懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 860


11201#
發表於 08-12-1 16:57 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 16:51 發表
超級羡慕... 我阿囡飲奶唔扭我都開心喇.
不過我冇手軟呢個問題. 好耐之前我已經唔抱住佢飲. 只係放佢晌highchair或者餵奶cushion. 唔使抱.


我個囝飲奶就無扭,
只不過宜家有時心散d,
就會飲得慢d囉~
我媽咪唔俾就咁放係highchair食呀,
話唔好喎!
不過,佢無講點解,
所以到宜家都係抱,
我都有搵cushion頂住隻手都好少少
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


大宅

積分: 2616


11202#
發表於 08-12-1 16:58 |只看該作者
d post 多到..............唔追啦

我下次打都係約星期五, 一樣原因呀, 怕如果有咩事, 星期六好多地方都重有醫生睇/問呀



原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 15:59 發表


我今次都係約星期五收工後,有咩事我星期六 日都吾使返工.


伯爵府

積分: 19747


11203#
發表於 08-12-1 16:58 |只看該作者
剛剛峻峻飲左 6oz 奶呀
太好喇!
之後同佢玩左一陣照鏡
佢好開心咁笑, 戚左邊眼眉+”鼻仔
, c

Wingwing
ga! D 老人家就係咁
上星期99 叫我帶bb 新年番鄉下
痴線, 當面拒絕佢啦, 緊係

Lokyee / 叮噹
, 女大18, 唔知囝囝右點呢?

叮噹, c, 我峻峻係好囝黎ga!

Nochoice
峻峻都流左巧多日鼻水喇
不過, 無睇醫生喎


珍珠宮

積分: 31467


11204#
發表於 08-12-1 16:58 |只看該作者
hehe.. 我都有債仔??
唔使急, x'mas party見面先計啦.

原文章由 BBKar 於 08-12-1 16:56 發表

我仲未過數比你tim......
唔好意思呀....... 我lunch 只係食飯盒, 然後要爭取時間pump奶,出唔到去過數, 夜晚又趕住返去見阿仔, 99或者自己屋企附近都冇ETC, ........ 跟住尋日又唔記得左...... ...


男爵府

積分: 5810


11205#
發表於 08-12-1 16:58 |只看該作者
係咩,浩桓有女朋友仔呀...多謝提醒,哈哈,
8月bb女好搶手架...
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:54 發表




浩桓仔有女朋友仔架啦....我初頭都誤會呀^_^
lokyee129 該用戶已被刪除

11206#
發表於 08-12-1 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


11207#
發表於 08-12-1 17:00 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 16:36 發表
終於約到... 真辛苦. 睇怕今日真係好忙. 因為我一打去話約時間, 個姑娘就好驚咁問: 今日呀? 聽到我話唔係先鬆一口氣...
天氣凍, 可能好多小朋友病呀... 慘.

...


依家真係有好多小朋友病呀!!我琴日帶阿仔去ST PAUL度睇醫生都要等過半鐘...
lokyee129 該用戶已被刪除

11208#
發表於 08-12-1 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

11209#
發表於 08-12-1 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6490


11210#
發表於 08-12-1 17:02 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 16:58 發表
hehe.. 我都有債仔??
唔使急, x'mas party見面先計啦.

好呀...... 唔該晒......
欠你咁耐, 希望你唔係大耳窿啦.......mouth:


伯爵府

積分: 19747


11211#
發表於 08-12-1 17:02 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-1 16:33 發表
wingwinghang,
我奶奶咪又係明天去飲,咁人o也都有請埋我老公既,咁奶奶仲以為我同阿仔都會去,但我話唔去囉 ! 一來我唔熟,二來阿仔咁細,費時去啦 ! 但奶奶就唔多開心,佢明顯又係想晒阿孫啦 !! 我真係唔想去到,係人都埋嚟抱我 ...


我 99 仲要係當住果個二叔婆面前問我
咩咩......二叔婆添左個男孫, 新年"點燈"喎
彩佢都傻
:;pppp:


收到喇?
ok, good!


別墅

積分: 972


11212#
發表於 08-12-1 17:04 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:49 發表
BB頂得順! 通常係D阿媽頂唔順. haha.



你講得無錯係我頂得順, 我唔敢睇住醫生打針, 我驚我會喊 ...


別墅

積分: 860


11213#
發表於 08-12-1 17:05 |只看該作者
nochoice
希望卓然仔食左藥快d好番啦~
我都唔知我個囝係咪病,
只係聽到佢d呼吸有聲咁,
但係瞓著左又無事咁喎,
我叫我媽留意住佢,
幫bb著衫真係好煩,
多又怕焗病,少又怕會冷親
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing
lokyee129 該用戶已被刪除

11214#
發表於 08-12-1 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11215#
發表於 08-12-1 17:05 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:01 發表
準媽咪, 峻峻一望就知係靚仔啦
不過妳唔好教到佢花心就得架啦


唔會唔會
放心放心


珍珠宮

積分: 31467


11216#
發表於 08-12-1 17:07 |只看該作者
我99都想我哋帶阿囡返鄉下... 所以, 我死都唔幫阿囡攞回鄉咭住! :;pppp:

原文章由 準媽咪 於 08-12-1 17:02 發表


我 99 仲要係當住果個二叔婆面前問我
咩咩......二叔婆添左個男孫, 新年"點燈"喎
彩佢都傻
:;pppp:


收到喇?
ok, good!


別墅

積分: 972


11217#
發表於 08-12-1 17:07 |只看該作者
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 16:00 發表


上次亞囝打針都有喊,
尤其係肺鏈支針,喊到回唔到聲,
跟住姑娘講,下次打可能喊得仲淒涼,因為大個左識爹人,
唔知我個囝會唔會喊到拆天呢
因為之前喟佢飲d去風藥水,已經喊到好淒涼 ...



我聽醫生講肺鏈個支針d藥係會"拿拿地"


伯爵府

積分: 19747


11218#
發表於 08-12-1 17:08 |只看該作者
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 17:05 發表
nochoice
希望卓然仔食左藥快d好番啦~
我都唔知我個囝係咪病,
只係聽到佢d呼吸有聲咁,但係瞓著左又無事咁喎,
我叫我媽留意住佢,幫bb著衫真係好煩,
多又怕焗病,少又怕會冷親 ...

yes, 好煩!

rebecca mouth:
我都係
唔敢望住支針吉落去


大宅

積分: 2616


11219#
發表於 08-12-1 17:09 |只看該作者
係啦, 好奇, 佢地 (奶奶)都係鐘意晒個孫, 同鐘意玩law, 好多時我奶奶來到我屋企, 呀b係highchair 訓緊, 呀b超易醒, 奶奶又唔會話就下, 好啦, 呀b 醒醒地, 係度ee or or 時, 其實搖下佢, 佢會訓番既, 不過奶奶就唔會, 一定係走埋去, 同呀b傾計, 成日問呀b "你訓醒啦, 唔訓啦, 拿, 你自己醒架咋, 唔係我叫醒你架, 咁不如起身玩啦."

咁呀b其實係訓唔夠架ma, 好快咪又喊law, 重要勁喊, 成晚都發老脾架 , 唉, 成日都係咁架 !!
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:56 發表
其實我唔明, 點解d 99有d都唔係真係好鍚個孫咋嘛(我99係咁)
但係又鍾意抱佢去曬命..........
其實佢自己開心咋嘛,好多人因為佢咁做而唔開心
我唔想b女仲細俾個個人都抱.....根本都唔知對方係乜野人
又唔係真係熟.... ...


大宅

積分: 1817


11220#
發表於 08-12-1 17:09 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 15:01 發表


係呀,我真係吾知添...
我起身見佢食手指,我會整開佢..跟著佢又食返...有時捉住佢隻手添,哈哈...但因為我要去泵奶,咁就俾佢繼續食,泵完返黎拎開隻手指,佢又吾會食返...哈哈 ...


你就好啦,已經可以比手手佢食啦,我囡囡除左沖涼可以辭放佢手仔之外,其餘時間都要用手套套住佢架,因佢久不久仲會用手仔"r"面,特別係佢訓醒左無人理佢o個陣就"r"得仲利害,我怕佢r到傷o西,你知啦,女仔面好緊要架ma.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo