chunchunmama 寫道:
Sandy,
幫我拆線既姑娘都係咁講,
宜家傷口冇肉牙唔等於冇,
有d人真係幾個月後都會出架!
好驚呀! 係唔係貼左膠布 or 查藥膏就得架啦!!
仲有要唔要介口架? :evil:
我真係好怕d肉牙!!
[quote]
ymc2727 寫道:
CAR MAN,
醫生開d藥膏比我, 要查半年喎!
佢話d肉牙有可能3-4個月後至出架!
不過我諗我都未必有咁好心機查半年, 玩咩!
[quote]
pekkle女 寫道:
南瓜ma,
係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??