懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6490


11321#
發表於 08-12-2 10:11 |只看該作者
咁yeah~~~

原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:09 發表
一路食飯一路泵好唔好??? :;pppp:
今晚再睇吓咩環境先.


男爵府

積分: 7626


11322#
發表於 08-12-2 10:12 |只看該作者
ME2

原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:59 發表
我買余x生~~


珍珠宮

積分: 31467


11323#
發表於 08-12-2 10:13 |只看該作者
之前買係想佢好瞓D, 不過對我嚟講唔係好work. 因為餵佢食佢會發瀾渣, 仲唔好瞓.
不過我媽咪話可以清熱同化痰喎.

原文章由 HWY 於 08-12-2 10:05 發表
Thanks gumgum, lovefreecarman,

保嬰丹係咪當保健食品咁食呀!


男爵府

積分: 7626


11324#
發表於 08-12-2 10:14 |只看該作者
我個仔自從個個TEST比姑娘引完佢拎野之後就好好多喇, 佢試過自己拎蘋果放入口食呀..哈哈.
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 09:59 發表
蕎蕎好懶, 唔係幾願拎野呀~
我都怕佢fail呀~
收檔? 咁你今朝有冇谷呀??



男爵府

積分: 8804


11325#
發表於 08-12-2 10:14 |只看該作者
涼粉涼浸浸,
哦! 唔怪得啦 ! 我無睇你需要果樣野呀 !

carman / gumgum,
可以食保嬰丹喇 ??
我又問下媽咪先 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

11326#
發表於 08-12-2 10:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


11327#
發表於 08-12-2 10:15 |只看該作者
其實我都已經泵得好少, 一早一晚兩次only. 早嗰次好D, 因為阿囡一係未瞓醒, 就算瞓醒都肯跟老公/工人/自己玩. 但係夜晚唔知做乜係都要玩我. 如果cut到得番朝早一次, 都唔知泵唔泵好.

原文章由 BBKar 於 08-12-2 10:07 發表

我都覺得如果要pump 奶, d時間真係好唔夠用.....
同埋而家天氣開始涼, 乸高件衫pump奶, 真係有d凍凍.....


大宅

積分: 2335


11328#
發表於 08-12-2 10:15 |只看該作者
Cherry:
我報左名啦,妳check下先啦 ~

我都有睇曬d post架 bor,妳做咩唔讚埋我架?

涼粉涼浸浸:
張相尋晚影架,好 X'mas feel 呀,不過個 background同我個囡都比較黑左d lor !!!


Gumgum:
好一句 "生擒brandon仔個大脾" !!!!!!
阿囡咁飛Come大咬,係咪似阿媽呢?

               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


男爵府

積分: 8804


11329#
發表於 08-12-2 10:16 |只看該作者
4個月大要test架 ???
係健康院 ???
今個星期五阿仔4個月返健康院喎 ! 但佢係手多多,不過唔係好見佢拎野喎,佢多數係左掃右掃,同放落口咋 !
lokyee129 該用戶已被刪除

11330#
發表於 08-12-2 10:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


11331#
發表於 08-12-2 10:18 |只看該作者
原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 10:15 發表
Cherry:
我報左名啦,妳check下先啦 ~

我都有睇曬d post架 bor,妳做咩唔讚埋我架?

涼粉涼浸浸:
張相尋晚影架,好 X'mas feel 呀,不過個 background同我個囡都比較黑左d lor !!!


Gumgum:
好一句 "生擒brandon ...


你都乖,仲咁快去左報名添 !!
等我去check下先 !!


男爵府

積分: 9302


11332#
發表於 08-12-2 10:19 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-2 10:13 發表
之前買係想佢好瞓D, 不過對我嚟講唔係好work. 因為餵佢食佢會發瀾渣, 仲唔好瞓.
不過我媽咪話可以清熱同化痰喎.


我阿女勁多痰自己又唔識咳出黍,琴日奶奶suggest食保嬰丹。


男爵府

積分: 7626


11333#
發表於 08-12-2 10:20 |只看該作者
係呀~~佢首先會Test仔仔會唔會跟住個玩具"令"頭, 要"令"180度..左右各90度, 不過我個仔好攪笑.."令"左一半又望返轉頭望個姑娘..姑娘吸引個個玩具..之後就會test佢有冇意肉去拎玩具law..只要伸手去拎就ok架喇

原文章由 CherryB 於 08-12-2 10:16 發表
4個月大要test架 ???
係健康院 ???
今個星期五阿仔4個月返健康院喎 ! 但佢係手多多,不過唔係好見佢拎野喎,佢多數係左掃右掃,同放落口咋 !

[ 本文章最後由 frender_chan 於 08-12-2 10:22 編輯 ]


珍珠宮

積分: 31467


11334#
發表於 08-12-2 10:20 |只看該作者
haha, 如果真係得又幾慳時間.

原文章由 BBKar 於 08-12-2 10:11 發表
咁yeah~~~


男爵府

積分: 6876


11335#
發表於 08-12-2 10:21 |只看該作者
可以食, 不過都係有需要先食架咋~
唔好係又食唔係又食呀~

原文章由 CherryB 於 08-12-2 10:14 發表
涼粉涼浸浸,
哦! 唔怪得啦 ! 我無睇你需要果樣野呀 !

carman / gumgum,
可以食保嬰丹喇 ??
我又問下媽咪先 !!


伯爵府

積分: 17810


11336#
發表於 08-12-2 10:23 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 10:06 發表
妖~~咁你一食完飯即pump啦~
你買左個貴泵咁快唔pump好side野啦~~


carmen :
你好叻呀....每逢屋企得2個人,我工人就煮飯,我睇呀b...之後佢食飯,跟著就到我入房邊食邊泵奶....


伯爵府

積分: 17810


11337#
發表於 08-12-2 10:24 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-2 10:21 發表
可以食, 不過都係有需要先食架咋~
唔好係又食唔係又食呀~


屋企食剩2小盒...


珍珠宮

積分: 31467


11338#
發表於 08-12-2 10:24 |只看該作者
我冇教佢架. 阿囡D性格一D都唔似我既! 我都冇生擒Cherry!
um.... 諗諗下可能係之前Apple"暗"阿囡瞓嗰陣傳受咗兩招過佢. hehe...

原文章由 ChanSzeNine 於 08-12-2 10:15 發表
Gumgum:
好一句 "生擒brandon仔個大脾" !!!!!!
阿囡咁飛Come大咬,係咪似阿媽呢?


伯爵府

積分: 17810


11339#
發表於 08-12-2 10:25 |只看該作者
bbkar :

你泵奶時著開胸衫..之後扣返褸,咁就冇咁凍架喇


男爵府

積分: 6876


11340#
發表於 08-12-2 10:25 |只看該作者
咁我亞囡就好少少,
呢排佢又識整D痰出黎BOR,(幾曳曳呀)
所以我就唔使比佢食~

原文章由 HWY 於 08-12-2 10:19 發表


我阿女勁多痰自己又唔識咳出黍,琴日奶奶suggest食保嬰丹。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo