跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6225


1121#
發表於 08-8-20 09:34 |只看該作者
細路仔d肉又香又滑, 咪話出街, 就咁係屋企, 細佬都試過畀衰蚊咬到又紅又腫, 而家日頭長開電蚊油, 出親多花草地方就一定要用蚊貼同蚊膏!

原文章由 pcsiauw 於 08-8-20 08:28 發表
查實有冇同佢搽防蚊 or 貼蚊貼?? 我覺得 Adrian 真係好惹蚊 + 敏感.....


等待驗證會員

積分: 27318


1122#
發表於 08-8-20 09:36 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 08-8-20 09:29 發表
WW, op 都應該幾好玩, 亞Q玩到攰lai lai, 第日都晨早彈起身話要去... 但係 Adrian d 水泡穿左未? 行路唔痛呀? 陰功...响正腳板底咬, d蚊真係 .
易拎, 原來搽"白花油"會令蚊口起水泡!? 咁之類包 ...

我老豆俾亞仔亞囡搽"平安膏", d 蚊lan 好快唔痕同埋退 (如果佢地唔r ge 話)


男爵府

積分: 6225


1123#
發表於 08-8-20 09:37 |只看該作者
細路仔d肉又香又滑, 咪話出街, 就咁係屋企, 細佬都試過畀衰蚊咬到又紅又腫, 而家日頭長開電蚊油, 出親多花草地方就一定要用蚊貼同蚊膏!

原文章由 pcsiauw 於 08-8-20 08:28 發表
查實有冇同佢搽防蚊 or 貼蚊貼?? 我覺得 Adrian 真係好惹蚊 + 敏感.....


男爵府

積分: 6225


1124#
發表於 08-8-20 09:40 |只看該作者
細路仔d肉又香又滑, 咪話出街, 就咁係屋企, 細佬都試過畀衰蚊咬到又紅又腫, 而家日頭長開電蚊油, 出親多花草地方就一定要用蚊貼同蚊膏!

原文章由 pcsiauw 於 08-8-20 08:28 發表
查實有冇同佢搽防蚊 or 貼蚊貼?? 我覺得 Adrian 真係好惹蚊 + 敏感.....



等待驗證會員

積分: 27318


1125#
發表於 08-8-20 09:40 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 08-8-20 09:29 發表
WW, op 都應該幾好玩, 亞Q玩到攰lai lai, 第日都晨早彈起身話要去... 但係 Adrian d 水泡穿左未? 行路唔痛呀? 陰功...响正腳板底咬, d蚊真係 .
易拎, 原來搽"白花油"會令蚊口起水泡!? 咁之類包 ...

我老豆俾亞仔亞囡搽"平安膏", d 蚊lan 好快唔痕同埋退 (如果佢地唔r ge 話)


禁止訪問

積分: 3345


1126#
發表於 08-8-20 09:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3345


1127#
發表於 08-8-20 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1128#
發表於 08-8-20 10:46 |只看該作者
各話劇團員,
1. 8號風果堂冇得補
2. 22/8 最後15分鐘, 家長可以入課室睇表演. 另有拍video, but low resolution and send to you by email. 可能燒唔到碟.

q媽, 之類=驅風油. 搽無比膏都可以快d好.

如花, 其實可以讀埋k3再諗小一係國際定本地. 我始終都喜歡中國文化/道德. 如果做到可以係"考試測驗"中間鑽出創意空間(規範中搵到自由)都幾好. 人地話我果行悶, 我不知幾enjoy, 我既做野方法(or睇法)同其他人又有d唔同.

but, 如果你已定左國際, 都可以下年升g1. 讀完k3再升小二機會: 我估都難d.

原文章由 evamama 於 08-8-20 06:01 發表

有樣野想問下大家意見, 阿仔間學校老師話而家就要決定, 下年畀阿仔升國際小學一年班, 定繼續留係度讀埋k3, 再升出面小學?

[ 本文章最後由 easybring 於 08-8-20 10:48 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1129#
發表於 08-8-20 10:51 |只看該作者
我打算幫家姐報anfield既星期六半日班(上午), 一星期上半日國際幼稚園, 等佢鬆下本地教育既壓力.


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1130#
發表於 08-8-20 11:00 |只看該作者
我唔介紹, 佢都會有學生既(有d唔理好醜但求就手). 不過, 大家要帶眼請老師, 唔好諗住推個小朋友去學就可以. 我stop得快都好, 當時我都諗佢唔畀番$我都要stop(但佢第一堂至琴日之前都話會畀番我架 )我唔想囡囡失去音樂興趣>hk$400.(職業病)

原文章由 pcsiauw 於 08-8-20 08:26 發表
嘩! 乜個老師咁無品架!! 不過算啦, 佢自己倒緊自己米, 佢咁ge態度, 想有第二單生意介紹比佢都難啦 :;pppp:


等待驗證會員

積分: 27318


1131#
發表於 08-8-20 11:07 |只看該作者
原文章由 easybring 於 08-8-20 10:51 發表
我打算幫家姐報anfield既星期六半日班(上午), 一星期上半日國際幼稚園, 等佢鬆下本地教育既壓力.

半日班係讀/ 學d 咩ga?


禁止訪問

積分: 3345


1132#
發表於 08-8-20 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1133#
發表於 08-8-20 11:18 |只看該作者
渣, 咩都有, 普通話/art/computer/phonics...好似平日國際幼稚園上堂咁(比較自由/活動教學d), 唔好expect有academic野學, 只係想佢social好d & 全日講英文(流利d), 因為下午去science ws又係講英文.

q媽, 上次試堂又係咁. 個老師好似想令d小朋友"定"一陣先開始. but, 仲有冇咩唔好野見到?

原文章由 ardnas65 於 08-8-20 11:07 發表

半日班係讀/ 學d 咩ga?

[ 本文章最後由 easybring 於 08-8-20 11:21 編輯 ]


別墅

積分: 870


1134#
發表於 08-8-20 11:28 |只看該作者
我都系比Adrian去op la.
比亞仔試1 day. see if he is ok.
Qma, e生幫Adrian用針吉穿左d水泡, but亞仔話痛, 行路吉下吉下

linlin, 我已經幫Adrian搽蚊膏ga la, but d蚊就係咬d我無搽蚊膏ge地方...腳板底 & 眼皮.


原文章由 QQ吉吉 於 08-8-20 09:29 發表
WW, op 都應該幾好玩, 亞Q玩到攰lai lai, 第日都晨早彈起身話要去... 但係 Adrian d 水泡穿左未? 行路唔痛呀? 陰功...响正腳板底咬, d蚊真係 .
易拎, 原來搽"白花油"會令蚊口起水泡!? 咁之類包 ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1135#
發表於 08-8-20 11:38 |只看該作者
adrian太好味....d蚊又真係衰d, 咬d咁難攪既地方.

曉琳都係, 佢勁叫好痛, 沖涼d水唔可以touch到個蚊口, 真係咁痛咩?

原文章由 WWAN 於 08-8-20 11:28 發表
我都系比Adrian去op la.
比亞仔試1 day. see if he is ok.
Qma, e生幫Adrian用針吉穿左d水泡, but亞仔話痛, 行路吉下吉下

linlin, 我已經幫Adrian搽蚊膏ga la, but d蚊就係咬d我無搽蚊膏ge地方...腳板底 & ...


等待驗證會員

積分: 27318


1136#
發表於 08-8-20 11:39 |只看該作者
原文章由 WWAN 於 08-8-20 11:28 發表
我都系比Adrian去op la.
比亞仔試1 day. see if he is ok.
Qma, e生幫Adrian用針吉穿左d水泡, but亞仔話痛, 行路吉下吉下

linlin, 我已經幫Adrian搽蚊膏ga la, but d蚊就係咬d我無搽蚊膏ge地方...腳板底 & ...


證明adrian d 血係非常之咁"野"蚊.... 連d 蚊都周圍搵食....

有d 手提蚊機, 我有俾亞囡拎落街用.... 細細部好似收音機咁 (係舊uny 個超市買... 我到而家都唔記得個間野個新名典串...)都有用ga... 但係係俾"活動中"用咯... (即係要有風)

佢個次無帶去踩單車, 個背部就俾蚊咬到成隻荷包旦咁.... "旦白"地方就粉紅左... "旦黃"地方就腫左同埋紅左....


禁止訪問

積分: 3345


1137#
發表於 08-8-20 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 870


1138#
發表於 08-8-20 11:53 |只看該作者
eva, 我覺得讀埋k3, train下阿仔d英文先考國際小學好d. If 下年畀阿仔升國際小學一年班, ie Sept要apply, 今年年尾or出年年頭要interview. 得半年時間, 阿仔d英文ng知fluent未. 我覺得d細路英文好ng好depends on佢地肯ng肯多講. 阿仔現在係學校多ng多講英文 or 定係同同學講中文?


原文章由 evamama 於 08-8-20 06:01 發表
有樣野想問下大家意見, 阿仔間學校老師話而家就要決定, 下年畀阿仔升國際小學一年班, 定繼續留係度讀埋k3, 再升出面小學?

老師既意見係, 阿仔k1無讀過英文, k2先插班, 讀埋k3會好d, 同埋佢認為阿仔都係叻既細路, 可 ...


大宅

積分: 4544


1139#
發表於 08-8-20 12:26 |只看該作者
wendy,
蚊...我真係怕怕, 阿仔係野蚊&敏感人仕, 每次kiss後變好腫大好實, 好凄慘...我係chicco買2部蚊機,唔知有冇用,不過心理好.去邊都帶埋佢.


大宅

積分: 4544


1140#
發表於 08-8-20 12:30 |只看該作者
wendy,
蚊...我真係怕怕, 阿仔係野蚊&敏感人仕, 每次kiss後變好腫大好實, 好凄慘...我係chicco買2部蚊機,唔知有冇用,不過心理好.去邊都帶埋佢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo