母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2891


1121#
發表於 08-5-19 17:11 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 16:54 發表

如果叫丁爸負責丁丁兩餐,就算整好,叫佢番熱,佢都唔會做。佢一係比公仔麵丁丁食,一係就比薯片丁丁食。


笑c --> 佢一係比公仔麵丁丁食,一係就比薯片丁丁食


男爵府

積分: 8470


1122#
發表於 08-5-19 17:12 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 17:09 發表


我真係 。我話佢,佢就話乜都要比丁丁試下喎!


子進爸就成日比糖佢食, 話少少獎勵都要喎! 駛唔駛日日都獎勵呀! 仲要一包未食完又買定另一包. 佢就成日同人講我乜都唔比個仔食喎.:;pppp:


男爵府

積分: 9395


1123#
發表於 08-5-19 17:17 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 17:12 發表


子進爸就成日比糖佢食, 話少少獎勵都要喎! 駛唔駛日日都獎勵呀! 仲要一包未食完又買定另一包. 佢就成日同人講我乜都唔比個仔食喎.:;pppp:


丁爸唔鐘意食糖,所以佢唔會買糖佢食,佢最多都係比維他命丸佢食。

我覺得所有爸爸都好寵小朋友,當佢地寵壞了,就會話“媽媽點教?點解寵壞小朋友”


大宅

積分: 4327


1124#
發表於 08-5-19 17:36 |只看該作者
哈哈, 我諗起 gathering 果日丁爸 was Daydreaming, even Dinasour Ding Ding ran around to push & break things....

原文章由 fsy 於 08-5-19 17:00 發表


哈哈, 我諗起 gathering 果日丁爸係咁比汽水丁丁飲

[ 本文章最後由 honey2h 於 08-5-19 17:37 編輯 ]

God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


1125#
發表於 08-5-19 17:40 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 17:36 發表
哈哈, 我諗起 gathering 果日丁爸 was Daydreaming, even Dinasour Ding Ding ran around to push & break things....


係呀!丁爸成日都係咁,然後話自己睇仔睇得好辛苦!

比佢知道我咁講,肯定比佢


大宅

積分: 4327


1126#
發表於 08-5-19 17:44 |只看該作者
Hayes papa laughed to tell me that Ding pa was "staring one point like daydreaming" as I saw! Haha...

Hayes papa thus tried to monitor closely Ding Ding for preventing unnessary damage.

原文章由 bbpooh 於 08-5-19 17:40 發表
係呀!丁爸成日都係咁,然後話自己睇仔睇得好辛苦!

比佢知道我咁講,肯定比佢
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2891


1127#
發表於 08-5-19 18:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 17:40 發表

係呀!丁爸成日都係咁,然後話自己睇仔睇得好辛苦!

比佢知道我咁講,肯定比佢


唔得lar, 我就快笑c 下次見到丁pa我驚我忍唔住笑


男爵府

積分: 8470


1128#
發表於 08-5-19 18:24 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 17:44 發表
Hayes papa laughed to tell me that Ding pa was "staring one point like daydreaming" as I saw! Haha...

...


我又諗起佢一隻手拎住包疑似薯片, 一隻手拎住罐汽水笑笑口游來游去


男爵府

積分: 8470


1129#
發表於 08-5-19 18:31 |只看該作者
係我哋呢班奶媽特別嚴, 定係啲爸爸硬係覺得啲亞媽乜都唔比個仔/女食呢? 我見到樹爸又係 hau 樹媽行開咗, 就叫樹懶食熊仔餅, 點知樹懶誠實得滯, 唔食之餘仲攞住粒餅去搵樹媽.

樹媽, 唔好話係我講架.....


大宅

積分: 4327


1130#
發表於 08-5-19 19:55 |只看該作者
Laugh C Me!



Remark:
Hayes papa monitored closely Ding Ding not only becoz. of danger, but also Ding Ding's aggression to other kids!
Ding Ding is "HIGH RISK" guy! Hahahahaaaa....
Ding ma, don't hit me!

原文章由 fsy 於 08-5-19 18:24 發表

我又諗起佢一隻手拎住包疑似薯片, 一隻手拎住罐汽水笑笑口游來游去
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


1131#
發表於 08-5-19 20:03 |只看該作者
Just asked Hayes on bed, "Hayes, do you know how much mama love you?"

Hayes replied me with smiling face, "One, Two, Three, Four....Ten! Yeah!":lol

I told, "Oh No, my dear, should be "Infinity"!"

Hayes wondered, "Haha, Infin...nity, what's it?? No mama, should be one to ten only....#$%&*"

Gik C Me!:tongue:

[ 本文章最後由 honey2h 於 08-5-19 20:08 編輯 ]
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2846


1132#
發表於 08-5-19 21:33 |只看該作者
hihi~~
我係第一次上黎依個媽媽日日talk,,請大家多多指教


男爵府

積分: 6033


1133#
發表於 08-5-20 07:17 |只看該作者
嘩!!! 清兵, 雖然前路係點都未明, 但見妳做得咁辛苦, 都好讚成妳咁做.

原文章由 go4baby 於 08-5-19 11:14 發表


你應該用個"勇"字. 清兵一名有勇無謀.


男爵府

積分: 6033


1134#
發表於 08-5-20 07:33 |只看該作者
me2. 依幾日不斷睇倒 d 咁o既新聞, 好唔開心, 睇到話有 bb 無奶粉食, 有個 mama 仲話因為無水洗尿布, 幾日都要用同一塊尿布, 攪到 bb pat pat 開始爛, 好心痛, 希望各類救援物資可以盡快到達各災民手中. 昨日公司都有黙哀活動, 諗起 d 災民o既情景又 ...... 雖然話人間有情, 但天災實在太無情

原文章由 bbpooh 於 08-5-19 12:01 發表
今早睇報紙,說有剛滿月的嬰孩兩日沒有奶飲,災區又沒有奶粉供應,小嬰兒兩日只能飲礦泉水。當時我諗為什麼母親不餵母乳,後來才知因為災區糧食短缺,致母親也沒有母乳。其後又想,發生如此災難,當母親心情也不好,也很難有足夠母乳 ...


男爵府

積分: 9395


1135#
發表於 08-5-20 09:58 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 19:55 發表
Remark:
Hayes papa monitored closely Ding Ding not only becoz. of danger, but also Ding Ding's aggression to other kids!
Ding Ding is "HIGH RISK" guy! Hahahahaaaa....
Ding ma, don't hit me!


:;pppp: :;pppp: :;pppp:

不過hayes都唔弱咖!佢打人都好狼c喎!幸好丁丁有用高頻音波!


男爵府

積分: 9395


1136#
發表於 08-5-20 10:06 |只看該作者
想問swing奶泵好唔好?$900平唔平?
因為mini太嘈,公司泵奶個filing room唔隔音,好樣衰!考慮緊換個靜點的泵.


大宅

積分: 2539


1137#
發表於 08-5-20 10:45 |只看該作者
我哥哥返咗來la.


男爵府

積分: 9395


1138#
發表於 08-5-20 10:50 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-5-20 10:45 發表
我哥哥返咗來la.


感謝神!!


男爵府

積分: 6033


1139#
發表於 08-5-20 10:58 |只看該作者
如果無記錯, 之前我研究買泵時, hellocandy 講過話 d 人評語麻麻, 好似吸力唔多夠, 所以好多奶 ma 都掉番出嚟賣. 有機會 2hma 會記得, 再唔係 hellocandy 今晚上嚟可以 confirm 吓.

原文章由 bbpooh 於 08-5-20 10:06 發表
想問swing奶泵好唔好?$900平唔平?
因為mini太嘈,公司泵奶個filing room唔隔音,好樣衰!考慮緊換個靜點的泵.


大宅

積分: 2891


1140#
發表於 08-5-20 11:11 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-5-20 10:45 發表
我哥哥返咗來la.


冇事就好lar, 放心哂啦

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo