懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 860


11221#
發表於 08-12-1 17:09 |只看該作者
rebecca,lokyee,準媽咪

係囉~我都覺得如果d女麻女麻係鍚個孫的話,
好心就唔好攪到佢地周車勞動啦~
你估細個就唔識辛苦咩!
琴日我都見到我個囝個樣好無奈
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing
lokyee129 該用戶已被刪除

11222#
發表於 08-12-1 17:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


11223#
發表於 08-12-1 17:11 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:09 發表




晴晴就只係喊左兩聲,打落去個一刻,兩下就喊兩聲
醫生就話,下次返去就得意,識得同佢玩lor

但係我諗, 都幾驚帶佢去打針,因為佢會識痛啦......
可能一見到醫生都怕左先啦~~~

痛都唔緊要呀....一下姐...最希望就係 ...

我都係呀...個時係醫院囡囡臉黃要照燈, 唔出得院, 我即刻


伯爵府

積分: 19747


11224#
發表於 08-12-1 17:11 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 17:07 發表
我99都想我哋帶阿囡返鄉下... 所以, 我死都唔幫阿囡攞回鄉咭住!

哈, 老公都係use 哩個 借口
話未得閒申請bb 證件


男爵府

積分: 6490


11225#
發表於 08-12-1 17:12 |只看該作者
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 17:05 發表
nochoice
希望卓然仔食左藥快d好番啦~
我都唔知我個囝係咪病,
只係聽到佢d呼吸有聲咁,
但係瞓著左又無事咁喎,
我叫我媽留意住佢,
幫bb著衫真係好煩,
多又怕焗病,少又怕會冷親 ...

我又係覺得阿仔d呼吸好大聲, 早幾日返左威爾斯覆診, e生話問題不大, 只要用綿花清潔下個鼻就ok, 咁我咪照做, 點知唔得.....
隔左一陣....
阿仔嘖左一大舊鼻c出黎.......
原來係d鼻c左住左佢呼吸, 所以先有聲.....
我呢個阿媽真係唔掂..... 咁都唔知

lokyee129 該用戶已被刪除

11226#
發表於 08-12-1 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 860


11227#
發表於 08-12-1 17:13 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-12-1 17:09 發表
係啦, 好奇, 佢地 (奶奶)都係鐘意晒個孫, 同鐘意玩law, 好多時我奶奶來到我屋企, 呀b係highchair 訓緊, 呀b超易醒, 奶奶又唔會話就下, 好啦, 呀b 醒醒地, 係度ee or or 時, 其實搖下佢, 佢會訓番既, 不過奶奶就唔會, ...


同我奶奶一樣mouth:
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


別墅

積分: 972


11228#
發表於 08-12-1 17:13 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-1 16:31 發表
嘩,各位靚媽,你哋d post巧勁呀,追死我勒
今日巧忙呀,帶咗阿囝打5合1同食輪狀...之後又帶佢睇醫生,因為有少少鼻水同咳咳,睇咗醫生安心d...
之後,又同阿囝去咗30mins公園,佢既第一次,晒吓太陽...吸吓新鮮空 ...



希望阿囝快d好返啦...
lokyee129 該用戶已被刪除

11229#
發表於 08-12-1 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11230#
發表於 08-12-1 17:16 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:54 發表




浩桓仔有女朋友仔架啦....我初頭都誤會呀^_^

係呀.......不過,阿雪話比我知,佢一齊比女朋友同我個女張相浩桓睇,阿雪話浩桓推開女朋友張相,只係望我個女張相笑


別墅

積分: 860


11231#
發表於 08-12-1 17:16 |只看該作者
原文章由 BBKar 於 08-12-1 17:12 發表

我又係覺得阿仔d呼吸好大聲, 早幾日返左威爾斯覆診, e生話問題不大, 只要用綿花清潔下個鼻就ok, 咁我咪照做, 點知唔得.....
隔左一陣....
阿仔嘖左一大舊鼻c出黎.......
原來係d鼻c左住左佢呼吸, 所以先有聲.....:h ...


其實我都有學你咁做,
但係又無鼻C出喎,
我就係怕佢真係病,
所以依2日都叫我媽留意住佢
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing
lokyee129 該用戶已被刪除

11232#
發表於 08-12-1 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


11233#
發表於 08-12-1 17:17 |只看該作者
原文章由 wingwinghang 於 08-12-1 16:41 發表


卓然仔無事麻?
我個囝依2日又鼻塞塞,
呼吸聲好勁呀~我都怕佢病,
老公話睇定d先去睇醫生,
話可能係天氣乾燥影響,
宜家天氣時暖時凍,都唔知點幫亞囝著衫好,
今個星期尾又話天氣轉涼至13度喎~救命呀!! ...

我囡囡呼吸聲都係好勁架, 我打過去健康院問過, 佢話唔係經常性就唔怕
lokyee129 該用戶已被刪除

11234#
發表於 08-12-1 17:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


11235#
發表於 08-12-1 17:19 |只看該作者
叮噹, 係時候放佢對手喇. 如果唔係佢會唔識用自己對手架!
"R"損都冇辦法, 不過好快會好番, 唔使驚!


原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 17:09 發表


你就好啦,已經可以比手手佢食啦,我囡囡除左沖涼可以辭放佢手仔之外,其餘時間都要用手套套住佢架,因佢久不久仲會用手仔"r"面,特別係佢訓醒左無人理佢o個陣就"r"得仲利害,我怕佢r到傷o西,你知啦,女仔面好緊要架ma.:b ...


大宅

積分: 1817


11236#
發表於 08-12-1 17:19 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:07 發表

我幾日無上黎喇! 可能多左人喇! my record:~
5日/12月 (五)
時間:12:30
地點: 上環潮江春 (MTR e3出口
維德廣場)
邊個去:
準媽咪
Irene 0410
snoopywy
心予
gumgum
豆豆
manman
CherryB
Nochoice
mykate ...


下次攪新界gathering,記住inform我喎...
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


男爵府

積分: 5810


11237#
發表於 08-12-1 17:19 |只看該作者
叮噹,我阿囝又係咁架,成日"r"損塊面...每朝起身,都要望望佢有冇新傷痕...
健康院姑娘建議唔好包住bb既手手,因為佢哋要同手手做朋友仔架...佢哋宜家開始用手手接觸其他嘢...你可唔可以晚上瞓覺時才帶呀
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 17:09 發表


你就好啦,已經可以比手手佢食啦,我囡囡除左沖涼可以辭放佢手仔之外,其餘時間都要用手套套住佢架,因佢久不久仲會用手仔"r"面,特別係佢訓醒左無人理佢o個陣就"r"得仲利害,我怕佢r到傷o西,你知啦,女仔面好緊要架ma.:b ...
lokyee129 該用戶已被刪除

11238#
發表於 08-12-1 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


11239#
發表於 08-12-1 17:22 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:59 發表




但係都就快又打第二針啦=.=
我都唔係好想帶佢去打架......

成個星期,真係折磨c d大人lor~~~
我b女扭左兩晚我都好攰,瞓唔到覺,因為太擔心^_^

係呀..月中又要打第二針, 我都好驚呀, 又要囡囡挨痛啦, 我情願打落我道


男爵府

積分: 8355


11240#
發表於 08-12-1 17:24 |只看該作者
ngpun,

收到你的 PM 喇, 我會盡快攪掂所需文件 and 開支票比你,
唔該哂~~~


gumgum,

你真係好野, 我一聽到我囡喊我就好驚架喇~~ @@


yvonne,

你阿囡咁叻既, 飲奶飲得咁快, 好羨慕呀))))


gumgum and wingwinghang,

我用餵奶枕頭餵阿囡飲奶好耐喇,
唔需要抱住佢, 隻手真係舒服好多囉~~


lokyee,

你 99.....哇.... @@


喂, 星期 5 我都放假呀, 可以同你地食 lunch 喇 )))
嘻嘻~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo