懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11281#
發表於 08-12-2 09:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7626


11282#
發表於 08-12-2 09:19 |只看該作者
我仔仔都係成日要帶手套架~~因為佢有濕疹呀~~驚佢r損會好麻煩~
不過我仔仔4個月返健康院已經要test個個用手去拎野既test, 幸好岩岩pass, 姑娘都話仔仔懶呀, 不過經過左個test之後, 阿仔意識到可以用手去拎野, 已經好好喇..乜都拎一餐,
原文章由 waiwai2006 於 08-12-1 17:25 發表
其實唔怕架, 我bb成日塊面都有抓痕架, 我塊面都有 ,俾佢食奶時抓到既, 不過佢地好快就好番, 一d痕都冇架.

唔好俾女女wear 太耐手套呀, 我大仔時我都係同你一樣諗法怕佢抓到自己, 點之, 加埋我大仔bb時又真係"on 居 ...


男爵府

積分: 8099


11283#
發表於 08-12-2 09:27 |只看該作者
原文章由 frender_chan 於 08-12-2 09:19 發表
我仔仔都係成日要帶手套架~~因為佢有濕疹呀~~驚佢r損會好麻煩~
不過我仔仔4個月返健康院已經要test個個用手去拎野既test, 幸好岩岩pass, 姑娘都話仔仔懶呀, 不過經過左個test之後, 阿仔意識到可以用手去拎野, 已經好 ...


早晨呀~

我之前都係成日幫涼粉仔帶手套, 因為佢成日抓損自己塊面, 但就係聽人講, 如果bb成日帶住手套會唔識用手去感應物件, 所以依家就算佢抓損塊面都無計... 依家天氣又乾燥喎, 可能佢塊面同個頭都痕, 更加成日"ur"...

乜四個月已經要做呢個test架喇, 希望涼粉仔月中返健康院都會pass啦, 但依家佢都仲好似未有意識用手去拎野... mouth:
  


男爵府

積分: 6876


11284#
發表於 08-12-2 09:29 |只看該作者
有呀~行左個round囉~
之後去左食小巴黎,
買左兩件毛衣, (有d似跳芭蕾舞果d咁),
同埋一盒piegon既洗衣粉咋~
我都好想zZzZzZzZ

原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 09:17 發表
早晨呀~

Cherry & Carman,點呀妳地有無去到吉吉島呀?

我而家好 ZzZzZz...........


男爵府

積分: 6876


11285#
發表於 08-12-2 09:30 |只看該作者
嘩~~你又真係夜左d bor,
我見冇人都1點先閃~~
你咁夜既~~??

chanc9: 乜你都咁夜呀~~??
係咪掛住我地呢~~

原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-2 02:36 發表
嘩... 我都追完哂啲post喇, 由星期五下晏既post至到今日, 總共四十幾版, 越黎越勁啊~~

今晚唔見CherryB呢個夜鬼mami既?? 嘻嘻... 其實我都係夜鬼一族~~

好眼瞓呀, 要瞓喇, 聽日有時間再上過~~ : ...

[ 本文章最後由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:31 編輯 ]


伯爵府

積分: 17810


11286#
發表於 08-12-2 09:32 |只看該作者
早呀...

昨晚好眼瞓,係瞓之前泵左奶...瞓到今早5點半先識醒...


伯爵府

積分: 17810


11287#
發表於 08-12-2 09:32 |只看該作者
irene :
放假玩左咩呀...我放假仲辛苦過返工.


男爵府

積分: 8099


11288#
發表於 08-12-2 09:37 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:30 發表
嘩~~你又真係夜左d bor,
我見冇人都1點先閃~~
你咁夜既~~??

chanc9: 乜你都咁夜呀~~??
係咪掛住我地呢~~


係呀, 我都係一個夜貓mami黎架麻~~

尋晚又真係夜左少少既, 因為要追成四十幾頁post, 真係唔少野架, 可能我又睇得慢呢, 要慢慢嘴饞你地既內容呀麻, 如果唔係邊知道你地咁攪笑喎~~
  


男爵府

積分: 6876


11289#
發表於 08-12-2 09:37 |只看該作者
snoopy:
真係"鄧"你辛苦~
而家天氣凍左, 要起身泵奶係難事呀,
之前岩開始凍, 我介要pump奶,
覺得好辛苦~
好彩我岩岩停左咋, 如果唔係我估都唔願起身呀~

原文章由 Snoopywy 於 08-12-2 09:32 發表
早呀...

昨晚好眼瞓,係瞓之前泵左奶...瞓到今早5點半先識醒...


男爵府

積分: 6876


11290#
發表於 08-12-2 09:39 |只看該作者
我地真係好攪笑咩~?? 都係攪下gag ja~~
算你啦~你係咪真係get到我地講咩架~~??
哈哈~哈哈~

原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-2 09:37 發表


係呀, 我都係一個夜貓mami黎架麻~~

尋晚又真係夜左少少既, 因為要追成四十幾頁post, 真係唔少野架, 可能我又睇得慢呢, 要慢慢嘴饞你地既內容呀麻, 如果唔係邊知道你地咁攪笑喎~~ : ...


大宅

積分: 2335


11291#
發表於 08-12-2 09:41 |只看該作者
緊掛啦,衰鬼 ~

唔追post點得呀,如果唔係點搭咀啫 !!!!

我今晚先去吉吉島啦,唔知有無咩岩心水呢,而我就本身都諗住買BB相簿 ~



原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:30 發表
嘩~~你又真係夜左d bor,
我見冇人都1點先閃~~
你咁夜既~~??

chanc9: 乜你都咁夜呀~~??
係咪掛住我地呢~~
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


大宅

積分: 2616


11292#
發表於 08-12-2 09:41 |只看該作者
早呀 !!!

嘜而家4個月要test 架, 咁我呀b可能又要fail 啦, 佢已經好過哥哥好多, 不過都未識用手拿野wor


原文章由 frender_chan 於 08-12-2 09:19 發表
我仔仔都係成日要帶手套架~~因為佢有濕疹呀~~驚佢r損會好麻煩~
不過我仔仔4個月返健康院已經要test個個用手去拎野既test, 幸好岩岩pass, 姑娘都話仔仔懶呀, 不過經過左個test之後, 阿仔意識到可以用手去拎野, 已經好 ...


男爵府

積分: 8099


11293#
發表於 08-12-2 09:44 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:39 發表
我地真係好攪笑咩~?? 都係攪下gag ja~~
算你啦~你係咪真係get到我地講咩架~~??
哈哈~哈哈~


我盡力而為架咋, 因為我都係比較遲鈍個隻..... 轉數唔夠你地快啦, 梗係.....
  


大宅

積分: 2616


11294#
發表於 08-12-2 09:44 |只看該作者
今晚我都可能去吉吉島, 睇下有咩買, 其實冇嘜實際野要, 不過見on sale, 冇理由唔去下

呀, 我想買張x芳婷果d多用被, 唔知平唔平呢 ?


原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 09:41 發表
緊掛啦,衰鬼 ~

唔追post點得呀,如果唔係點搭咀啫 !!!!

我今晚先去吉吉島啦,唔知有無咩岩心水呢,而我就本身都諗住買BB相簿 ~


男爵府

積分: 6876


11295#
發表於 08-12-2 09:46 |只看該作者

回覆 #2 ChanSzeNine 的文章

咁我又冇睇過bor~~
你去睇睇~


男爵府

積分: 8804


11296#
發表於 08-12-2 09:47 |只看該作者
早晨 !!!!
0808MAMA又有新活動,快D去BLOG報名喇 !!!!
先到先得呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 8099


11297#
發表於 08-12-2 09:47 |只看該作者
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 09:41 發表
緊掛啦,衰鬼 ~

唔追post點得呀,如果唔係點搭咀啫 !!!!

我今晚先去吉吉島啦,唔知有無咩岩心水呢,而我就本身都諗住買BB相簿 ~


你張新相好有節日氣氛呀~~
  


男爵府

積分: 6876


11298#
發表於 08-12-2 09:54 |只看該作者

回覆 #2 CherryB 的文章

岩睇左lu~~
我去一個唔去一個~~hoo~~


男爵府

積分: 8804


11299#
發表於 08-12-2 09:54 |只看該作者
IRENE,
你真係乖,真係追晒POST呢 !!

涼粉涼浸浸,
你咁夜呀 ???
我昨晚上嚟一陣見無人,閃左LU !!

chanC9,
昨晚行左啦 !
買左件底衫,同NUK奶咀 ! 因我想阿仔食奶咀多過手指,所以買另一款俾佢,睇下岩唔岩型啦 !!


珍珠宮

積分: 31467


11300#
發表於 08-12-2 09:57 |只看該作者
早晨!
如果真係要test用手拎嘢, 我就一D都唔擔心. 因為阿囡好多手!!! 你見佢"生擒"brandon仔個大脾就知! 佢呢排既遊戲係打cushion同捉住隻玩具龜咬. 好暴力!
尋晚要陪瞓, 陪到冇得泵奶... 慘. 唔知係咪應該收檔呢???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo