親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


複式洋房

積分: 342


1121#
發表於 08-10-16 21:33 |只看該作者
wah...勁呀abcd媽,,,,唔該晒!!!!


原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 15:36 發表

呢間未去過...sorry
不過幫你搵到個地圖同訂位法
http://www.wretch.cc/blog/hutongblog/9762219
Q Q


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1122#
發表於 08-10-16 23:51 |只看該作者
thanks!嚇得我呀!

原文章由 fi-fi 於 08-10-16 12:25 發表
肥§澄

Chang Kai Shek Apt = 桃園國際機場 = 中正國際機場
唔洗驚...即係我地由香港飛台北的唯一一個機場

最緊要你make sure CITY= TAIPEI, TPE


大宅

積分: 1627


1123#
發表於 08-10-17 10:12 |只看該作者

有好消息呀

長榮又有促銷啦,
香港-台北 (桃園機場)
2008/11/1-2008/12/15
0天/14天
大人:HKD 1070
小孩:HKD 1070

好平呀, 我等左成個月啦, 岩岩book 左27/11 去, 30/11 返黎~


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1124#
發表於 08-10-17 11:09 |只看該作者
長榮 tax + charge要幾多
原文章由 ceciso 於 08-10-17 10:12 發表
長榮又有促銷啦,
香港-台北 (桃園機場)
2008/11/1-2008/12/15
0天/14天
大人:HKD 1070
小孩:HKD 1070

好平呀, 我等左成個月啦, 岩岩book 左27/11 去, 30/11 返黎~


洋房

積分: 164


1125#
發表於 08-10-17 11:22 |只看該作者
我一家4口加兩老, 11月會去台灣8日, 已book機票.
而家開始plan緊行程, 打算去清境, 想問有無民宿推介? 謝謝~


原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 18:54 發表

清境在南投縣...台中過去也要3-4小時車程
係在山上的...有睇羊的show,,同住特色民宿
亦可順道去埔里酒廠,廣興紙寮

詳情我想等010答你了
因她比較熟台中+清境 ...


大宅

積分: 3423


1126#
發表於 08-10-17 14:34 |只看該作者
各位,
台北車站附近凱撒酒店o.k嗎?


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1127#
發表於 08-10-17 15:42 |只看該作者
原文章由 fion88 於 08-10-17 14:34 發表
各位,
台北車站附近凱撒酒店o.k嗎?

朋友八月去完返來.佢住凱撒.話OK喎


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1128#
發表於 08-10-17 15:44 |只看該作者
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 18:55 發表

你去左邊呀...掛水我啦


ABCDma
開左學嘛...緊係走左去浦學校版啦...
前排呢到又唔掂...我成日唔知摸左去那一頁

fi-fi
你兩個真係勤力嘛.無你地大家點有咁多資料喎


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1129#
發表於 08-10-17 16:16 |只看該作者
abcd mama
點算熟喎...人家去過一次咋!
但可以同大家分享小小遊歷!

angies /miu529
係呀,清境係南投...中意看風景閒逛最舒服囉!

我暑假係係台中租車自駕去:
日月潭>>清境>>合歡山>>埔里>>谷關>>台北

如果係台北去,~3-4小時
我記得台北係有車係去清垃境嫁,好似開8/9點,中午到達
你地諗定想點去先啦
1) 租車自駕(可以按我網誌資料)
http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-37091-action-viewspace-itemid-30818
2) 包民宿車<<可向有關民宿查詢
3) 包車(呢個就要問其他媽咪)

其中有個有小朋友的指定項目係看”羊咩秀”
http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-37091-action-viewspace-itemid-30531呢項活動係台灣相比日本類似收費真係相當便宜
d小朋友個個見羊如見小狗...又攬又錫
(講真我嫌佢地污漕d啦,但我仔去到不知幾開心)

通常上清境住民宿都會上合歡山...
http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-37091-action-viewspace-itemid-30620

返落來就順便去埔里行下食下囉

我去呢次係住【豐田民宿】
http://www.fengtyan.com.tw但我自己原本想住
1【星光樓域】http://sunping.nantou.com.tw
2【黃慶果園民宿】http://www.homestay.com.tw/room.htm
因網上口碑唔錯.但因自己轉來轉去無晒房...
結果住左另一間【豐田民宿】,都OK嫁.
但位置我感覺係差少少...

其實清境重有好多民宿,我見外觀間間都好”正”
但我個人會看下d網友評先決定
今晚返去揾返d資料比你地啦!

重有,民宿星期六/日好full,若你地準備呢d時間去
好早d book啦,通常你話佢知你係香港人
佢地會好好人唔使你地滙錢過去先嫁.

[ 本文章最後由 010 於 08-10-17 16:22 編輯 ]


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1130#
發表於 08-10-17 16:24 |只看該作者
原文章由 ceciso 於 08-10-17 10:12 發表
長榮又有促銷啦,
香港-台北 (桃園機場)
2008/11/1-2008/12/15
0天/14天
大人:HKD 1070
小孩:HKD 1070

好平呀, 我等左成個月啦, 岩岩book 左27/11 去, 30/11 返黎~


好抵喎...可惜返學期間...無得傾囉


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1131#
發表於 08-10-17 16:36 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-16 19:46 發表
010,

勤咩力呀!?日日上bk係.....寄託黎嫁

今次新年去台北...都係果d例牌菜行程!!!


fi-fi
例牌行程都開心嫁...
行下西門町,食下”亞宗”飲下”沙冰”
去埋士林,食件”雞排”飲埋”苦瓜汁”...
過埋淡水,邊行邊食...嘩...唔講啦...
講多幾講...又想去嫁啦!


男爵府

積分: 9345


1132#
發表於 08-10-17 20:24 |只看該作者
fion88,
凱撒...ok嫁,我有一次有老有幼,所以豪左一次住呢間
我通常都建議第一次台北自遊行住呢間,因為方便出入機場&交通方便嘛....but我自己就覺得貴左少少囉....呢個價錢可以住到靚多少少ge酒店,例如:神旺/國聯

原文章由 fion88 於 08-10-17 14:34 發表
各位,
台北車站附近凱撒酒店o.k嗎?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1133#
發表於 08-10-17 20:26 |只看該作者
010,
yes....就係呢d喇,次次去次次做...但次次都係好enjoy的,跟住返黎無耐就心癢癢又想去
原文章由 010 於 08-10-17 16:36 發表

fi-fi
例牌行程都開心嫁...
行下西門町,食下”亞宗”飲下”沙冰”
去埋士林,食件”雞排”飲埋”苦瓜汁”...
過埋淡水,邊行邊食...嘩...唔講啦...
講多幾講...又想去嫁啦!
...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1337


1134#
發表於 08-10-17 21:44 |只看該作者
各位各位,

請問四日行程除基本行程多加三日, 即七日, 有甚麼其他好景點 ??


謝謝

[ 本文章最後由 wsc 於 08-10-17 22:29 編輯 ]


大宅

積分: 1627


1135#
發表於 08-10-17 22:31 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-10-17 11:09 發表
長榮 tax + charge要幾多


佢機票1070 , TAX 617 ,TOTAL=1687
上返長榮網頁度訂飛


大宅

積分: 3423


1136#
發表於 08-10-18 00:19 |只看該作者
fi-fi,
都係貪近囉...因想去埋大溪花海, 近火車站好似方便d...
台北x'mas同hk氣温是否差不多呢?
原文章由 fi-fi 於 08-10-17 20:24 發表
fion88,
凱撒...ok嫁,我有一次有老有幼,所以豪左一次住呢間
我通常都建議第一次台北自遊行住呢間,因為方便出入機場&交通方便嘛....but我自己就覺得貴左少少囉....呢個價錢可以住到靚多少少ge酒店,例如:神旺/國聯

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1137#
發表於 08-10-18 12:15 |只看該作者
想問下如果搭1640 cx機返hk...係西門町拎行李走應該要預幾多時間搭車???


複式洋房

積分: 456


1138#
發表於 08-10-18 12:34 |只看該作者

行程一問

day 1..(由台中出發計) 預計包車
先去埔里午餐,然後去青青草原,埔里酒廠,廣興紙寮,中台禪寺,
日月潭...
上清境入住民宿
day2
合歡山 奧萬大....回程台北
台北晚餐
Day 3
木柵動物園
Day 4
青桐火車站
平溪
十分瀑布
Day 5
大溪花海
晚上乘八時飛机回港

同一個三歲小朋友去, 仲有無其它好介紹?
或者行程中可以加减?


男爵府

積分: 9345


1139#
發表於 08-10-18 20:22 |只看該作者
fion88,

台北同香港差不多溫度...比香港底1-2度咁上下,風會大d...同埋常常下雨,毛毛雨就梗有的

原文章由 fion88 於 08-10-18 00:19 發表
fi-fi,
都係貪近囉...因想去埋大溪花海, 近火車站好似方便d...
台北x'mas同hk氣温是否差不多呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1140#
發表於 08-10-18 20:25 |只看該作者
portiabb,
你會用咩方法去機場先,我諗你最遲要3:00pm到機場check-in
如果你租車去機場,你2:15分離開西門町都可以,但如果你是搭巴士就要1:30pm左右上巴士去機場

原文章由 portiabb 於 08-10-18 12:15 發表
想問下如果搭1640 cx機返hk...係西門町拎行李走應該要預幾多時間搭車???
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo