懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


11261#
發表於 08-12-1 17:46 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 17:32 發表




咁夜仲陪佢玩,bb仔梗係開心架
佢不知幾想妳成晚都唔瞓陪住佢
但係養成習慣之後就戒唔到架啦

我b女都係夜貓,所以我而家都盡量較緊佢既作息時間....

真係得閒陪佢玩都日頭先啦 ...



但其實唔好搞佢,佢好快就SLEEP LA,係99覺得佢唔會咁早瞓LAW...成日都話BB邊會瞓咁多架...真係激C我啦
  


伯爵府

積分: 19747


11262#
發表於 08-12-1 17:46 |只看該作者
剛才我其實係抱住呀囝上網ga
! c
好在, 佢依家訓左喇

BBkar / lokyee
峻峻哩個week鼻仔都會吹口肖
不過, 同佢夾左d 鼻屎出黎就好 d

ok 叮噹, 下次一定預你
不過, 你要多 d bk 至得噃
開奶茶, 藥材鋪 6 蚊有交易
自己煲都唔太煩既

Bogut
好野, 右可以同你+b女見面喇

峻峻只帶過2 次手套
但係………佢都好懶去伶野!
最多係……….食手指!!


大宅

積分: 1817


11263#
發表於 08-12-1 17:47 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 15:48 發表


我想問..一日左右都打,呀b頂吾頂得順架..
呀囡快要打5合1 同肺鏈喇


我e生都sugguest一次過打2支(5合1 同肺鏈),但我都係驚bb好辛苦痛2次,所以都諗住分開算.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


男爵府

積分: 6490


11264#
發表於 08-12-1 17:52 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 17:46 發表
剛才我其實係抱住呀囝上網ga
嘩! 攰c 人
好在, 佢依家訓左喇

BBkar / lokyee
峻峻哩個week鼻仔都會吹口肖
不過, 同佢夾左d 鼻屎出黎就好 d 喇

ok 叮噹, 下次一定預你
不過, 你要多 d 上bk 至得噃
開奶茶, 藥材鋪 ...

你點樣幫佢夾d 鼻屎出黎??



男爵府

積分: 5810


11265#
發表於 08-12-1 17:53 |只看該作者
我都係分開兩次打...bb冇咁辛苦架,我有望住醫生支針拮落阿囝到,見到都覺得痛呀
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 17:47 發表


我e生都sugguest一次過打2支(5合1 同肺鏈),但我都係驚bb好辛苦痛2次,所以都諗住分開算.


男爵府

積分: 6490


11266#
發表於 08-12-1 17:56 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 17:47 發表


我e生都sugguest一次過打2支(5合1 同肺鏈),但我都係驚bb好辛苦痛2次,所以都諗住分開算.

我就選擇一次過打, 唔洗分2次黎喊.....

不過話時話..... 阿仔有2次抽血都唔喊, 仲同姐姐笑, 老公話佢好奀皮....


伯爵府

積分: 19747


11267#
發表於 08-12-1 18:01 |只看該作者
原文章由 BoGut 於 08-12-1 17:44 發表
nochoice, 我未肯定會唔會帶阿囡黎, 因果朝我要幫我媽咪攪 d 野, 可能趕唔切返屋企帶阿囡再出過去~

噢! 可惜可惜!
So far 既人数:~
5/12 ()
時間:12:30
地點: 上環潮江春 (MTR e3出口
維德廣場)
邊個去:
準媽咪
Irene 0410
snoopywy
心予
gumgum
豆豆
manman

CherryB
Nochoice
Mykate
Apple
Carman
Bogut


大宅

積分: 1817


11268#
發表於 08-12-1 18:01 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:14 發表




可能食得未夠飽,至戒唔到夜奶
我頭一個月都以為自己好勁,餵人奶,所以b女成日夜晚醒
後尾,有自知之明啦((其實係我媽咪叫我唔好餵啦,費事餓親bb))........哈哈
餵左奶粉, b女好快之後唔使飲夜奶, 一覺瞓到第二朝

...


我都專登沖多o的奶比佢飲,可惜佢話唔飲就唔飲,成日都個口咬住,如果我仲唔拎返個奶咀出黎的話,佢就直情用手推開,你話c未...
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


伯爵府

積分: 19747


11269#
發表於 08-12-1 18:11 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 18:01 發表
我都專登沖多o的奶比佢飲,可惜佢話唔飲就唔飲,成日都個口咬住,如果我仲唔拎返個奶咀出黎的話,佢就直情用手推開,你話c未...

峻峻最近都成日玩個奶樽咀
剛才呀囝右出古或! mouth:
以為佢訓左, 去望下佢
點知原來食緊手仔
一見到我, 即時彈起
衰猪!
下次要帶住部dv 入房
影低佢罪證

BBkar
買左個 bb 鼻夾
d 鼻屎差不多近個鼻”loan”
咪夾囉
bb 唔鐘意ga, 不過
最近佢接受左, 只要事先同佢講聲先, ok

我要去沖涼喇
陣間夜左, bb 會特別摟計要我抱ga
希望聽日有時間同你地傾啦


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11270#
發表於 08-12-1 18:25 |只看該作者
我都要去煮晚餐,
今晚食炸雞串拉麵,沙律同壽司,
我去煮啦..........老公就返到
lokyee129 該用戶已被刪除

11271#
發表於 08-12-1 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


11272#
發表於 08-12-1 19:16 |只看該作者
叮噹 :

不得不贊你....你真係追post !!!
其他嫖咪講左....你吾好成日被個女帶手套呀,最多係勤剪指甲啊 !!!

今日都有媽咪話一次過打2支針...我都問左姑娘,佢都話冇問題....係都係gumgum 話,係呀媽頂吾順有問題囉.......


男爵府

積分: 5810


11273#
發表於 08-12-1 20:06 |只看該作者
阿囝打完針,好扭計...食奶奶又差咗 ,希望聽日回復正常啦


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11274#
發表於 08-12-1 20:34 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-12-1 20:06 發表
阿囝打完針,好扭計...食奶奶又差咗 ,希望聽日回復正常啦


我女女聽日返健康院打針針,我都擔心佢會扭計


別墅

積分: 877


11275#
發表於 08-12-1 23:04 |只看該作者
唔見你地講, 都無諗起要換奶咀呢樣野 tim ~~
鼠 b 有 8 個 chuchu 奶樽奶咀輪住用, 每日最多用 6 個, 用左 3 個月個咀都唔似有損耗, 我都打算到鼠 b 6 個月大至一次過換 ~~

但係你地 d bb 應該未出牙嫁.... why 會咬到扁曬呢??


原文章由 lokyee129 於 08-12-1 11:20 發表

爛左@@咁快.......

我轉左奶嘴啦,因為b女成日咬到扁曬.....
跟住又出唔到,咪變左更加冇心機食....越食越少.....


鼠媽 Juliet // 9 月 3 號出世嘅鼠 b 溢言


大宅

積分: 4706

畀面勳章


11276#
發表於 08-12-2 00:33 |只看該作者
我啱啱追完幾十板post ,依家要瞓啦
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


男爵府

積分: 6876


11277#
發表於 08-12-2 00:47 |只看該作者
咁勤力呀~~乖乖~~
原文章由 irene0410 於 08-12-2 00:33 發表
我啱啱追完幾十板post ,依家要瞓啦


大宅

積分: 2335


11278#
發表於 08-12-2 01:20 |只看該作者
我都好叻架, 岩岩先睇曬d post jar !!!!

我不嬲都好少可咁夜訓架, 但成個下午無上過BK, 唔追返 d post真係唔安樂 ~

不過....我而家真係有D靈魂出"hill"咁, 好眼訓呀.....

               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 8099


11279#
發表於 08-12-2 02:36 |只看該作者
嘩... 我都追完哂啲post喇, 由星期五下晏既post至到今日, 總共四十幾版, 越黎越勁啊~~

今晚唔見CherryB呢個夜鬼mami既?? 嘻嘻... 其實我都係夜鬼一族~~

好眼瞓呀, 要瞓喇, 聽日有時間再上過~~
  


大宅

積分: 2335


11280#
發表於 08-12-2 09:17 |只看該作者
早晨呀~

Cherry & Carman,點呀妳地有無去到吉吉島呀?

我而家好 ZzZzZz...........
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo