立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 236724
gianyip 寫道: 佈置完我都好有滿足感架.
公爵府
積分: 27102
gianyip 寫道: 佈置完我都好有滿足感架. [quote] lamlambaby 寫道: 會架~小朋友好開心架
DoReMi媽媽 寫道: [quote] gianyip 寫道: 佈置完我都好有滿足感架.
lamlambaby 寫道: 我又係呀
伯爵府
積分: 17456
gianyip 寫道: 我屋企都好細架,我唔想攪架,但我有難而啟齒既困難,同埋佢地係唔會叫到會架,佢地一定要自己煮架,雖然唔會係我煮,但因人太多,個廚房要整好多野,完事後我間屋好似大地震完一樣,實在係不敢想像架.但無奈地....... :cry:
lamlambaby 寫道: 佢地---指邊個呀
DoReMi媽媽 寫道: 好彩我個party係我屋企嗰邊人嚟, 所以我就可以叫到會, 如果係我partner就唔得ga嘞! 好似你一樣呀! 仲有係要我煮tim呀! 所以聖誕只係同我屋企人慶祝, 其他人noway.
gianyip 寫道: 佢地 就係由2個數字組成既字囉. [quote] lamlambaby 寫道: 佢地---指邊個呀
gianyip 寫道: 我同你一樣,如果係我果邊人,唔使我出聲佢地根本一定實唔會再我勞力架.
lamlambaby 寫道: 我就2邊都唔做既,而2邊都唔會o黎我屋企..哈哈哈羨唔羨慕呢
大宅
積分: 4251
gianyip 寫道: HELLO,你又就快收工LA [quote] SharonNg9813 寫道: Hi
DoReMi媽媽 寫道: [quote] gianyip 寫道: 我同你一樣,如果係我果邊人,唔使我出聲佢地根本一定實唔會再我勞力架.
DoReMi媽媽 寫道: [quote] lamlambaby 寫道: 我就2邊都唔做既,而2邊都唔會o黎我屋企..哈哈哈羨唔羨慕呢
SharonNg9813 寫道: [quote] gianyip 寫道: HELLO,你又就快收工LA [quote] SharonNg9813 寫道: Hi
DoReMi媽媽寫道: 仲有, 初時過年嗰陣佢好鈡意話嚟我屋企食飯, 我就做餐c, 你知過年要煮好多餸(嗰時又未請賓姐), 佢哋就係出面打牌, 成間屋咁多人食飯得我一個煮同洗, 後尾我唔再睬佢, 過年要食出街食, 前世未得嚟做過呀? 又唔係對我好!
SharonNg9813 寫道:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy