跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


1101#
發表於 06-11-23 08:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
我諗住SATURDAY一家3口去飲1,000就算


我估你relatives 會預希希坐一個位係咪? 如果係, 比1k 少左d, 比1.5k 差不多, 尤其大家係relatives, 唔比多, 都冇理由比小.


子爵府

積分: 11552


1102#
發表於 06-11-23 08:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

早晨呀


公爵府

積分: 29432


1103#
發表於 06-11-23 08:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

babymaggieleung 寫道:
好凍呀~~!好凍呀~~!大家要著多d衫,唔好冷親呀~~!

尤其係兔媽媽呀!!唔好冷親小兔子呀!!


多謝關心

你自已同小雪都要小心d 呀, 你lee 排身體好似差d 咁

好野, 今日好好天, 雨過天晴


公爵府

積分: 29432


1104#
發表於 06-11-23 08:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
早晨呀


咁早呀


子爵府

積分: 11552


1105#
發表於 06-11-23 08:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

每日都係貢上下 而家食緊早餐
rabbitpiggy 寫道:
咁早呀


公爵府

積分: 29432


1106#
發表於 06-11-23 08:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我昨天去左合和飲, 不過我同熹樂先走, 因為今天熹樂要返學麻, 未開席我地先走lu.

嘩, 合和好靚架, 又新, 又唔係板間房, 又大, decoration 有d 懷舊feel 唔知係咪好貴架呢

熹樂都不知幾happy, 仲問幾時有得食

我好叻呀, 自已帶熹樂返屋企, 第一次炸, 仲要大袋細袋, 熹樂好乖仔, 有叫抱, 我都有抱一陣, 不過都肯行

坐van 仔時, 上左車, 我先放下熹樂, 因為我要嘟麻, 點知佢自已行去搵個位坐低 仲話要wear seat belt, 又識自已unbuckle, 原來自已個仔已長大好多, 可以take care 自已好多, 我做阿ma 都仲未知


公爵府

積分: 29432


1107#
發表於 06-11-23 08:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
每日都係貢上下 而家食緊早餐


我都係大家樂早餐, 正

你e+通常收幾點呀?


子爵府

積分: 11552


1108#
發表於 06-11-23 08:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

呢個星期考忙呀 :-( :-( 8點 :-( :-(
rabbitpiggy 寫道:

我都係大家樂早餐, 正

你e+通常收幾點呀?


公爵府

積分: 29432


1109#
發表於 06-11-23 08:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
呢個星期考忙呀 :-( :-( 8點 :-( :-(


:-( :-( 唔可以留返聽日做架


子爵府

積分: 11552


1110#
發表於 06-11-23 08:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你 & 熹樂都好叻呀

餵鈞鈞食藥, 平時開隻vcd比個奶咀佢分散注意力餵藥, 尋晚呢招唔洗得, 我地比個奶咀佢, 佢掉咗上窗台
rabbitpiggy 寫道:
我昨天去左合和飲, 不過我同熹樂先走, 因為今天熹樂要返學麻, 未開席我地先走lu.

嘩, 合和好靚架, 又新, 又唔係板間房, 又大, decoration 有d 懷舊feel 唔知係咪好貴架呢

熹樂都不知幾happy, 仲問幾時有得食

我好叻呀, 自已帶熹樂返屋企, 第一次炸, 仲要大袋細袋, 熹樂好乖仔, 有叫抱, 我都有抱一陣, 不過都肯行

坐van 仔時, 上左車, 我先放下熹樂, 因為我要嘟麻, 點知佢自已行去搵個位坐低 仲話要wear seat belt, 又識自已unbuckle, 原來自已個仔已長大好多, 可以take care 自已好多, 我做阿ma 都仲未知


子爵府

積分: 11552


1111#
發表於 06-11-23 08:42 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我又要開工lu, lunch再傾啦 886


侯爵府

積分: 21021


1112#
發表於 06-11-23 08:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Morning


侯爵府

積分: 21021


1113#
發表於 06-11-23 08:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
我又要開工lu, lunch再傾啦 886


BYEBYE DARLING


公爵府

積分: 29432


1114#
發表於 06-11-23 08:55 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
我又要開工lu, lunch再傾啦 886



公爵府

積分: 29432


1115#
發表於 06-11-23 08:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
你 & 熹樂都好叻呀

餵鈞鈞食藥, 平時開隻vcd比個奶咀佢分散注意力餵藥, 尋晚呢招唔洗得, 我地比個奶咀佢, 佢掉咗上窗台


thank you 其實我覺得只係熹樂大個仔, 易搞左好多啫, 坐mtr, 叫佢自已頭向下, 過閘, 之後係度等ma ma, 佢都好聽話

唉, 餵藥真係好痛苦架, 如果真係想冇可想, 完全冇辨法, 唯有一個夾住curtis, 一個灌, 有病係一定要食, 佢又唔肯 :-( :-(


公爵府

積分: 27329


1116#
發表於 06-11-23 08:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9


侯爵府

積分: 21021


1117#
發表於 06-11-23 08:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

琴晚同婆婆一齊搭501k, 激到我一肚氣 o個條pk司機真係不可一世


侯爵府

積分: 21021


1118#
發表於 06-11-23 09:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:


靚女媽, 你咁早呀今日


公爵府

積分: 29432


1119#
發表於 06-11-23 09:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:




valerie in 晒咁多間未呀? 有定案未?


公爵府

積分: 29432


1120#
發表於 06-11-23 09:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
琴晚同婆婆一齊搭501k, 激到我一肚氣 o個條pk司機真係不可一世


一早咁噪呀 隔左成晚仲記住呢做乜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo