立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6490
原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:09 發表 一路食飯一路泵好唔好??? :;pppp: 今晚再睇吓咩環境先.
積分: 7626
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:59 發表 我買余x生~~
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 HWY 於 08-12-2 10:05 發表 Thanks gumgum, lovefreecarman, 保嬰丹係咪當保健食品咁食呀!
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:59 發表 蕎蕎好懶, 唔係幾願拎野呀~ 我都怕佢fail呀~ 收檔? 咁你今朝有冇谷呀??
積分: 8804
原文章由 BBKar 於 08-12-2 10:07 發表 我都覺得如果要pump 奶, d時間真係好唔夠用..... 同埋而家天氣開始涼, 乸高件衫pump奶, 真係有d凍凍.....
大宅
積分: 2335
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 10:15 發表 Cherry: 我報左名啦,妳check下先啦 ~ 我都有睇曬d post架 bor,妳做咩唔讚埋我架? 涼粉涼浸浸: 張相尋晚影架,好 X'mas feel 呀,不過個 background同我個囡都比較黑左d lor !!! Gumgum: 好一句 "生擒brandon ...
積分: 9302
原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:13 發表 之前買係想佢好瞓D, 不過對我嚟講唔係好work. 因為餵佢食佢會發瀾渣, 仲唔好瞓. 不過我媽咪話可以清熱同化痰喎.
原文章由 CherryB 於 08-12-2 10:16 發表 4個月大要test架 ??? 係健康院 ??? 今個星期五阿仔4個月返健康院喎 ! 但佢係手多多,不過唔係好見佢拎野喎,佢多數係左掃右掃,同放落口咋 !
原文章由 BBKar 於 08-12-2 10:11 發表 咁yeah~~~
積分: 6876
原文章由 CherryB 於 08-12-2 10:14 發表 涼粉涼浸浸, 哦! 唔怪得啦 ! 我無睇你需要果樣野呀 ! carman / gumgum, 可以食保嬰丹喇 ?? 我又問下媽咪先 !!
伯爵府
積分: 17810
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 10:06 發表 妖~~咁你一食完飯即pump啦~ 你買左個貴泵咁快唔pump好side野啦~~
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 10:21 發表 可以食, 不過都係有需要先食架咋~ 唔好係又食唔係又食呀~
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 10:15 發表 Gumgum: 好一句 "生擒brandon仔個大脾" !!!!!! 阿囡咁飛Come大咬,係咪似阿媽呢?
原文章由 HWY 於 08-12-2 10:19 發表 我阿女勁多痰自己又唔識咳出黍,琴日奶奶suggest食保嬰丹。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy