懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

11181#
發表於 08-12-1 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


11182#
發表於 08-12-1 16:30 |只看該作者
原文章由 BBKar 於 08-12-1 14:28 發表
cherry,
你咁辛苦為左我地一大班mami, 同一大班bb 開心...... 你真係唔話得呀.....
仲有, gumgum, carmen, apple, mabel.... 如有遺漏...... 請見諒, 因為我而家好少追post, 所以唔係好知仲有邊個幫手.....
thanks ...


係啦,真係辛苦o西你o地,無言感激...
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


男爵府

積分: 5810


11183#
發表於 08-12-1 16:31 |只看該作者
嘩,各位靚媽,你哋d post巧勁呀,追死我勒
今日巧忙呀,帶咗阿囝打5合1同食輪狀...之後又帶佢睇醫生,因為有少少鼻水同咳咳,睇咗醫生安心d...
之後,又同阿囝去咗30mins公園,佢既第一次,晒吓太陽...吸吓新鮮空氣...
節目仲未完,就係洗白白,食奶奶...跟住眼瞓到佢 ...攪到我宜家先得閒,同你哋傾計


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11184#
發表於 08-12-1 16:33 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-1 16:31 發表
嘩,各位靚媽,你哋d post巧勁呀,追死我勒
今日巧忙呀,帶咗阿囝打5合1同食輪狀...之後又帶佢睇醫生,因為有少少鼻水同咳咳,睇咗醫生安心d...
之後,又同阿囝去咗30mins公園,佢既第一次,晒吓太陽...吸吓新鮮空 ...

你上嚟啦


男爵府

積分: 8804


11185#
發表於 08-12-1 16:33 |只看該作者
wingwinghang,
我奶奶咪又係明天去飲,咁人o也都有請埋我老公既,咁奶奶仲以為我同阿仔都會去,但我話唔去囉 ! 一來我唔熟,二來阿仔咁細,費時去啦 ! 但奶奶就唔多開心,佢明顯又係想晒阿孫啦 !! 我真係唔想去到,係人都埋嚟抱我阿仔囉 !! 而且老公自己去,可以做少d人情嘛 !! 一家一齊去,要俾多d喎 !!!

mabel,
收到你sponsor d野喇 !!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11186#
發表於 08-12-1 16:35 |只看該作者
阿女剛剛唔洗兩分鐘飲完5安奶


別墅

積分: 860


11187#
發表於 08-12-1 16:35 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:09 發表




晴晴就只係喊左兩聲,打落去個一刻,兩下就喊兩聲
醫生就話,下次返去就得意,識得同佢玩lor

但係我諗, 都幾驚帶佢去打針,因為佢會識痛啦......
可能一見到醫生都怕左先啦~~~

痛都唔緊要呀....一下姐...最希望就係 ...


我不嬲都眼淺,
上次亞囝打針,我見到佢喊到咁淒涼,
我同我媽咪都睇到眼濕濕
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


珍珠宮

積分: 31467


11188#
發表於 08-12-1 16:36 |只看該作者
終於約到... 真辛苦. 睇怕今日真係好忙. 因為我一打去話約時間, 個姑娘就好驚咁問: 今日呀? 聽到我話唔係先鬆一口氣...
天氣凍, 可能好多小朋友病呀... 慘.

原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:28 發表


診所姑娘應該都有兩三個, 而且呢段時間應該唔係好多人
通常係lunch time 同收工時間至會特別多人
可能佢用來傾下私人電話,,,,,入唔到線


星期五真係要早d約,我原本約左20號,星期六來架,希望改到啦 ...


男爵府

積分: 5810


11189#
發表於 08-12-1 16:37 |只看該作者
宜家先得閒...因為阿囝打完針,比較扭...
你哋個個都同bb配對呀...我阿囝仲未有人要呀,睇嚟要去其他月份勒,因為阿囝d對手巧勁呀,
澄澄唔係名花有主咩,浩桓仔ma,你哋都好親蜜咁影相架,哈哈
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 16:33 發表

你上嚟啦


別墅

積分: 860


11190#
發表於 08-12-1 16:41 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-1 16:31 發表
嘩,各位靚媽,你哋d post巧勁呀,追死我勒
今日巧忙呀,帶咗阿囝打5合1同食輪狀...之後又帶佢睇醫生,因為有少少鼻水同咳咳,睇咗醫生安心d...
之後,又同阿囝去咗30mins公園,佢既第一次,晒吓太陽...吸吓新鮮空 ...


卓然仔無事麻?
我個囝依2日又鼻塞塞,
呼吸聲好勁呀~我都怕佢病,
老公話睇定d先去睇醫生,
話可能係天氣乾燥影響,
宜家天氣時暖時凍,都唔知點幫亞囝著衫好,
今個星期尾又話天氣轉涼至13度喎~救命呀!!
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


別墅

積分: 860


11191#
發表於 08-12-1 16:43 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 16:35 發表
阿女剛剛唔洗兩分鐘飲完5安奶


嘩!好勁喎~
我個囝飲奶時快時慢,
不過,都未試過2分鐘就飲晒,
最快都係10分鐘,最慢起碼成30分鐘,手都軟埋
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


伯爵府

積分: 17810


11192#
發表於 08-12-1 16:44 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 16:35 發表
阿女剛剛唔洗兩分鐘飲完5安奶


你個女真係好喇....
我個要.....唉


男爵府

積分: 5810


11193#
發表於 08-12-1 16:49 |只看該作者
卓然仔睇咗醫生,醫生話傷風,要食藥藥囉...其實佢都係初初起,老公本來話睇多日,飲多d水.再唔得先睇醫生,但我媽咪話睇咗安心d,咁未睇囉...
issac,有唔舒服呀,希望佢快d好番啦
星期六又凍?我真係唔知點同bb著衫...
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 16:41 發表


卓然仔無事麻?
我個囝依2日又鼻塞塞,
呼吸聲好勁呀~我都怕佢病,
老公話睇定d先去睇醫生,
話可能係天氣乾燥影響,
宜家天氣時暖時凍,都唔知點幫亞囝著衫好,
今個星期尾又話天氣轉涼至13度喎~救命呀!! ...


珍珠宮

積分: 31467


11194#
發表於 08-12-1 16:51 |只看該作者
超級羡慕... 我阿囡飲奶唔扭我都開心喇.
不過我冇手軟呢個問題. 好耐之前我已經唔抱住佢飲. 只係放佢晌highchair或者餵奶cushion. 唔使抱.

原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 16:43 發表


嘩!好勁喎~
我個囝飲奶時快時慢,
不過,都未試過2分鐘就飲晒,
最快都係10分鐘,最慢起碼成30分鐘,手都軟埋


別墅

積分: 860


11195#
發表於 08-12-1 16:52 |只看該作者
Cherry
試過琴晚既情況,我覺得太細過去飲真係好麻煩,
所以我覺得唔去係岩架!
其實琴晚果餐都唔知點解會請埋我地,
只不過係我奶奶個麻雀腳嫁女,
正常請我奶奶同老爺就ok,
不過,經我同老公既分析,
奶奶緊係同人地講可以請埋我地(其實我地都識得個雀友),
本應我老公話唔帶亞囝,
我奶奶都即刻黑面話無咩咪帶去囉,話人地一心請我地成家喎!
所以一句佢都係想曬孫,
亞囝真係好音公,仲俾我奶奶攪到佢成面金粉添(我奶奶化肯妝)
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


別墅

積分: 972


11196#
發表於 08-12-1 16:53 |只看該作者
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 15:45 發表
終於做完野,又上黎索下先~
嘩!你地超快,又咁多post,
好攰呀!
琴日應奶奶要求帶左亞囝一齊去飲,
因為奶奶想曬孫,
攪到人地結婚似左我地擺滿月咁,
奶奶帶住亞囝周圍走,逐張枱去,
我登亞囝好慘,俾奶奶咁攪法,又俾d亞太 ...



真係陰公 ,仲要攪到囝囝喊添, 我記得上次夠鐘飲奶, 佢都冇扭計, 囝囝一定好唔鍾意先咁, bb咁細我都唔敢帶佢去飲, 10月個時我老公朋友結婚, 叫我哋帶埋bb去, 我緊係唔制啦..
lokyee129 該用戶已被刪除

11197#
發表於 08-12-1 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6490


11198#
發表於 08-12-1 16:56 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 16:51 發表
超級羡慕... 我阿囡飲奶唔扭我都開心喇.
不過我冇手軟呢個問題. 好耐之前我已經唔抱住佢飲. 只係放佢晌highchair或者餵奶cushion. 唔使抱.

我仲未過數比你tim......
唔好意思呀....... 我lunch 只係食飯盒, 然後要爭取時間pump奶,出唔到去過數, 夜晚又趕住返去見阿仔, 99或者自己屋企附近都冇ETC, ........ 跟住尋日又唔記得左...... .......
... sor...... sor..... sor..... sorry 呀.....

lokyee129 該用戶已被刪除

11199#
發表於 08-12-1 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


11200#
發表於 08-12-1 16:57 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 15:49 發表




我b女第一次打針個陣都係打兩針,加埋輪狀
3樣野呀
不過就返到去有少少發燒,搞到我亂曬陣腳,係咁打去沙田醫院問...
因為診所收左工
我陣間收工諗住打去改時間呀,唔星期六去打,改為收左工夜晚去打
起碼touchwood講 ...



我都係3樣野一齊, 囡囡扭計扭咗成個星期呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo