立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 342
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 15:36 發表 呢間未去過...sorry 不過幫你搵到個地圖同訂位法 http://www.wretch.cc/blog/hutongblog/9762219
子爵府
積分: 11781
原文章由 fi-fi 於 08-10-16 12:25 發表 肥§澄 Chang Kai Shek Apt = 桃園國際機場 = 中正國際機場 唔洗驚...即係我地由香港飛台北的唯一一個機場 最緊要你make sure CITY= TAIPEI, TPE
大宅
積分: 1627
琥珀宮
積分: 198236
原文章由 ceciso 於 08-10-17 10:12 發表 長榮又有促銷啦, 香港-台北 (桃園機場) 2008/11/1-2008/12/15 0天/14天 大人:HKD 1070 小孩:HKD 1070 好平呀, 我等左成個月啦, 岩岩book 左27/11 去, 30/11 返黎~
洋房
積分: 164
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 18:54 發表 清境在南投縣...台中過去也要3-4小時車程 係在山上的...有睇羊的show,,同住特色民宿 亦可順道去埔里酒廠,廣興紙寮 詳情我想等010答你了 因她比較熟台中+清境 ...
積分: 3423
侯爵府
積分: 23002
原文章由 fion88 於 08-10-17 14:34 發表 各位, 台北車站附近凱撒酒店o.k嗎?
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-16 18:55 發表 你去左邊呀...掛水我啦
原文章由 fi-fi 於 08-10-16 19:46 發表 010, 勤咩力呀!?日日上bk係.....寄託黎嫁 今次新年去台北...都係果d例牌菜行程!!!
男爵府
積分: 9345
原文章由 010 於 08-10-17 16:36 發表 fi-fi 例牌行程都開心嫁... 行下西門町,食下”亞宗”飲下”沙冰” 去埋士林,食件”雞排”飲埋”苦瓜汁”... 過埋淡水,邊行邊食...嘩...唔講啦... 講多幾講...又想去嫁啦! ...
積分: 1337
原文章由 portiabb 於 08-10-17 11:09 發表 長榮 tax + charge要幾多
原文章由 fi-fi 於 08-10-17 20:24 發表 fion88, 凱撒...ok嫁,我有一次有老有幼,所以豪左一次住呢間 我通常都建議第一次台北自遊行住呢間,因為方便出入機場&交通方便嘛....but我自己就覺得貴左少少囉....呢個價錢可以住到靚多少少ge酒店,例如:神旺/國聯 ...
積分: 456
原文章由 fion88 於 08-10-18 00:19 發表 fi-fi, 都係貪近囉...因想去埋大溪花海, 近火車站好似方便d... 台北x'mas同hk氣温是否差不多呢?
原文章由 portiabb 於 08-10-18 12:15 發表 想問下如果搭1640 cx機返hk...係西門町拎行李走應該要預幾多時間搭車???
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy