懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2616


11241#
發表於 08-12-1 17:25 |只看該作者
其實唔怕架, 我bb成日塊面都有抓痕架, 我塊面都有 ,俾佢食奶時抓到既, 不過佢地好快就好番, 一d痕都冇架.

唔好俾女女wear 太耐手套呀, 我大仔時我都係同你一樣諗法怕佢抓到自己, 點之, 加埋我大仔bb時又真係"on 居居", 所以係6個月健康院個test 肥左呀 (個test 係考bb有冇意識去用手try to 拿一d 物件), 我大仔6個月大都係用眼望, 唔舉手拿架, 果時幾鬼驚呀b有問題, 之後重要每2個月番健康院check, 我又要係屋企特訓呀仔添 呀 我估唔多唔小都同呀仔wear 得太多手套有d關係



原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 17:09 發表


你就好啦,已經可以比手手佢食啦,我囡囡除左沖涼可以辭放佢手仔之外,其餘時間都要用手套套住佢架,因佢久不久仲會用手仔"r"面,特別係佢訓醒左無人理佢o個陣就"r"得仲利害,我怕佢r到傷o西,你知啦,女仔面好緊要架ma.:b ...


大宅

積分: 1817


11242#
發表於 08-12-1 17:25 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:25 發表
阿女聽日四個月大啦
興祝活動係返健康打針針
一陣去煲開奶茶先阿女飲下先


你自己煲咁叻呀,我都係買炸,o個隻"x生"品牌既七星茶同開奶茶,不過飲完好似作用不大.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


11243#
發表於 08-12-1 17:25 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:12 發表




我99, 唔理佢瞓定唔瞓
總之一見到,即抱.......最好仲要打直來抱起佢
見到真係想打穫佢架..........


我叫佢,瞓左就俾佢瞓,醒左再抱啦,佢唔會聽,仲要口黑面黑

其實我睇書, 外國個d架...佢話bb瞓覺其實會發夢架
...


我99都係架...有時我晚夜11點幾餵完阿仔食奶就會放佢落床仔由佢自己SLEEP ...99呢個時候就會入嚟同佢玩,話阿仔眼眼碌碌唔瞓架啦我湊佢出廳玩下啦.....通常我C6就"得"佢..阿B唔似你呀成晚唔SLEEP都得..你搞住佢佢點SLEEP呀,跟住就趕咗99出廳架啦..
  
lokyee129 該用戶已被刪除

11244#
發表於 08-12-1 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


11245#
發表於 08-12-1 17:28 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:09 發表




嗯,同埋會比6合一個d 多少少藥水呀嘛
所以打既時候,時間會長d

我上次有望住........不過個心好痛lor



你夠膽望呀, 我即情拎去後面唔敢望, 老公同埋醫生仲笑我添
lokyee129 該用戶已被刪除

11246#
發表於 08-12-1 17:28 |只看該作者

回覆 #5 BoGut 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


11247#
發表於 08-12-1 17:29 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:15 發表




妳b女細少少呀,但係再遲d就要放返佢對手仔出來架啦
因為佢要認知自己對手呀, 唔係既話,佢會遲少少至知對手仔係自己架
一定會有變花面貓既階段架, 但係bb仔好快就會好返,唔會留疤架
遲下佢地知痛就唔敢架啦
我b女 ...


我阿仔都係..但佢唔只抓面.佢仲會篤隻手指落隻眼度,跟住就大喊啦...
  


別墅

積分: 972


11248#
發表於 08-12-1 17:30 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:17 發表




俾著我都會喊呀
我第一眼見到bb(育嬰室), 我都喊....隔離仲要係有好多人係度睇緊bb架....幾瘀呀


我唔覺得瘀喎...係感性呀
lokyee129 該用戶已被刪除

11249#
發表於 08-12-1 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 860


11250#
發表於 08-12-1 17:30 |只看該作者
各位
放工啦~
明天再傾
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


大宅

積分: 2616


11251#
發表於 08-12-1 17:31 |只看該作者
唉講開奶奶, 我剛咪post左我大仔果時6個月test 唔合格, 咁姑娘要我地番屋企train下佢手仔, 俾多d野佢揸下, 我果時要返工, 咁就同奶奶講啦, 因佢每天會上我屋企睇住工人同bb, 過左一排, 唔見呀仔有進展, 原來奶奶跟本冇幫手train, 有次同佢再講, 佢既答案係................."唔使咁緊張, 呢d 係bb既性格, 有d bb係 "c文" d既, 唔使理佢既...."



原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:12 發表




我99, 唔理佢瞓定唔瞓
總之一見到,即抱.......最好仲要打直來抱起佢
見到真係想打穫佢架..........


我叫佢,瞓左就俾佢瞓,醒左再抱啦,佢唔會聽,仲要口黑面黑

其實我睇書, 外國個d架...佢話bb瞓覺其實會發夢架
...


別墅

積分: 972


11252#
發表於 08-12-1 17:32 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:21 發表




其實
妳覺唔覺,健康院d答案 "好行" 呀.....
次次,唔係咁都ok, 就都正常架.....冇咩事,唔使擔心,係咁架啦....諸如此類


呵....我都極少會打去問佢地,真係有咩唔放心,寧願帶佢去睇私家醫生
我b女都係,呼吸聲幾大, ...



都係幾"行"架..


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11253#
發表於 08-12-1 17:32 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:19 發表




嘩....咁細個已經知道自己既"心上人"係邊個啦

咁妳要問問阿雪.係咪要重新再幫 浩桓仔對襯家好d哦.....
唔好搞錯對象呀..........

哈哈.........我成日笑佢個仔移情別戀
lokyee129 該用戶已被刪除

11254#
發表於 08-12-1 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8355


11255#
發表於 08-12-1 17:32 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-1 17:19 發表
叮噹,我阿囝又係咁架,成日"r"損塊面...每朝起身,都要望望佢有冇新傷痕...
健康院姑娘建議唔好包住bb既手手,因為佢哋要同手手做朋友仔架...佢哋宜家開始用手手接觸其他嘢...你可唔可以晚上瞓覺時才帶呀...



叮噹 and nochoice,

我阿囡係星期六係一舜間 (wear)損左自己塊面,
見住佢塊面流少少血, 跟住佢自己就喊喇 @@
我已經成日同佢剪指甲架喇, 但佢都有本事整損自己囉~

我家陣除左天氣凍外, 都好少用手套包住佢手仔 lu,
因都係想佢可以用手四周探索下身邊事物, 有時見佢
十隻手指 郁下 郁下...真係幾攪笑架~~


別墅

積分: 972


11256#
發表於 08-12-1 17:36 |只看該作者
各位,

我收工啦

傾傾下都唔知夠鐘收工
lokyee129 該用戶已被刪除

11257#
發表於 08-12-1 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


11258#
發表於 08-12-1 17:41 |只看該作者
係啦,已經剪手甲剪得好密,
阿囝都可以整損自己,
真係神乎奇技呀
bogut<你星期五放假,會茶聚呀...咁你會唔會帶b女呀,我好想見下真人呀
原文章由 BoGut 於 08-12-1 17:32 發表



叮噹 and nochoice,

我阿囡係星期六係一舜間 (wear)損左自己塊面,
見住佢塊面流少少血, 跟住佢自己就喊喇 @@
我已經成日同佢剪指甲架喇, 但佢都有本事整損自己囉~

我家陣除左天氣凍外, 都好少用手套包住佢手仔 ...


男爵府

積分: 8355


11259#
發表於 08-12-1 17:44 |只看該作者

回覆 #11258 nochoice83 的文章

nochoice,

我未肯定會唔會帶阿囡黎,
因果朝我要幫我媽咪攪 d 野,
可能趕唔切返屋企帶阿囡再出過去~


男爵府

積分: 5810


11260#
發表於 08-12-1 17:46 |只看該作者
哦,又冇緣見面添
原文章由 BoGut 於 08-12-1 17:44 發表
nochoice,

我未肯定會唔會帶阿囡黎,
因果朝我要幫我媽咪攪 d 野,
可能趕唔切返屋企帶阿囡再出過去~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo