唔知係咪好貴架呢
仲話要wear seat belt, 又識自已unbuckle, 原來自已個仔已長大好多, 可以take care 自已好多, 我做阿ma 都仲未知
rabbitpiggy 寫道:
我昨天去左合和飲, 不過我同熹樂先走, 因為今天熹樂要返學麻, 未開席我地先走lu.
嘩, 合和好靚架, 又新, 又唔係板間房, 又大, decoration 有d 懷舊feel![]()
![]()
唔知係咪好貴架呢
![]()
![]()
熹樂都不知幾happy, 仲問幾時有得食![]()
![]()
我好叻呀, 自已帶熹樂返屋企, 第一次炸, 仲要大袋細袋, 熹樂好乖仔, 有叫抱, 我都有抱一陣, 不過都肯行![]()
![]()
坐van 仔時, 上左車, 我先放下熹樂, 因為我要嘟麻, 點知佢自已行去搵個位坐低![]()
![]()
仲話要wear seat belt, 又識自已unbuckle, 原來自已個仔已長大好多, 可以take care 自已好多, 我做阿ma 都仲未知
![]()
![]()