想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3575


1101#
發表於 11-8-15 21:55 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-15 20:08
我想問紅d點睇幾多%架?喺邊到有得對照?

紅d果盒入面有ka


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1102#
發表於 11-8-15 23:34 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-8-15+20:08+我

原帖由 izumiwai 於 11-08-15 發表
紅d果盒入面有ka
係咪即係個排卵推算盤果張卡左邊果8個"檢測線色度值?8即係深粗?



點評

cheungemmy  我今個月先開始用紅d, 都好易上手!  發表於 11-8-19 23:47


男爵府

積分: 6375


1103#
發表於 11-8-16 10:46 |只看該作者
today m 完... 又開始喇


大宅

積分: 3575


1104#
發表於 11-8-16 13:27 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-16 10:46
today m 完... 又開始喇

我today m come, day 1 咋.....


大宅

積分: 3575


1105#
發表於 11-8-16 13:28 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-15 23:34
係咪即係個排卵推算盤果張卡左邊果8個"檢測線色度值?8即係深粗?
係呀, 你拍埋去對返睇下大約幾多


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1106#
發表於 11-8-16 16:25 |只看該作者

引用:today+m+完...+又開始喇

原帖由 siuangel1 於 11-08-16 發表
today m 完... 又開始喇
我仲有兩三日先完呀。你地通常m幾多日先乾淨晒架?我要6日架




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1107#
發表於 11-8-16 17:50 |只看該作者
我呢個cycle 又衰左la~~~~~13aug m小姐到訪lu!!! 又要再努力!!


子爵府

積分: 10404


1108#
發表於 11-8-16 17:58 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我仲有一個禮拜先派彩呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1109#
發表於 11-8-16 19:26 |只看該作者

引用:我仲有一個禮拜先派彩呀! +

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
我仲有一個禮拜先派彩呀!
祝bingo




珍珠宮

積分: 30303


1110#
發表於 11-8-16 21:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-16+發表t

原帖由 littlezoo 於 11-08-16 發表
我仲有兩三日先完呀。你地通常m幾多日先乾淨晒架?我要6日架
5




珍珠宮

積分: 30303


1111#
發表於 11-8-16 22:06 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我今日day 9, 今個circle開始學用紅綠d, ec話我身體已ok, 戒凍嘢、肥膩嘢、煎炸嘢就好有機, 好期待bingo




大宅

積分: 3575


1112#
發表於 11-8-16 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-16+發表t

原帖由 littlezoo 於 11-08-16 發表
我仲有兩三日先完呀。你地通常m幾多日先乾淨晒架?我要6日架
我頭2日最多,跟住第三日會得好小




男爵府

積分: 6375


1113#
發表於 11-8-17 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-16+發表t

原帖由 littlezoo 於 11-08-16 發表
我仲有兩三日先完呀。你地通常m幾多日先乾淨晒架?我要6日架
我大約5日,第2,3日最多。我今日day6, 應該冇晒




男爵府

積分: 5346


1114#
發表於 11-8-17 10:54 |只看該作者
我剛M完, 今晚開工先.


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1115#
發表於 11-8-17 11:01 |只看該作者
打算今個cycle試用紅d~ 希望bingo啦!


珍珠宮

積分: 30303


1116#
發表於 11-8-18 00:20 |只看該作者

引用:打算今個cycle試用紅d~+希望bingo啦!+

原帖由 littlezoo 於 11-08-17 發表
打算今個cycle試用紅d~ 希望bingo啦!
me2




大宅

積分: 3575


1117#
發表於 11-8-18 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-08-16+發表

原帖由 siuangel1 於 11-08-17 發表
我大約5日,第2,3日最多。我今日day6, 應該冇晒
我之前未食排卵藥都好似你咁ka,但呢個月食排卵薬係day1 勁多,day2 已經係深啡血,今日day3仲要得好小
好似好唔正常咁




男爵府

積分: 6375


1118#
發表於 11-8-19 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-17+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-18 發表
我之前未食排卵藥都好似你咁ka,但呢個月食排卵薬係day1 勁多,day2 已經係深啡血,今日day3仲要得好小:unk ...
我呢個cycle食排卵丸,27號去睇e生睇吓點。我上個cycle長,所以我已經麻目晒




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1119#
發表於 11-8-19 10:24 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-19 10:20
我呢個cycle食排卵丸,27號去睇e生睇吓點。我上個cycle長,所以我已經麻目晒



...

食左今個cycle應該好d架喇! 加油!


大宅

積分: 3575


1120#
發表於 11-8-19 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-18+發表我

原帖由 siuangel1 於 11-08-19 發表
我呢個cycle食排卵丸,27號去睇e生睇吓點。我上個cycle長,所以我已經麻目晒



...
我今日去睇下中醫,問下佢點解會暈, 同埋成日半夜比d冷氣凍醒, 但我已經較左24度,我c6話就來熱死佢,但我又要蓋2張被!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo