跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


1101#
發表於 04-4-22 11:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

li 排阿女學琴都學得唔係咁順利, 好似個未打氣既球咁, 真係冇佢辦法! 所以我自己都小左入黎講, 但都希望妳地多 d 入黎 say hi 啦 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1188


1102#
發表於 04-4-22 12:55 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


大宅

積分: 3888


1103#
發表於 04-4-22 13:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

好啦~~~我又同下大家say hi~~~~~


別墅

積分: 627


1104#
發表於 04-4-22 14:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi! Ms ChanChan,

How was your trip in Japen??Did u buy lots of staff??



Ms.ChanChan 寫道:
CHUCHU,

哈哈! 咁都得? 不過,我都係呀!


男爵府

積分: 5482


1105#
發表於 04-4-22 14:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

TIFFMUMMY,

個trip幾好丫,不過好支力,真係年紀大機器壞 :-P
我唔係買左好多野,因為話四日,其實得兩天,仲有一整天係disneyland,所以無咩買野呀!


別墅

積分: 575


1106#
發表於 04-4-22 14:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Me too 同下大家say 下 hi sin!

尼排 always 同阿女為左練琴而勞氣! She is just willing to play each song ONE TIME when she 練琴. But even everyday 都練又點會熟 jet? Sometimes 我責備佢一下佢又 :-( wor.......

Anyway, 大家努力呀!

Zoey, did you receive my PM earlier?


伯爵府

積分: 17856


1107#
發表於 04-4-22 15:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪:

嘩!張簽名相影到Charles成個英俊少年(大個仔)咁,英華"校草"非佢莫屬!


子爵府

積分: 11389


1108#
發表於 04-4-22 16:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi all moms

彈琴係好多呆滯期架. 係甘架啦, 係要好有耐性 (both 小朋友同家長). 尤其係d歌一路係甘深, 好難先彈到一隻歌好熟, 係好"yim"悶. 我提意比多d好聽既歌佢聽, 唔係一定要係古典歌架, 我覺得流行歌重可以激發起彈琴既動力. 好似我聽親"天黑黑"都好想去彈琴架 :-P :-P


男爵府

積分: 6686


1109#
發表於 04-4-22 20:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ClaudeeMa,

收到呀, 不過就係因為比阿女激 'un', 所以都唔知點講好喇! 今個 Sun 妳唔去 '音樂會' 嗎? 出場表度唔見妳囡囡既名 wor!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1013


1110#
發表於 04-4-23 00:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi everyone,

Zoey, Maggie已經好好啦,唔好嬲佢啦!

S Boy(my boy)最近進步神速,差D俾佢追過我頭,甚至乎有D Scale連我都亂晒大龍,而佢就練兩下就OK


大宅

積分: 3888


1111#
發表於 04-4-23 10:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,
Charles到9月讀英華係"校草"都好 .....不過怕d男仔當佢係"校花"呀!咁就死喇!


男爵府

積分: 6686


1112#
發表於 04-4-23 11:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
elainebell 寫道:
Hi everyone,

Zoey, Maggie已經好好啦,唔好嬲佢啦!

S Boy(my boy)最近進步神速,差D俾佢追過我頭,甚至乎有D Scale連我都亂晒大龍,而佢就練兩下就OK
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 575


1113#
發表於 04-4-23 15:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello Zoey,

No problem la I know you're busy. I just want to make sure you got my reply je. Maybe you can phone me and chat when you're free.

This Sunday we won't join the '音樂會' ah because we have other function to join on that day. Hope you and maggie will enjoy it and I'm sure Maggie will have a good performace this Sunday.

Cheers!


大宅

積分: 1013


1114#
發表於 04-4-24 00:55 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

大家一齊努力吧! 其實我真係好佩服有D媽咪係自己唔識彈琴而又每日都陪住小朋友練習. 但係我想8一8,有一日佢地程度已經超越自己,點樣可以知道佢幾時彈錯音,幾時用錯手指,呢?

easy媽咪,快D谷返肥佢先啦!

Elainebell


複式洋房

積分: 265


1115#
發表於 04-4-24 10:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

好耐無同大家 say hi 啦,

提到小朋友練琴的問題, 原來都大同小異, 手指啦, 只肯彈一次啦, 唯有軟硬兼施, 不過聽音和scale卻學得好快, George自己摸出C到B調.

記得聽過人講, 小朋友學琴係4級之前都比較被動, 希望啦


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


1116#
發表於 04-4-26 07:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MissChanChan,

Christy出左芭蕾舞考試日期未? cherry係6月9日上午11:30. 要請一日假, 死啦 :-( :-( 都唔知果日會唔會考中或英默添. 因為再下一星期就考試啦

Zoey,

我都好耐無上黎啦, 不過一定會睇下妳地傾乜. cherry因為無工人揍由婆婆揍, 練琴嘅時間真係少之又少. 因為夜晚返到屋企都8-9點. 只有星期六日練琴, 連Miss都話佢唔掂呀, 考試3首歌只有一首比較熟啲. 放暑假時一定要追番, 如果唔係考試就幣 :-( :-(


男爵府

積分: 5482


1117#
發表於 04-4-26 08:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Cherryma,

我地個考試日期都出o左,係5月26日應該係佛誕假期。 呢間學校幾好,安排的模擬考試及正式考試都在公眾假期! 其實六月真係好難請假o窩! 即使無撞正測驗考試,o個段時期近大考都好critical下的。

我女同你女情形一樣,每晚都要成9點先番到屋企。 不過除非太夜,如果唔係我都堅持要佢練琴。 遲些升上三年班功課再多些就頭痛了。


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


1118#
發表於 04-4-27 23:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan,

有關日文課程, 請看以下連結, thanks.


http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=138151&forum=5#1669781


男爵府

積分: 6686


1119#
發表於 04-4-28 00:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cherryma 寫道:

Zoey,

我都好耐無上黎啦, 不過一定會睇下妳地傾乜. cherry因為無工人揍由婆婆揍, 練琴嘅時間真係少之又少. 因為夜晚返到屋企都8-9點. 只有星期六日練琴, 連Miss都話佢唔掂呀, 考試3首歌只有一首比較熟啲. 放暑假時一定要追番, 如果唔係考試就幣 :-( :-(


cherryma,

阿女三首都叫做練得七七八八! 之前我成日覺得阿女彈得唔好, 仲成日 "俄" 住佢, 但 li 兩個 week, 係出面既音樂會裡面, 聽到其他既小朋友, 包括埋其他琴室既學生彈同樣既考試歌, 比我發現原來阿女都已經算係當中彈得唔錯既一位, 睇完之後反而有少少內疚 :-( , 唔知係未平時對佢真係要求太高, 高過佢年齡應該做到既能力之外, 我自己經 li 次之後都會檢討檢討呀!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1120#
發表於 04-4-28 09:38 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

其實都好羨慕你們的老師會搞呢D活動比小朋友交流下。 我都唔知個女彈成點,唉! 除左同隻VCD比較之外都唔知用咩做準則,而且聽VCD又睇唔到個手勢係點!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo