立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54392
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 14:54 發表 我都係收咗好多次... 油媽, 我都暫時block左妳先... 我遲 d 再開返妳 :lol:
男爵府
積分: 7989
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 14:50 發表 it 人睇左部機la...攪左一輪話無事la wor...但我仲有d擔心
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:00 發表 咁我開返妳先, 睇下一陣仲會唔會收到妳既 file 如果冇再收到, 就即係冇事 la :)
侯爵府
積分: 20954
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 15:32 發表 我想問...我部pc無再send e個file 出去...係米即係証明我部pc無晒毒ar
原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 15:38 發表 油媽 >> 食完飯時收左一次, 呢個鐘就冇再送嚟, 再觀察下, 收工時再講妳知.
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:41 發表 我冇再收到 file 啦. 恭喜哂 d 毒應該清除咗
伯爵府
積分: 17542
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:00 發表 咁我開返妳先, 睇下一陣仲會唔會收到妳既 file 如果冇再收到, 就即係冇事 la :) QUOTE: 原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 14:50 發表 it 人睇左部機la...攪左一輪話無事la wor...但我仲有d擔心
積分: 5289
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 15:44 發表 係就好la:-( ...擔心c 影響公司d 野...e 家都未聽到同事收到我d 野..好彩好彩
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 17:26 發表 油媽, 今日下午再冇收過妳 send 來任何 file 妳可以安心放工啦 :loveliness:
原文章由 jey 於 08-3-4 17:22 發表 HI............ 我件事攪掂咗la.......但我e家冇嘢做....1心1意照顧tammy 感謝主.....總算一切都已成過去.....
原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 17:35 發表 油媽 >> 係呀, 下午開始冇再收到喇 .
原文章由 tszyau2000 於 08-3-5 09:20 發表 係ar..無晒事...安樂晒 前一日我驚到連屋企部pc kei msn 都摌左ar...e 家可以放心dowload 番
原文章由 tingchichi 於 08-3-5 10:05 發表 咁就真係安樂哂 可以安心做野 lu :mrgreen: 下次見到姊妹有 file 俾妳, 問聲先好開呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy