跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1121#
發表於 07-9-4 16:02 |只看該作者
你想下, 正當你熟睡, 佢企係你張被邊, 用長長既觸鬚親吻你個鼻, 你驚唔驚? (我發夢試過.) 細個成日發夢見到, 而且出街, 我成日第一時間見到, 人地又見唔到. 最衰細個時睇過pearl一套恐怖movies, 童年暗影.

原文章由 ardnas65 於 07-9-4 15:54 發表


小強可以一腳(著拖鞋)咁踩落去.. 最多係有d 卜卜脆ge 聲je... 但係佐治仔就......會甩尾ga....


子爵府

積分: 12328


1122#
發表於 07-9-4 16:27 |只看該作者
原文章由 TszCheukMaMa 於 07-9-4 15:49 發表
我今朝去正苦飲糖水, 我飲到第二口已經反胃. 坐係我隔離個媽媽 一啖飲晒 勁呀!好勁呀!

妳進入第三階段, 時間好快過咯!:mrgreen:


男爵府

積分: 6225


1123#
發表於 07-9-4 16:39 |只看該作者
我細個真係畀小強爬上身, 個時租房住三樓, 我訓上格床, 訓覺時覺得手臂痕痕地, 開眼一睇有隻好大既小強係度同我四月交投, 一手要撥開佢!

個時未驚小強, 係討厭啫, 點知同阿娘講, 佢話我細膽, 仲趁我沖涼除晒衫時, 捉左隻小強放響我面前, 睇到晒肚底同八隻腳爬爬下, 個下先驚到眼前一黑咁濟, 而家講起都毛管凍!!

原文章由 easybring 於 07-9-4 16:02 發表
你想下, 正當你熟睡, 佢企係你張被邊, 用長長既觸鬚親吻你個鼻, 你驚唔驚? (我發夢試過.) 細個成日發夢見到, 而且出街, 我成日第一時間見到, 人地又見唔到. 最衰細個時睇過pearl一套恐怖movies, 童年暗影.:verycol ...


等待驗證會員

積分: 27318


1124#
發表於 07-9-4 16:43 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-4 16:02 發表
你想下, 正當你熟睡, 佢企係你張被邊, 用長長既觸鬚親吻你個鼻, 你驚唔驚? (我發夢試過.) 細個成日發夢見到, 而且出街, 我成日第一時間見到, 人地又見唔到. 最衰細個時睇過pearl一套恐怖movies, 童年暗影.:verycol ...

佐治都係我ge 童年暗影, 話說我屋企個廁所係用膠摺門, 個陣沖完涼, 一開個摺門, 成條跌左落來, 條尾甩左, 個身就走左去.... 個陣我尖叫, 嚇到成個人係到震... 跟手走左出廳到, 我家姐仲問我乜事.... 我d 牙仲震緊咁講俾佢聽, 一路縮起對腳一路震... 而家仲記得好清楚.......



子爵府

積分: 12328


1125#
發表於 07-9-4 16:45 |只看該作者
嘻~~~ 似唔似樣呀??:mrgreen:
(del ~~)

[ 本文章最後由 HCbb 於 07-9-4 17:20 編輯 ]


男爵府

積分: 6225


1126#
發表於 07-9-4 16:58 |只看該作者
嘩, 個鼻同咀最似, 簡真係晴爸長髮版!


男爵府

積分: 7719


1127#
發表於 07-9-4 17:00 |只看該作者
超似樣

原文章由 evamama 於 07-9-4 16:58 發表
嘩, 個鼻同咀最似, 簡真係晴爸長髮版!


等待驗證會員

積分: 27318


1128#
發表於 07-9-4 17:07 |只看該作者
原文章由 HCbb 於 07-9-4 16:45 發表


嘻~~~ 似唔似樣呀??:mrgreen: (del in 10 min~~)

餅印呀!!!!!


男爵府

積分: 6225


1129#
發表於 07-9-4 17:16 |只看該作者
阿娘打電話黎, 話大師兄唔肯出學校門, 話一定要媽咪接, 係咁拉据左成個字, 最終要我係電話度勸佢, 邊勸到呀, 一聽度我把聲, 大師兄咪哇咁喊羅, 都無聽到我講野.....阿娘跟住搶左個電話係咁話, 媽咪就返, 好快返.....其實我唔想阿娘咁講, 細路係唔呃得, 我情願用多D時間同佢解釋媽咪要返工, 好夜至返到黎!:cry:

[ 本文章最後由 evamama 於 07-9-4 18:00 編輯 ]


大宅

積分: 3825


1130#
發表於 07-9-4 18:24 |只看該作者
傑傑今日又ok喎,老師話無喊過/食晒飯/肯係床度攤一陣(之前唔肯架),不過朝早唔肯起身囉.

易拎/Q媽,其實搾汁機我舊年換左部(好似係超市換嘅),但我好鬼懶一次都無用過,你地要唔要埋?
原文章由 easybring 於 07-9-4 11:48 發表
linlin, 間kitty house玩左好耐, 曉琳勁鍾意. 我細個最鍾意呢d玩具.

cathy, 又一村唔同又一居, 又一村house真係買唔起. 我都要萬0印花, 你畀q ma 先, 佢有多先分畀我. 我又係要榨汁機, 畀亞妹飲下果汁. 今日又 ...


大宅

積分: 3825


1131#
發表於 07-9-4 18:32 |只看該作者
曉琳今日無嘔啦?校車果個會唔會唔係老師黎架,試下問下學校?嘩,第一日番學就咁罰個男仔,實心痛死阿媽.
四腳蛇同老鼠我都唔驚...不過小強就聽到都打冷震!!以前係屋企見到,就算噴晒殺虫水如果唔見到條屍我都訓唔著架.
原文章由 easybring 於 07-9-4 15:17 發表
我細個果時都有一條同住一排, 之後唔見左. 我驚小強多d(十級驚嚇)


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1132#
發表於 07-9-4 18:33 |只看該作者
傑傑即係都like間學校, 幾好呀! 唔肯起身就個個都會!:mrgreen:

傑傑而家係你到, 可能會用多d搾汁機, 你都係留畀自己用. 食多d生果&飲果汁可以令心情開朗d (我講你地一家都要架.)!

原文章由 llcathy2004 於 07-9-4 18:24 發表
傑傑今日又ok喎,老師話無喊過/食晒飯/肯係床度攤一陣(之前唔肯架),不過朝早唔肯起身囉.

易拎/Q媽,其實搾汁機我舊年換左部(好似係超市換嘅),但我好鬼懶一次都無用過,你地要唔要埋? ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1133#
發表於 07-9-4 18:37 |只看該作者
果個一定係老師, 因為全部跟校車都係老師. 唔敢同學校講d咩, 我怕佢地唔like曉琳.....

個男仔亞媽都好傷心. 我就驚曉琳會咁....

原文章由 llcathy2004 於 07-9-4 18:32 發表
曉琳今日無嘔啦?校車果個會唔會唔係老師黎架,試下問下學校?嘩,第一日番學就咁罰個男仔,實心痛死阿媽.
四腳蛇同老鼠我都唔驚...不過小強就聽到都打冷震!!以前係屋企見到,就算噴晒殺虫水如果唔見到條屍我都訓唔著架. ...

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-4 19:03 編輯 ]


男爵府

積分: 6505


1134#
發表於 07-9-4 18:52 |只看該作者
易拎,
我無同鏗睇過中醫, 睇西醫佢都驚到c, 睇左成3年幾醫生, 係o岩o岩星期一睇個次, 佢先完全合作, 醫生叫佢咳兩聲比佢聽, 張大個口比佢睇個喉嚨, 佢竟然吾喊, 所以我都費時同佢睇過另一個啦..... 淨係希望佢身體好D, 同如花攞D料整D保健湯水佢飲咋....


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1135#
發表於 07-9-4 19:01 |只看該作者
湯水都重要. 我而家個姐姐唔識boil, 以前果個好得.

原文章由 wilfredchan 於 07-9-4 18:52 發表
易拎,
我無同鏗睇過中醫, 睇西醫佢都驚到c, 睇左成3年幾醫生, 係o岩o岩星期一睇個次, 佢先完全合作, 醫生叫佢咳兩聲比佢聽, 張大個口比佢睇個喉嚨, 佢竟然吾喊, 所以我都費時同佢睇過另一個啦..... 淨係希望佢身體好 ...


男爵府

積分: 6505


1136#
發表於 07-9-4 19:07 |只看該作者
易拎,
你講開整野食個 d野, 我老公早幾日先同我講, 第日請個新工人, 都吾知好吾好, 驚食佢整d野.... 我都有少少驚驚地, 睇怕第日我都無甘 free 架啦.... 咩野都自已跟緊 d, 諗住叫佢預備晒d野, 煮我自己做番..........


男爵府

積分: 6505


1137#
發表於 07-9-4 19:08 |只看該作者
要陪囝,有時間再傾............


大宅

積分: 3825


1138#
發表於 07-9-4 19:09 |只看該作者
zeco,你地食虫草有無比啲鏗鏗食?果陣聽講磨粉煲粥比細路食幾好,你問下.
原文章由 wilfredchan 於 07-9-4 18:52 發表
易拎,
我無同鏗睇過中醫, 睇西醫佢都驚到c, 睇左成3年幾醫生, 係o岩o岩星期一睇個次, 佢先完全合作, 醫生叫佢咳兩聲比佢聽, 張大個口比佢睇個喉嚨, 佢竟然吾喊, 所以我都費時同佢睇過另一個啦..... 淨係希望佢身體好 ...


大宅

積分: 3825


1139#
發表於 07-9-4 19:28 |只看該作者
我真係煮飯都驚無時間,邊攪到咁多野,生果就咁食算啦...
睇q媽要唔要?
原文章由 easybring 於 07-9-4 18:33 發表
傑傑即係都like間學校, 幾好呀! 唔肯起身就個個都會!:mrgreen:

傑傑而家係你到, 可能會用多d搾汁機, 你都係留畀自己用. 食多d生果&飲果汁可以令心情開朗d (我講你地一家都要架.)!

...


等待驗證會員

積分: 27318


1140#
發表於 07-9-5 00:21 |只看該作者
華美子,
唔好介意我講... 不過呢間學校好似無乜人情味咁ge??


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo