立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19429
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 11:45 發表 嘩! 真係俾園長估中, 過了十天家庭樂終於決定返歸做煮婦! 你意思想工人到期就叫佢走? 你唔做野應該可以早一個月通知佢喎? 你打去問agent都得架!
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:50 發表 咁等你遲d整好再俾我地喇:)
積分: 17542
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:47 發表 係呢度:loveliness:
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:50 發表 ae_bb 平安返黎最好呀! 日本打風第一時間想起妳同d小朋友呀, 好彩冇影響咋. 渣車旅行好正喎!
大宅
積分: 3888
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:49 發表 因為 ae 以後都唔請工人, 咁呢個職位會消失, 咁就應該要遣散:(
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:53 發表 ae_bb 做家庭主婦一定要有決心, 因為妳行左le條路, 好難回頭架喇! 所以我仲係半職. 未有咁大決心呀!ops:" /> ops:" />
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:56 發表 ae_bb 有機會我地都想試下渣車旅行, 我朋友見議我去夏威夷玩時可渣車玩喎! 今年去左2處都好夠喇, 而且我買左架新車呀, 要saving下喇, le排太大洗喇
原文章由 karencircle 於 07-7-18 11:51 發表 但BK成日C, 又忽然罷工, 感覺上YAHOO好D
子爵府
積分: 13946
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:43 發表 好細咩?-( ?-( 我地一般既 POST 既字咋喎 咁以後駛唔駛就你要用 呢 種 SIZE回應呀
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:05 發表 琴日下午茶事件, 我去左"自由報料"處發表呀, 請大家去支持下我
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:58 發表 預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇...... 加上, 公司ge 情況令我加快想 resign.....
因為 ae 以後都唔請工人, 咁呢個職位會消失, 咁就應該要遣散:( 妳工人幾時約滿呀? 妳可以工人約滿, 唔洗同佢講妳新工人d野, 咁佢唔知咪唔算遺散費lu., 不過當然佢check到妳唔請工人, 佢有權追回所得賠償架!
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:07 發表 肥仔媽 嘻...老公係我生日果日買架, 當生日禮物喎 我地買左格8人車呀! 遲d一齊去玩啦!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy