頭先睇電視,
話呢隻菌好易破壞整c佢o架..
用普通潔手液洗手已經可以kill o左佢.
所以,勤洗手..同埋唔好捽鼻捽眼就ok喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1108#
發表於 09-5-1 22:19 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 22:13 發表
我又係架, 唔鍾意公眾假期同人出去迫, 加上老公佢地做呢行, 放平日仲好, 出去行街又唔會太多人....我就係諗諗下先同我老公講聽日都係唔好去D人多地方喇, 3日紅日一定勁多人....又唔一定要正日慶祝既, 下星期補返都 ...

原先打算聽日去荃灣jusco行吓街..
而家唔知仲去唔去好呢...

我老公同你老公唔同..佢放PH...
所以,如果呢幾日假期唔出去..
就要再等到下星期六日了.....


伯爵府

積分: 18922


1109#
發表於 09-5-1 22:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 10:17 PM 發表

但我頭先睇電視,
話呢隻菌好易破壞整c佢o架..
用普通潔手液洗手已經可以kill o左佢.
所以,勤洗手..同埋唔好捽鼻捽眼就ok喎~



咁真係要勤洗手, 同埋拎濕紙巾出街呀!!!


伯爵府

積分: 18922


1110#
發表於 09-5-1 22:31 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 10:19 PM 發表

原先打算聽日去荃灣jusco行吓街..
而家唔知仲去唔去好呢...

我老公同你老公唔同..佢放PH...
所以,如果呢幾日假期唔出去..
就要再等到下星期六日了..... ...


聽日都一定多人呀, 就算係出去行, 都行一陣好喇....依家去邊都擔心, 真係好慘呀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1111#
發表於 09-5-1 22:36 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 22:31 發表
聽日都一定多人呀, 就算係出去行, 都行一陣好喇....依家去邊都擔心, 真係好慘呀!

頭先我呀嫂打電話o黎..
佢都叫我唔好出街...

佢都好驚..因為我呀哥係做入境處的..
成日都接觸旅客...


伯爵府

積分: 18922


1112#
發表於 09-5-1 23:11 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 10:36 PM 發表

頭先我呀嫂打電話o黎..
佢都叫我唔好出街...

佢都好驚..因為我呀哥係做入境處的..
成日都接觸旅客...



我呢兩日出去搵D消毒搓手液都搵唔到呀....有時出街食飯前都用得著嘛!


子爵府

積分: 10503


1113#
發表於 09-5-2 01:09 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 22:36 發表

頭先我呀嫂打電話o黎..
佢都叫我唔好出街...

佢都好驚..因為我呀哥係做入境處的..
成日都接觸旅客...


妳真係要小心D呀...無必要都唔好出街喇mouth: 仲有呀...唔好搭313小巴呀


伯爵府

積分: 18922


1114#
發表於 09-5-2 01:11 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-2 01:09 AM 發表


妳真係要小心D呀...無必要都唔好出街喇mouth:mouth:" /> 仲有呀...唔好搭313小巴呀


你黎喇~~~

點解313小巴特別要小心呀?


子爵府

積分: 10503


1115#
發表於 09-5-2 01:50 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-2 01:11 發表


你黎喇~~~

點解313小巴特別要小心呀?


因為佢係由瑪嘉烈開出去荃灣架...咁我哋來回荃灣都會搵呢架小巴囉


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1116#
發表於 09-5-2 20:39 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-2 01:09 發表
妳真係要小心D呀...無必要都唔好出街喇mouth:mouth:" /> 仲有呀...唔好搭313小巴呀

但係去千色店唔坐呢架..就要行好遠喎~
唉~點解搞成咁o架...mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1117#
發表於 09-5-2 20:41 |只看該作者


今日最終都冇去到jusco..
因為太近如心酒店了..
老公都係驚驚地...唯有等遲吓情況穩定o的先再去啦!


伯爵府

積分: 18922


1118#
發表於 09-5-2 21:28 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 08:41 PM 發表


今日最終都冇去到jusco..
因為太近如心酒店了..
老公都係驚驚地...唯有等遲吓情況穩定o的先再去啦!


咁又係...你真係小心d好, 始終有大有細嘛!

今日我地去左沙灘, 好多人呀.....之後Wallace又驚d沙, 但去到d水又好興奮要沖出去玩, 之後又大浪, 坐唔到佢架水泡, 坐左上去, 之後一個浪"come"埋黎嚇死佢, 之後我話爸爸再同你去玩水水好唔好, 佢即刻唔要, 但話媽咪同你去玩好唔好佢又話好...我諗佢覺得係爸爸同佢出去, 所以比個浪"come"埋黎 之後上巴士前佢玩到好累, 要抱又想訓...之後我話爸爸抱啦, 媽咪好累喇...佢打死都唔肯, 我老公抱走佢之後仲扭左幾秒係咁叫媽咪


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1119#
發表於 09-5-2 21:44 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-2 21:28 發表
咁又係...你真係小心d好, 始終有大有細嘛!

今日我地去左沙灘, 好多人呀.....之後Wallace又驚d沙, 但去到d水又好興奮要沖出去玩, 之後又大浪, 坐唔到佢架水泡, 坐左上去, 之後一個浪"come"埋黎嚇死佢, 之後我話爸 ...

嘻~
咁你老公有冇呷醋呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1120#
發表於 09-5-2 21:46 |只看該作者
我今日都去o左睇醫生呀~
呢幾日都覺得自己有少少作感冒咁..
晏就瞓醒晏覺,仲有少少頭痛o忝呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo