懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9302


11301#
發表於 08-12-2 09:59 |只看該作者
早晨,各位

我想問你地有無買保嬰丹給BB食?

邊隻牌子好?


男爵府

積分: 6876


11302#
發表於 08-12-2 09:59 |只看該作者
蕎蕎好懶, 唔係幾願拎野呀~
我都怕佢fail呀~
收檔? 咁你今朝有冇谷呀??

原文章由 gumgum 於 08-12-2 09:57 發表
早晨!
如果真係要test用手拎嘢, 我就一D都唔擔心. 因為阿囡好多手!!! 你見佢"生擒"brandon仔個大脾就知! 佢呢排既遊戲係打cushion同捉住隻玩具龜咬. 好暴力!
尋晚要陪瞓, 陪到冇得泵奶... 慘. 唔知係咪應該收檔呢??? ...


珍珠宮

積分: 31467


11303#
發表於 08-12-2 09:59 |只看該作者
我都報咗BBQ喇!

原文章由 CherryB 於 08-12-2 09:47 發表
早晨 !!!!
0808MAMA又有新活動,快D去BLOG報名喇 !!!!
先到先得呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6876


11304#
發表於 08-12-2 09:59 |只看該作者

回覆 #2 HWY 的文章

我買余x生~~


珍珠宮

積分: 31467


11305#
發表於 08-12-2 10:01 |只看該作者
我買馬百良... 我阿媽話好過又平過余仁生喎.

原文章由 HWY 於 08-12-2 09:59 發表
早晨,各位

我想問你地有無買保嬰丹給BB食?

邊隻牌子好?


珍珠宮

積分: 31467


11306#
發表於 08-12-2 10:02 |只看該作者
尋晚都谷啦, 不過就唔痛既...
我既問題唔係冇貨, 係冇時間呀. 阿囡夜晚唔肯跟其他人, 淨係跟我. 暈!

原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:59 發表
蕎蕎好懶, 唔係幾願拎野呀~
我都怕佢fail呀~
收檔? 咁你今朝有冇谷呀??


禁止訪問

積分: 3528


11307#
發表於 08-12-2 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8099


11308#
發表於 08-12-2 10:03 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-2 09:54 發表
IRENE,
你真係乖,真係追晒POST呢 !!

涼粉涼浸浸,
你咁夜呀 ???
我昨晚上嚟一陣見無人,閃左LU !!

chanC9,
昨晚行左啦 !
買左件底衫,同NUK奶咀 ! 因我想阿仔食奶咀多過手指,所以買另一款俾佢,睇下岩唔岩型啦 !! ...


其實我成晚都响到架, 不過我專心緊追post, 所以無留言~~
係呢, 你同carman尋晚去吉吉島, 有無留意Mustela有無discount呢?? 我想買支洗頭水比涼粉仔, 因為佢仲有啲頭泥未清到...
  


男爵府

積分: 9302


11309#
發表於 08-12-2 10:03 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-2 09:47 發表
早晨 !!!!
0808MAMA又有新活動,快D去BLOG報名喇 !!!!
先到先得呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!


等我去look look


別墅

積分: 860


11310#
發表於 08-12-2 10:04 |只看該作者
各位早晨~
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


男爵府

積分: 9302


11311#
發表於 08-12-2 10:05 |只看該作者
Thanks gumgum, lovefreecarman,

保嬰丹係咪當保健食品咁食呀!
lokyee129 該用戶已被刪除

11312#
發表於 08-12-2 10:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6876


11313#
發表於 08-12-2 10:06 |只看該作者
妖~~咁你一食完飯即pump啦~
你買左個貴泵咁快唔pump好side野啦~~

原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:02 發表
尋晚都谷啦, 不過就唔痛既...
我既問題唔係冇貨, 係冇時間呀. 阿囡夜晚唔肯跟其他人, 淨係跟我. 暈!


男爵府

積分: 6490


11314#
發表於 08-12-2 10:07 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:02 發表
尋晚都谷啦, 不過就唔痛既...
我既問題唔係冇貨, 係冇時間呀. 阿囡夜晚唔肯跟其他人, 淨係跟我. 暈!

我都覺得如果要pump 奶, d時間真係好唔夠用.....
同埋而家天氣開始涼, 乸高件衫pump奶, 真係有d凍凍.....


男爵府

積分: 8099


11315#
發表於 08-12-2 10:07 |只看該作者
阿姐又追野喇, 我要去做野喇, 又搭唔到嘴喇, 唯有今晚又再努力追post啦~~
  


伯爵府

積分: 17810


11316#
發表於 08-12-2 10:08 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-2 09:59 發表
早晨,各位

我想問你地有無買保嬰丹給BB食?

邊隻牌子好?


余仁生...


男爵府

積分: 6490


11317#
發表於 08-12-2 10:08 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-2 09:59 發表
早晨,各位

我想問你地有無買保嬰丹給BB食?

邊隻牌子好?

保嬰丹有咩用架??


珍珠宮

積分: 31467


11318#
發表於 08-12-2 10:09 |只看該作者
一路食飯一路泵好唔好??? :;pppp:
今晚再睇吓咩環境先.

原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 10:06 發表
妖~~咁你一食完飯即pump啦~
你買左個貴泵咁快唔pump好side野啦~~
lokyee129 該用戶已被刪除

11319#
發表於 08-12-2 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6490


11320#
發表於 08-12-2 10:10 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-2 09:32 發表
早呀...

昨晚好眼瞓,係瞓之前泵左奶...瞓到今早5點半先識醒...

咁早就起身???


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo