懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2426


1101#
發表於 06-4-10 22:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Boosko and irischan927:

我而家腳痺會stand up 一陣就無事。


大宅

積分: 3551


1102#
發表於 06-4-10 23:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki~~

沖涼??我好似返到屋企就有沖涼啦...
不過就係我奶奶煲左d 唔知係乜的草藥水比我沖涼...
無用沖涼液,用果d 草藥水來抹身...
以保持身體清潔...

至於洗頭..奶奶真係好嚴...
本來話一個月唔洗得頭...
但係我係舊曆十二月生..
所以係過年前(年廿八)..
奶奶就煲左d 薑水我洗頭...
忍得我幾辛苦(唔洗頭個頭...勁臘... ):-( :-(


別墅

積分: 574


1103#
發表於 06-4-11 00:07 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond :

唔好意思!依家搵緊工人,見左兩個。有一個我好鍾意,點知佢琴日通知我已找到新雇主 :cry:
不過希望在人間!我將會在星期三見第三個。頭先同佢個前雇主頃,感覺機會很大,我即刻生猛番晒!請祝我見面成功,搵到個好幫手! :mrgreen:

若然妳好似我咁,無人無物,「坐月送餐」會係個好選擇。
一日三餐每日有專人送上門。食 o既係由中醫師按坐月及個人體質需要製定。循序漸進咁補,唔會補唔夠或勁補過度。
個人認為 sound good 。

我 個人o既 plan本來係自己請個好「伴月員」,然後坐足三個月。依家問過當日主講 o既中醫,佢提醒我真正坐月只係四至六星期。即最多四十二日。我暫時修改左我個大計為:請個半月「伴月員」加埋「坐月送餐」服務一個月。

「伴月員」唔會因咁樣無野做。原來坐月做 mud 都要用暖水。洗頭係可以,不過要用 ginger 煲水洗,洗完用風筒吹。雙手唔店得雪櫃 o既凍野,要搵人代勞……
我學左好多有根有據 o既知識,有時間再講!


民房

積分: 41


1104#
發表於 06-4-11 00:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty:

我想如果一個月唔洗得頭, 我會頂唔順.....我習慣日日都洗頭

我係絕對唔會容許我老公餵BB飲凍奶架, 話到尾我地都係中國人, 飲凍奶我驚BB會病.....

聽其他的媽媽話原來有很多食物都唔食得, 要戒口, so far, 我剩係冇食 Sushi, 芒果同羊肉, 雪糕我差不多日日都會食, 遲 D夏天我都會食西瓜同飲凍飲, 你知唔知點解唔可以食雪糕同飲凍飲 ? 係味驚D孕婦會病呢?


大宅

積分: 3551


1105#
發表於 06-4-11 09:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

SILLY媽媽~~

唔好食生冷野...我都無問清楚點解..
只不過係d長輩話唔好食生冷野..
好似話會影響bb的氣管...
我諗另一個原因係..d 生冷野通常都係無益的..
所以少食為妙..但真係好難戒口...

我都係習慣日日洗頭的...
但係唔止奶奶..連我阿媽都唔比我洗頭..
同埋佢地講的都好似有d根據..
因為頭風呢樣野...真係唔簡單..
你應該都試過頭痛的滋味...
所以就儘量忍位唔洗頭囉..


大宅

積分: 4531


1106#
發表於 06-4-11 09:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位準媽咪, 早晨

Waikiki

其實我都唔知重有邊間醫院bb可以入房, 因為我之前住港安, 而我朋友又剛剛在港安生左, 佢住4人房, 所以我知bb可以入房, 而我朋友係姑娘協助下在自己床餵人奶, 幾好架!

不過我唔會餵人奶, 細b都會係奶粉bb, 我同老公都覺得奶粉有十足的營養, 至於抵抗力方面, 我大b係未足一歲前係唔會帶佢出街, 加上係SARS期間, bb唔會比其他人掂, 只有去醫生處同新年先可以出街, 其他日子只會係屋企同公園, 所以都無物病. 希望小b都咁強壯就好啦!

Waikiki 寫道:
Demio:

除了港安,有邊間醫院可以bb入自已房?不過我多數唔會餵人奶,我家族無奶( mum, sisters都無),咁係味o係BB房好D, because 有姑娘睇注呢?


男爵府

積分: 6170


1107#
發表於 06-4-11 10:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我第一胎呵!
或者我坐姿吾岩
lkfkitty 寫道:
jojob~~

你今次係第幾胎呀??
我就係第二胎..今日去左健康院做產前檢查..

我唔知係咪你講的情況..
我的情況都係近hip 位左側置...
有時起身時..會感到痛...但一陣就無事..
我今日有問姑娘..佢話比我聽..
按佢的理解同埋經驗..
係我地個「任帶」扭親..同普通扭親腳同手唔同...
佢話第一胎時無呢個情況..而我一胎時真係無呢情況..
原因是陀第二胎時..
我地又要照顧大果個..
有時同大果個玩下,執下玩具、抱下佢咁..
好易扭襯「任帶」,
所以我地平時的姿勢要正確...
尤其係變腰執野的時候..要注意姿勢..

我今日知道左原因之後..都安心d..
同埋要更加注意自己平日的姿勢..

希望呢d 資料幫到你..


男爵府

積分: 6170


1108#
發表於 06-4-11 10:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

家下好似淨係得一間公司提供儲臍帶血既服務
但佢d收費都幾貴 要成皮呵....
蜜蜜 寫道:
[quote]
JojoB 寫道:
好似私家重未推行捐臍帶血呵[quote]
Waikiki 寫道:
PMbb:

我同蜜蜜都有興趣儲臍帶血,有無多D information? Because 我會去私家生.
[/quote]

唔係呀! 我想幫bb儲臍帶血,係咪政府唔得架?[/quote]


男爵府

積分: 6170


1109#
發表於 06-4-11 10:23 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都開始打去Agent叫佢地幫我搵人啦..希望個工人聽話啦
請工人真係靠運氣
wan-wan-ma 寫道:
ivybeyond :

唔好意思!依家搵緊工人,見左兩個。有一個我好鍾意,點知佢琴日通知我已找到新雇主 :cry:
不過希望在人間!我將會在星期三見第三個。頭先同佢個前雇主頃,感覺機會很大,我即刻生猛番晒!請祝我見面成功,搵到個好幫手! :mrgreen:


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


1110#
發表於 06-4-11 11:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB 寫道:
我都開始打去Agent叫佢地幫我搵人啦..希望個工人聽話啦
請工人真係靠運氣[quote]
wan-wan-ma 寫道:
ivybeyond :

唔好意思!依家搵緊工人,見左兩個。有一個我好鍾意,點知佢琴日通知我已找到新雇主 :cry:
不過希望在人間!我將會在星期三見第三個。頭先同佢個前雇主頃,感覺機會很大,我即刻生猛番晒!請祝我見面成功,搵到個好幫手! :mrgreen:
[/quote]

要搵到個好工人真係吾容易...........
我好怕請工人,因為有2個朋友請個bun妹現在都做左'正室'啦!
希望妳快D搵到個好工人!(吾好請D後生又識講理個D)


男爵府

積分: 6170


1111#
發表於 06-4-11 11:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

做左'正室' ?-(


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


1112#
發表於 06-4-11 11:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係呀!!1 case :個男人同老婆離左婚,跟住就聚左個bun bun........現在屋企又請左個新bun bun 去服待個正室'bun bun'!!
the other case is: 個男人同女友分手後幾年就同個bun bun 結婚(因為個bun bun 有左BB)。


男爵府

積分: 6170


1113#
發表於 06-4-11 11:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

吓..............


複式洋房

積分: 418


1114#
發表於 06-4-11 12:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都聽講過坐月既時候唔可以洗頭..
但我相信我一定唔會.. 因為我試過一日唔洗頭都已經好"立"..
even無出過係係屋企都係..
所以呢.. 我諗就算坐月都會洗頭呢~
聽之前有個朋友講..
佢生前+生完都日日洗頭..
只要個頭吹乾透就無問題..

我係食野個方面.. 已經無得食生冷野喇~
老公落左order唔俾我食.. 慘!
咪講話芒果西瓜~ 諗都唔好諗~ 雪糕都少之有少~~
而家唯有戒呢d囉.. 其他既辣呀, 薯片個d食少少都得~~

我今日又被抽左4支血喇.. 慘慘!
total 3個星期被抽9支血.. 唉~~
第一次抽係因為個無用醫生計錯日子..
攪到我"side"左勁多錢去做一d再等多幾個星期先做既test..
而家要做多次~~ 好在轉左醫生~~
希望今次係暫時最後一次去抽血la..
因為抽到手都瘀埋~~ 好痛!!

係呢~~ 想問一個問題..
nursing pad(中文應該係乳墊).. 其實係點用架..
我研究左好耐~ 都係唔知點用..
大家諗住幾時先開始買bb用品?
除左奶樽奶咀個d之外.. 仲要買d咩架?
Thanks.


禁止訪問

積分: 910


1115#
發表於 06-4-11 12:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6170


1116#
發表於 06-4-11 12:31 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

oh..真係要做物理治療 我下個week會上產前運動 到時問下物理治療師點攪先

恭喜哂..阿B健康就最開心!

[quote]
schan 寫道:
我同JOJOB一樣,左後的盤骨都係時不時痛,E生叫我做物理治療,佢話一個星期一次,仲要係OFFICE HOUR TIM,嘩!唔使做咩,所以我REJECT


男爵府

積分: 6170


1117#
發表於 06-4-11 12:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

aiya..慘慘...不過d血好快會自己製造番
係拮果下痛囉
我呢...因為d血管好細 次次都被拮好多針先得
個姑娘叫我得閒向屋企搬下重野 操番隻手d血管喎 ?-(

kchy 寫道:
我今日又被抽左4支血喇.. 慘慘!
total 3個星期被抽9支血.. 唉~~
第一次抽係因為個無用醫生計錯日子..
攪到我"side"左勁多錢去做一d再等多幾個星期先做既test..
而家要做多次~~ 好在轉左醫生~~
希望今次係暫時最後一次去抽血la..
因為抽到手都瘀埋~~ 好痛!!

係呢~~ 想問一個問題..
nursing pad(中文應該係乳墊).. 其實係點用架..
我研究左好耐~ 都係唔知點用..
大家諗住幾時先開始買bb用品?
除左奶樽奶咀個d之外.. 仲要買d咩架?
Thanks.


大宅

積分: 4531


1118#
發表於 06-4-11 12:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位,

請工人的小小心得係:

請黎睇小孩的要有愛心同耐性, 年齡大約30都ok;最好係有小朋友;

請黎做家務的要有活力, 年齡大約25都ok;

最好係由朋友個工人介紹, 因為可以問朋友佢介紹個工人大約背景, 有d跟據咁. 再講明有問題"唯你事問". 有望會好d. 因為自己請的話個工人比少好多手續費 同 可以同佢通個電話 (bun bun), 問下大約情況同.睇下合唔合心水.

不過都係好似買六合彩架啦!


大宅

積分: 2932


1119#
發表於 06-4-11 14:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Nursing pads need to put on top of your breasts before wearing the bra. When you begin nursing, milk may leak sometimes. They are used to absorb excess milk.


民房

積分: 5


1120#
發表於 06-4-11 15:03 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

無奶的可靠湯水谷奶er,我生bb時都唔夠奶,但我個陪月整好多湯水比我飲,之後d奶多咗好多d奶仲好濃添,我而家個身體都好過以前

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo