跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19429


1121#
發表於 07-7-18 11:50 |只看該作者
肥仔媽咪, kittyma

其實最主要都係公司方面令我加快想 resign :-|

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 11:45 發表
嘩! 真係俾園長估中, 過了十天家庭樂終於決定返歸做煮婦! 你意思想工人到期就叫佢走? 你唔做野應該可以早一個月通知佢喎? 你打去問agent都得架!


伯爵府

積分: 19429


1122#
發表於 07-7-18 11:50 |只看該作者
ok 啦, 不過要d時間

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:50 發表
咁等你遲d整好再俾我地喇:)


伯爵府

積分: 17542


1123#
發表於 07-7-18 11:51 |只看該作者
但BK成日C, 又忽然罷工, 感覺上YAHOO好D
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:47 發表
係呢度:loveliness:


伯爵府

積分: 19429


1124#
發表於 07-7-18 11:52 |只看該作者
係呀, 你地都試下啦

件餅話想揸車去埋其他地方喎:lol :lol

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:50 發表
ae_bb

平安返黎最好呀! 日本打風第一時間想起妳同d小朋友呀, 好彩冇影響咋. 渣車旅行好正喎!


大宅

積分: 3888


1125#
發表於 07-7-18 11:53 |只看該作者
ae_bb

做家庭主婦一定要有決心, 因為妳行左le條路, 好難回頭架喇! 所以我仲係半職. 未有咁大決心呀!


伯爵府

積分: 19429


1126#
發表於 07-7-18 11:54 |只看該作者
係呀.....所以想問下你地意見, 因為想慳返 $6xxx 呀


原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:49 發表
因為 ae 以後都唔請工人, 咁呢個職位會消失, 咁就應該要遣散:(


大宅

積分: 3888


1127#
發表於 07-7-18 11:56 |只看該作者
ae_bb

有機會我地都想試下渣車旅行, 我朋友見議我去夏威夷玩時可渣車玩喎!

今年去左2處都好夠喇, 而且我買左架新車呀, 要saving下喇, le排太大洗喇


伯爵府

積分: 19429


1128#
發表於 07-7-18 11:58 |只看該作者
預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇......

加上, 公司ge 情況令我加快想 resign.....

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:53 發表
ae_bb

做家庭主婦一定要有決心, 因為妳行左le條路, 好難回頭架喇! 所以我仲係半職. 未有咁大決心呀!ops:" /> ops:" />

[ 本文章最後由 AE_bb 於 07-7-18 11:59 編輯 ]


伯爵府

積分: 19429


1129#
發表於 07-7-18 11:58 |只看該作者
有心唔怕遲

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:56 發表
ae_bb

有機會我地都想試下渣車旅行, 我朋友見議我去夏威夷玩時可渣車玩喎!

今年去左2處都好夠喇, 而且我買左架新車呀, 要saving下喇, le排太大洗喇


伯爵府

積分: 19429


1130#
發表於 07-7-18 11:59 |只看該作者
我都係咁諗:mrgreen:

原文章由 karencircle 於 07-7-18 11:51 發表
但BK成日C, 又忽然罷工, 感覺上YAHOO好D


大宅

積分: 3888


1131#
發表於 07-7-18 12:00 |只看該作者
ae_bb

妳工人幾時約滿呀? 妳可以工人約滿, 唔洗同佢講妳新工人d野, 咁佢唔知咪唔算遺散費lu., 不過當然佢check到妳唔請工人, 佢有權追回所得賠償架!


子爵府

積分: 13946


1132#
發表於 07-7-18 12:02 |只看該作者

BK又嚟料!

唔係喎, 你有冇睇返轉頭呀? 啲字係細隻好多喎!
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:43 發表
好細咩?-( ?-(
我地一般既 POST 既字咋喎
咁以後駛唔駛就你要用 呢 種 SIZE回應呀


子爵府

積分: 13946


1133#
發表於 07-7-18 12:05 |只看該作者
Easy媽,

又換咗車? 今年搬咗真係好多野搞喎!
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:56 發表
ae_bb

有機會我地都想試下渣車旅行, 我朋友見議我去夏威夷玩時可渣車玩喎!

今年去左2處都好夠喇, 而且我買左架新車呀, 要saving下喇, le排太大洗喇


大宅

積分: 3888


1134#
發表於 07-7-18 12:05 |只看該作者
琴日下午茶事件, 我去左"自由報料"處發表呀, 請大家去支持下我


大宅

積分: 3888


1135#
發表於 07-7-18 12:07 |只看該作者
肥仔媽

嘻...老公係我生日果日買架, 當生日禮物喎 我地買左格8人車呀! 遲d一齊去玩啦!


伯爵府

積分: 17542


1136#
發表於 07-7-18 12:08 |只看該作者
收到, 等佢改過或者易手開過間新益大家
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:05 發表
琴日下午茶事件, 我去左"自由報料"處發表呀, 請大家去支持下我


子爵府

積分: 13946


1137#
發表於 07-7-18 12:08 |只看該作者
ae,

係咪你放假前佢就麻麻煩煩唔想俾你放呀? 或者你聽日返工佢又氹返你呢! 雖然個老闆唔好, 但你份工都算他條, 只係衰在要返星期六! 不過你兩公婆如果真係決定咗就唔好心大心細, 一於今日打定封信俾佢!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:58 發表
預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇......

加上, 公司ge 情況令我加快想 resign.....


子爵府

積分: 13946


1138#
發表於 07-7-18 12:13 |只看該作者
呢啲野都係你們兩個專業人仕最清楚!
因為 ae 以後都唔請工人, 咁呢個職位會消失, 咁就應該要遣散:(

妳工人幾時約滿呀? 妳可以工人約滿, 唔洗同佢講妳新工人d野, 咁佢唔知咪唔算遺散費lu., 不過當然佢check到妳唔請工人, 佢有權追回所得賠償架!


子爵府

積分: 13946


1139#
發表於 07-7-18 12:15 |只看該作者
Easy媽,

咁sweet sweet! 那麼你們隨時可以同62/99一家人去玩喇!

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:07 發表
肥仔媽

嘻...老公係我生日果日買架, 當生日禮物喎 我地買左格8人車呀! 遲d一齊去玩啦!


大宅

積分: 3888


1140#
發表於 07-7-18 12:19 |只看該作者
肥仔媽

今次le格新車好大格架, 唔同而家果部, 試車時又唔覺難渣喎.
妳有冇膽下我車先 , 我渣左咁多年都ok架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo