跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1121#
發表於 08-3-4 14:59 |只看該作者
頭先it 人醫左一輪...希望大家吾會再收到la
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 14:54 發表
我都係收咗好多次... 油媽, 我都暫時block左妳先... 我遲 d 再開返妳 :lol:


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1122#
發表於 08-3-4 15:00 |只看該作者
咁我開返妳先, 睇下一陣仲會唔會收到妳既 file
如果冇再收到, 就即係冇事 la :)


原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 14:50 發表
it 人睇左部機la...攪左一輪話無事la wor...但我仲有d擔心


水晶宮

積分: 54392


1123#
發表於 08-3-4 15:08 |只看該作者
thank you 晒
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:00 發表
咁我開返妳先, 睇下一陣仲會唔會收到妳既 file
如果冇再收到, 就即係冇事 la :)


水晶宮

積分: 54392


1124#
發表於 08-3-4 15:32 |只看該作者
我想問...我部pc無再send e個file 出去...係米即係証明我部pc無晒毒ar


侯爵府

積分: 20954


1125#
發表於 08-3-4 15:38 |只看該作者
油媽 >> 食完飯時收左一次, 呢個鐘就冇再送嚟,
再觀察下, 收工時再講妳知.


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1126#
發表於 08-3-4 15:41 |只看該作者
我冇再收到 file 啦. 恭喜哂 d 毒應該清除咗


原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 15:32 發表
我想問...我部pc無再send e個file 出去...係米即係証明我部pc無晒毒ar


水晶宮

積分: 54392


1127#
發表於 08-3-4 15:42 |只看該作者
記得it 人兩點到上lai kei...

希望無事la...吾該晒甘多位先ar
原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 15:38 發表
油媽 >> 食完飯時收左一次, 呢個鐘就冇再送嚟,
再觀察下, 收工時再講妳知.


水晶宮

積分: 54392


1128#
發表於 08-3-4 15:44 |只看該作者
係就好la:-( ...擔心c 影響公司d 野...e 家都未聽到同事收到我d 野..好彩好彩
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:41 發表
我冇再收到 file 啦. 恭喜哂 d 毒應該清除咗


伯爵府

積分: 17542


1129#
發表於 08-3-4 15:51 |只看該作者
油媽,
我都開返妳啦...有it整完應該無事啦...你check下其他野.
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 15:00 發表
咁我開返妳先, 睇下一陣仲會唔會收到妳既 file
如果冇再收到, 就即係冇事 la :)



QUOTE:
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 14:50 發表
it 人睇左部機la...攪左一輪話無事la wor...但我仲有d擔心


男爵府

積分: 5289


1130#
發表於 08-3-4 17:22 |只看該作者
HI............

我件事攪掂咗la.......但我e家冇嘢做....1心1意照顧tammy
感謝主.....總算一切都已成過去.....


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1131#
發表於 08-3-4 17:26 |只看該作者
油媽, 今日下午再冇收過妳 send 來任何 file
妳可以安心放工啦 :loveliness:


原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 15:44 發表
係就好la:-( ...擔心c 影響公司d 野...e 家都未聽到同事收到我d 野..好彩好彩


水晶宮

積分: 54392


1132#
發表於 08-3-4 17:28 |只看該作者
甘就好la...吾該晒大家
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 17:26 發表
油媽, 今日下午再冇收過妳 send 來任何 file
妳可以安心放工啦 :loveliness:


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1133#
發表於 08-3-4 17:29 |只看該作者
jey,
攪掂咗就好 :loveliness:
1心1意照顧tammy 都唔簡單架. 現在小學好多野都要跟足... 都幾攰幾煩


原文章由 jey 於 08-3-4 17:22 發表
HI............

我件事攪掂咗la.......但我e家冇嘢做....1心1意照顧tammy
感謝主.....總算一切都已成過去.....


水晶宮

積分: 54392


1134#
發表於 08-3-4 17:29 |只看該作者
攪掂左米好law...有咩kei 上lai 搵我地傾下ar...大家都好關心你
原文章由 jey 於 08-3-4 17:22 發表
HI............

我件事攪掂咗la.......但我e家冇嘢做....1心1意照顧tammy
感謝主.....總算一切都已成過去.....


侯爵府

積分: 20954


1135#
發表於 08-3-4 17:35 |只看該作者
油媽 >> 係呀, 下午開始冇再收到喇

wensi >> 妳攪掂未呀

Jey >> miss u ar, 攪掂哂就好喇, tammy 上左小一
妳都好忙, 可以陪 tammy 成長都係好好的選擇


水晶宮

積分: 54392


1136#
發表於 08-3-5 09:09 |只看該作者
all ~~ good morning


水晶宮

積分: 54392


1137#
發表於 08-3-5 09:20 |只看該作者
係ar..無晒事...安樂晒

前一日我驚到連屋企部pc kei msn 都摌左ar...e 家可以放心dowload 番

原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 17:35 發表
油媽 >> 係呀, 下午開始冇再收到喇

.


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1138#
發表於 08-3-5 10:05 |只看該作者
咁就真係安樂哂 可以安心做野 lu :mrgreen:
下次見到姊妹有 file 俾妳, 問聲先好開呀


原文章由 tszyau2000 於 08-3-5 09:20 發表
係ar..無晒事...安樂晒

前一日我驚到連屋企部pc kei msn 都摌左ar...e 家可以放心dowload 番


水晶宮

積分: 54392


1139#
發表於 08-3-5 10:09 |只看該作者
絕對要la...經一事長一智..要學叻d
原文章由 tingchichi 於 08-3-5 10:05 發表
咁就真係安樂哂 可以安心做野 lu :mrgreen:
下次見到姊妹有 file 俾妳, 問聲先好開呀


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1140#
發表於 08-3-5 10:11 |只看該作者
細佬返咗 2 日學 la, 完全冇喊過 佢好適應, 好開心呀 呢 2 日仲一早起身指住套校服, 話要返學 tim :lol
我見佢咁開心, 我仲開心呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo