跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1421


1121#
發表於 08-5-20 18:11 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-20 17:53 發表


Jane Ma,

真係不好意思又攪錯了。

我真是一個烏龍媽媽。

我公司都有內地同事是來自四川成都,但其父母都不願離開故鄉。

我內地同事已勸了他們多次... ...

O....小問題..吓....咁佢哋都安全嗎?咁會好擔心架wow...不過有時都好難講,始終都係自己家鄉....唔....希望佢哋平平安安啦....

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-20 18:12 編輯 ]


大宅

積分: 1421


1122#
發表於 08-5-20 18:15 |只看該作者
wun wun ma, wun wun中文名叫咩呀?呀jane中文名叫翁靜,但遲d要改為'翁靖芝lu...


等待驗證會員

積分: 935


1123#
發表於 08-5-21 11:44 |只看該作者
大家有無.. 其他. 同學仔 d 相呀..
haha.. 早幾日.. 老師.. 比左上次買個 d 相我..
我問樂樂.. 個幾個小朋友叫咩名..
佢個個都話係..Cheery.. 再問.. 就個都係.. Jason.. 再問.. 就個個都係..Yannie..
haha.. 到底邊個先係呀.. 激死


複式洋房

積分: 226


1124#
發表於 08-5-21 14:10 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-20 18:11 發表

O....小問題..吓....咁佢哋都安全嗎?咁會好擔心架wow...不過有時都好難講,始終都係自己家鄉....唔....希望佢哋平平安安啦....


Jane Ma,

係啦, 希望佢哋平平安安。

為何要改名?翁靜都很好聽。

Wun Wun 叫文雅煥。

上次收到一張相,見到其他同學,但Wun Wun 亂指一通。Wun Wun 就是給印度老師抱的那個小朋友,只見半邊面。


大宅

積分: 1421


1125#
發表於 08-5-21 15:51 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-21 14:10 發表


Jane Ma,

係啦, 希望佢哋平平安安。

為何要改名?翁靜都很好聽。

Wun Wun 叫文雅煥。

上次收到一張相,見到其他同學,但Wun Wun 亂指一通。Wun Wun 就是給印度老師抱的那個小朋友,只見半邊面。 ...

其實我都好仲意翁靜呢個名,但風水佬話唔好要改wow,所以改左好多個,最好只有這個(翁靖D,芝),雅煥好好聽重要+個文姓好優雅,我個女成日叫wun wun架,但講唔正就叫左woo woo


等待驗證會員

積分: 935


1126#
發表於 08-5-21 17:18 |只看該作者
我昨天去.. 接樂樂.. 放學..
見 Ms. CC 拖住 wun wun 喇....
學校裝修左.. 門口改左做大玻璃門, 老師個位後面加左個櫃..
出面露天操場.. 放哂膠地"毯" - (唔怕小朋友.. 跌親喇)


大宅

積分: 1421


1127#
發表於 08-5-21 18:20 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-21 17:18 發表
我昨天去.. 接樂樂.. 放學..
見 Ms. CC 拖住 wun wun 喇....
學校裝修左.. 門口改左做大玻璃門, 老師個位後面加左個櫃..
出面露天操場.. 放哂膠地"毯" - (唔怕小朋友.. 跌親喇) ...

咁都幾好呀,新d嘛


複式洋房

積分: 226


1128#
發表於 08-5-21 18:34 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-21 18:20 發表

咁都幾好呀,新d嘛



係啦。新D同靚D。

Wun Wun 個名及生BB的時辰都是風水師定,但她家姐就沒有。雖然兩個都是開刀生。


複式洋房

積分: 226


1129#
發表於 08-5-21 18:44 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-21 17:18 發表
我昨天去.. 接樂樂.. 放學..
見 Ms. CC 拖住 wun wun 喇....
學校裝修左.. 門口改左做大玻璃門, 老師個位後面加左個櫃..
出面露天操場.. 放哂膠地"毯" - (唔怕小朋友.. 跌親喇) ...


姐姐說:Wun Wun 時時走來走去,所以,Ms CC 要捉實她。

說真,Wun Wun 真是很喜歡走來走去..所以每星期日,我和她爸爸都


子爵府

積分: 10559


1130#
發表於 08-5-21 22:56 |只看該作者
根據Cherry講...大合照係

(from Left)Cherry, Alisa, Jeffrey, Jason, Lok Lok, Yannis, Jane, Wun Wun, Ms. Aish,Ms. Ceci, Kimmy


子爵府

積分: 10559


1131#
發表於 08-5-21 22:59 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-21 15:51 發表

其實我都好仲意翁靜呢個名,但風水佬話唔好要改wow,所以改左好多個,最好只有這個(翁靖D,芝),雅煥好好聽重要+個文姓好優雅,我個女成日叫wun wun架,但講唔正就叫左woo woo ...


Jane媽...原本"翁靜"個名有無搵風水佬改架?? Jane改名後...birth cert.咪要"翁靖芝(翁靜)"??


子爵府

積分: 10559


1132#
發表於 08-5-21 23:01 |只看該作者
Sat大家去唔去seminar??


等待驗證會員

積分: 935


1133#
發表於 08-5-22 09:15 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-21 23:01 發表
Sat大家去唔去seminar??



我都想問.. 你地去唔去.. ??
我去過健康院個 d.. 好似無咩講..
不過.. 我覺得佢想開放埋學校.. 比 我地 d家長睇睇.. (因為新整好哂)


大宅

積分: 1421


1134#
發表於 08-5-22 11:21 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-21 22:59 發表


Jane媽...原本"翁靜"個名有無搵風水佬改架?? Jane改名後...birth cert.咪要"翁靖芝(翁靜)"??

以前好信風水架,自從我搬咗屋後不久,一星期死咗兩個至親後就咩都唔信,所以翁靜冇揾風水佬改,但3月頭我同個女去咗泰國玩,個女撞鬼,番嚟香港後面色不好又無神,機緣不巧合又撞到個大師見到佢有野咁未幫佢攪攪佢及改埋名law...e家又信番law....係呀...我都未去律師樓取張宣誓紙,仲要去入境處呢,唉諗起做煩,e家咩都未轉架,不過已教咗呀jane叫自己個名叫翁靖D law hahaha.....

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-22 11:26 編輯 ]


複式洋房

積分: 226


1135#
發表於 08-5-22 13:42 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-22 11:21 發表

以前好信風水架,自從我搬咗屋後不久,一星期死咗兩個至親後就咩都唔信,所以翁靜冇揾風水佬改,但3月頭我同個女去咗泰國玩,個女撞鬼,番嚟香港後面色不好又無神,機緣不巧合又撞到個大師見到佢有野咁未幫佢攪攪佢及改埋 ...


聽妳這麼說,真的是沒有辨法。

但是,我曾聽師父說有一些人,她的出身時間是會影響是否容易撞鬼。

我亦是機緣巧合下,才幫Wun Wun 摘時出身及改名。

另外,這個星期六能不能帶小朋友去。


大宅

積分: 1421


1136#
發表於 08-5-22 14:02 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-22 13:42 發表


聽妳這麼說,真的是沒有辨法。

但是,我曾聽師父說有一些人,她的出身時間是會影響是否容易撞鬼。

我亦是機緣巧合下,才幫Wun Wun 摘時出身及改名。

另外,這個星期六能不能帶小朋友去。 ...

未就係機緣巧合law,所以別無他法la...不過布吉真係好鬼猛架,我都赫到死呀,sat仲諗緊其實去都係想睇下學校有咩改變,因為我有兩個月未接送個女番學lu.....

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-22 14:06 編輯 ]


別墅

積分: 676


1137#
發表於 08-5-22 14:32 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-21 23:01 發表
Sat大家去唔去seminar??


想問吓大家,saturday有咩seminar, 我好似mug都唔知咁???


大宅

積分: 1421


1138#
發表於 08-5-22 14:44 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-22 14:32 發表


想問吓大家,saturday有咩seminar, 我好似mug都唔知咁???

係講點樣教小朋友品格(好似係)我立過下....time:2:00pm-4:00pm(好似係)mouth:


子爵府

積分: 10559


1139#
發表於 08-5-22 14:49 |只看該作者
Kayo, 琴晚有張memo有講呀...


子爵府

積分: 10559


1140#
發表於 08-5-22 14:51 |只看該作者
好耐Ms. Ceci都無打過比我...有無打比你地呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo