跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17682


1101#
發表於 04-12-2 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CAR MAN,
醫生開d藥膏比我, 要查半年喎!
佢話d肉牙有可能3-4個月後至出架!
不過我諗我都未必有咁好心機查半年, 玩咩!

pekkle女 寫道:
南瓜ma,
係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??


男爵府

積分: 6152


1102#
發表於 04-12-2 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

idayk ,,,咁會吾會係日頭訓得太多,夜晚妞計吾肯訓覺??


伯爵府

積分: 17682


1103#
發表於 04-12-2 11:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

idayk,
d 阿b係咁架, 曳兩日,唔瞓, 喊, 因為曳完, tired, 之後會乖兩日
Fish都係咁, 佢地d pattern嚟架!


男爵府

積分: 6152


1104#
發表於 04-12-2 11:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

YMC,,,,小FISH同之前吾同哂喎,, 大隻左,,,


伯爵府

積分: 17682


1105#
發表於 04-12-2 11:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
您咁苦惱, 不如唔做滿月把喇!
滿月原本係開心事嚟架嘛
費事重攪到您同d 囝囝囡囡唔開心喇


伯爵府

積分: 17682


1106#
發表於 04-12-2 11:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,
yes, 3 下"爬" bb
所以之前尖面重有d似我
依家似老公lu


男爵府

積分: 7640


1107#
發表於 04-12-2 11:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy,

幫我拆線既姑娘都係咁講,
宜家傷口冇肉牙唔等於冇,
有d人真係幾個月後都會出架!
好驚呀! 係唔係貼左膠布 or 查藥膏就得架啦!!
仲有要唔要介口架? :evil:
我真係好怕d肉牙!!


ymc2727 寫道:
CAR MAN,
醫生開d藥膏比我, 要查半年喎!
佢話d肉牙有可能3-4個月後至出架!
不過我諗我都未必有咁好心機查半年, 玩咩!

[quote]
pekkle女 寫道:
南瓜ma,
係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??
[/quote] :evil:


伯爵府

積分: 17682


1108#
發表於 04-12-2 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
半年喎, 點戒口呀!
面對現實喇!


男爵府

積分: 6152


1109#
發表於 04-12-2 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

其實有肉牙即係點呀???我都吾知有無,,睇吾到,(無勇氣去睇佢)

ymc,,,,,,,華,,,有三個下巴,咪好得意,下次見到要豆下佢,,都好丫,BB"曾經"似過你嘛,好過我,無人話過似我,我奶奶重話佢訓覺個樣似佢TIM,,,C未,


伯爵府

積分: 17682


1110#
發表於 04-12-2 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

HI ALL MA,
有嘢問!
您地D B有冇成日嘔奶架?
之前Fish都好地地
依排玩嘔奶, 明明掃到風都係會嘔
一日一次
餵成半個鐘之後都係嘔番出嚟
哂料, 半個鐘之後又要再餵番
好辛苦, 我同Fish都係
有咩解究?


子爵府

積分: 12555


1111#
發表於 04-12-2 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
其實我哋般開後,我老爺同姑奶、姑仔成日同我哋'申',話佢'痴痴哋',自己有時D嘢唔記得放係邊,佢就發曬癲咁阿鬧人話人掉咗佢D嘢,但轉頭自己揾返又扮冇嘢,鬧錯人對唔住都冇,但我好開心o架,我心諗輪都輪到你哋受吓啦,我以前都受得多,我俾佢鬧時唔出得聲,但冇人會幫我出吓聲,抵呀!
我老爺話佢始終都係佢阿媽,冇理由唔理佢喎!唓,關我乜事,佢尊重我就話啫,佢從來冇尊重過我,重當我係狗、鬼(佢嗰時見到我行出房會話D人行路冇聲O架,哎哋我時運高呀!)。:evil: :cry:

佢真係變態o架,正一衰人。
:evil: :evil: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1112#
發表於 04-12-2 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

YMC,,,聽講我BB都有,我都見過,,之前吾記得邊個話掃完風都要抱佢一陣,打斜佢,等佢落左格先比佢平訓囉,我湊個個星期都幾店架,


伯爵府

積分: 17682


1113#
發表於 04-12-2 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
咁您打算重做唔做滿月呀?


伯爵府

積分: 17682


1114#
發表於 04-12-2 11:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,
已經食完打直上膀抱住佢15-20分鐘架喇!
有時重食完開頭0個2oz, 掃到風
比多半oz, 頂番出嚟, 又嘔
點算?

琴日又比Fish玩半晚, 去义電lu


男爵府

積分: 6152


1115#
發表於 04-12-2 11:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,老人家真係吾知佢諗乜,不過而家個個都知你苦況都好D,吾係個個當哂你衰人嘛,咪重慘,,真係好煩架,我不嬲都覺得,無人有權要人地睇佢面色嘛(除左上司),尊重你咪忍你囉,吾尊重你咪鬧返你囉,所以我正係對住老公先喊苦喊忽咋,你而家都係顧住你老爺O者,吾係就無咁煩啦,到時通知聲佢,佢黎又好,吾黎又好,吾好理佢囉,


男爵府

積分: 6152


1116#
發表於 04-12-2 11:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

YMC,,,,咁我都吾知點好LO,,你或者打去問健康院D姑娘丫,D姑娘都幾好架, 咁算吾自胃"錢"所以咁呢??


子爵府

積分: 12555


1117#
發表於 04-12-2 11:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
我都唔算擺,三圍都係自己人食吓飯喳。我老公話滿月不如自己係屋企煮叫佢老豆、家姐、細妹、'宜'生、嚟食,吓'咁'米'即係要我煮(13人喎)。 滿月日好多嘢做點煮呀!

:cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 2201


1118#
發表於 04-12-2 11:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cng,

恭喜哂! 唔使擔心, 你地好快一家團聚架!


子爵府

積分: 12555


1119#
發表於 04-12-2 11:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama 寫道:
Sandy,

幫我拆線既姑娘都係咁講,
宜家傷口冇肉牙唔等於冇,
有d人真係幾個月後都會出架!
好驚呀! 係唔係貼左膠布 or 查藥膏就得架啦!!
仲有要唔要介口架? :evil:
我真係好怕d肉牙!!


[quote]
ymc2727 寫道:
CAR MAN,
醫生開d藥膏比我, 要查半年喎!
佢話d肉牙有可能3-4個月後至出架!
不過我諗我都未必有咁好心機查半年, 玩咩!

[quote]
pekkle女 寫道:
南瓜ma,
係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??
[/quote] :evil: [/quote]




你哋有咩藥膏查呀!係e生俾定自己買。 ?-(
我拆咗線(姑娘拆[健康院]),但冇藥膏俾喎。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 2201


1120#
發表於 04-12-2 11:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkclownfish, car_pretty,

唔該哂, 我會試下架嘞!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo