想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7967


1101#
發表於 11-8-12 17:45 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:33
但係係C+生完...就要返到屋企先開始學...所以好多野都要靠陪月...如果個陪月唔掂就真係賴野啦...
...

係呀 ,
我果時就係太信個陪月會搞得好, 就賴野
C+一樣有產後運動班,沖涼班,餵奶班咁, 一樣可以去上.


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1102#
發表於 11-8-12 17:45 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:40
今日去完覆黃, 經過48小時既努力小b既黃有退減喇....由231 減到18x ..好開心呀! 我地既努力有成果喇! 不過 ...

個陣時跌到180度,就唔駛返醫院,
轉去健康院,去左兩次健康院,
醫生話進度理想,可以唔駛特登再返去,
等打一個月針個陣先再CHECK囉,
到一個月返去打針,B豬而經退哂黃喇


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1103#
發表於 11-8-12 17:46 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:38
我個陣夜晚校鬧鐘起身餵奶添

我依家都係呀..2 個鐘起一次身, 其實都幾辛苦....


男爵府

積分: 7967


1104#
發表於 11-8-12 17:47 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:45
個陣時跌到180度,就唔駛返醫院,
轉去健康院,去左兩次健康院,
醫生話進度理想,可以唔駛特登再返去,

2少奶, 咁你有無去C+補針??




水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1105#
發表於 11-8-12 17:47 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:46
我依家都係呀..2 個鐘起一次身, 其實都幾辛苦....

到佢滿月就好D嫁喇,
等佢戒埋夜奶仲開心


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1106#
發表於 11-8-12 17:48 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:47
2少奶, 咁你有無去C+補針??

我只係去健康院打,
冇去C+補針


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1107#
發表於 11-8-12 17:48 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:45
個陣時跌到180度,就唔駛返醫院,
轉去健康院,去左兩次健康院,
醫生話進度理想,可以唔駛特登再返去,
我依家已經返返健康院喇...不過想問多句, 甘你係咪keep住頭一個月都係2個鐘餵一次呀? 
如果泵出黎俾佢食多D又可唔可以3個鐘先起一次身呢 ?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1108#
發表於 11-8-12 17:49 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:45
係呀 ,
我果時就係太信個陪月會搞得好, 就賴野
C+一樣有產後運動班,沖涼班,餵奶班咁, 一樣可以去上.

所以自己點都要有基本認識好D


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1109#
發表於 11-8-12 17:49 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:45
係呀 ,
我果時就係太信個陪月會搞得好, 就賴野
C+一樣有產後運動班,沖涼班,餵奶班咁, 一樣可以去上.
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗我一定要起身照顧佢..



哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1110#
發表於 11-8-12 17:51 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 23:13
http://item.taobao.com/item.htm?id=9351721438

我都想要一套呀...不過到香港之後你寄俾我喇..我諗依家好難出黎住喇....


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1111#
發表於 11-8-12 17:53 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:48
我依家已經返返健康院喇...不過想問多句, 甘你係咪keep住頭一個月都係2個鐘餵一次呀? 
如果泵出黎俾佢食 ...

你可以試下,睇下佢肯唔肯食多D,
因為我一向埋身餵,所以都冇留意,
我而家四個鐘一次,不過有時B豬三個零鐘要食,
我都照餵


男爵府

積分: 7967


1112#
發表於 11-8-12 17:53 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:48
我只係去健康院打,
冇去C+補針

輪壯口服果隻都唔補??


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1113#
發表於 11-8-12 17:53 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:48
我依家已經返返健康院喇...不過想問多句, 甘你係咪keep住頭一個月都係2個鐘餵一次呀? 
如果泵出黎俾佢食 ...
如果你覺得阿B 唔需要再係2HR 食一次...就可以轉3HR 架啦~點覺得佢可以轉...要睇你係唔係埋身...如果2HR 叫佢一次...佢都係唔多想食...都係想訓...可以同佢轉...不過唔需要一轉就3HR...係15MINS 咁開始...慢慢加到1HR...以後要轉時間都係同一做法...同埋唔好一次過食咁多...好似搞到BB 消化唔好架...如果可以食多少少...都係半安半安咁加上去...唔好一次過比太多...你地D BB 仲細丫..



哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1114#
發表於 11-8-12 17:53 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:49
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗 ...

政府第一日唔駛係落床, 不過BB 已經放係你身邊同埋到時到候護士就會叫係餵下奶喇...幫助上奶嫁...不過佢地會幫你抱佢埋床LOR...


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1115#
發表於 11-8-12 17:54 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:49
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗 ...

我個陣一落床行去BB房,
真係差D暈低,最後嬸嬸用輪椅車我返房


男爵府

積分: 7967


1116#
發表於 11-8-12 17:55 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:49
所以自己點都要有基本認識好D

咁緊係啦,
如果開完刀仲上到D班既話... ...
不過餵奶班就一定上到, 因為咁先可以同BB見面~~


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1117#
發表於 11-8-12 17:56 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:53
如果你覺得阿B 唔需要再係2HR 食一次...就可以轉3HR 架啦~點覺得佢可以轉...要睇你係唔係埋身...如果2HR 叫 ...

好..明白..MAMA 都係要訓小D LOR...不過真係好慘, 因為傷口又埋得唔好要日日去洗傷口, 又要2個鐘餵佢一次, 所以諗下有冇方法可以耐小小先餵一餐


男爵府

積分: 7967


1118#
發表於 11-8-12 17:56 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:49
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗 ...
第2日仲抽X住尿喉, 點起身喎~~


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1119#
發表於 11-8-12 17:57 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:53
政府第一日唔駛係落床, 不過BB 已經放係你身邊同埋到時到候護士就會叫係餵下奶喇...幫助上奶嫁...不過佢地 ...
因為係落左床...阿B 先推返黎...所以都冇人同我抱B 過黎...第一晚已經係由自己照顧...不過個餵奶護士會周不時走過黎...教我正確既餵奶方法...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1120#
發表於 11-8-12 17:58 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:56
好..明白..MAMA 都係要訓小D LOR...不過真係好慘, 因為傷口又埋得唔好要日日去洗傷口, 又要2個鐘餵佢一次, ...
其實可以架...不過你要慢慢同佢轉...要慢慢黎...唔好急...免得BB 覺得好似食冇定時....



哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo