Waikiki 寫道:
Demio:
除了港安,有邊間醫院可以bb入自已房?不過我多數唔會餵人奶,我家族無奶( mum, sisters都無),咁係味o係BB房好D, because 有姑娘睇注呢?
lkfkitty 寫道:
jojob~~
你今次係第幾胎呀??
我就係第二胎..今日去左健康院做產前檢查..
我唔知係咪你講的情況..
我的情況都係近hip 位左側置...
有時起身時..會感到痛...但一陣就無事..
我今日有問姑娘..佢話比我聽..
按佢的理解同埋經驗..
係我地個「任帶」扭親..同普通扭親腳同手唔同...
佢話第一胎時無呢個情況..而我一胎時真係無呢情況..
原因是陀第二胎時..
我地又要照顧大果個..
有時同大果個玩下,執下玩具、抱下佢咁..
好易扭襯「任帶」,
所以我地平時的姿勢要正確...
尤其係變腰執野的時候..要注意姿勢..
我今日知道左原因之後..都安心d..
同埋要更加注意自己平日的姿勢..
希望呢d 資料幫到你..![]()
![]()

JojoB 寫道:
我都開始打去Agent叫佢地幫我搵人啦..希望個工人聽話啦
請工人真係靠運氣[quote]
wan-wan-ma 寫道:
ivybeyond :
唔好意思!依家搵緊工人,見左兩個。有一個我好鍾意,點知佢琴日通知我已找到新雇主 :cry:
不過希望在人間!我將會在星期三見第三個。頭先同佢個前雇主頃,感覺機會很大,我即刻生猛番晒!請祝我見面成功,搵到個好幫手! :mrgreen:

kchy 寫道:
我今日又被抽左4支血喇.. 慘慘!
total 3個星期被抽9支血.. 唉~~
第一次抽係因為個無用醫生計錯日子..
攪到我"side"左勁多錢去做一d再等多幾個星期先做既test..
而家要做多次~~ 好在轉左醫生~~
希望今次係暫時最後一次去抽血la..
因為抽到手都瘀埋~~ 好痛!!
係呢~~ 想問一個問題..
nursing pad(中文應該係乳墊).. 其實係點用架..
我研究左好耐~ 都係唔知點用..
大家諗住幾時先開始買bb用品?
除左奶樽奶咀個d之外.. 仲要買d咩架?
Thanks.![]()
