跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


1121#
發表於 09-5-2 22:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 09:44 PM 發表

嘻~
咁你老公有冇呷醋呀?


應該無卦....哈哈~ 不過真係好攪笑, 係咁叫媽咪, 唔要爸爸!


伯爵府

積分: 18922


1122#
發表於 09-5-2 22:17 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 09:46 PM 發表
我今日都去o左睇醫生呀~
呢幾日都覺得自己有少少作感冒咁..
晏就瞓醒晏覺,仲有少少頭痛o忝呀~


要多d休息呀, 依家出面又咁多菌, 你除左頭痛仲有無流鼻水果d呀? 小心身體呀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1123#
發表於 09-5-3 12:10 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-2 22:17 發表
要多d休息呀, 依家出面又咁多菌, 你除左頭痛仲有無流鼻水果d呀? 小心身體呀!

sorry...尋晚眼瞓得滯..冇講聲就走了..

醫生話我有少少喉嚨發炎..
不過,尋日我都冇食藥...
但就搞到我半夜不停咁醒(因為鼻塞+腳痺)..
唉~都唔知係我o的鼻敏感嚴重o左..
定係真係感冒起...

呢排唔知係咪個肚好重..
打側瞓成日搞到半身又痛又痺,
但又平瞓唔到喎~搞到好辛苦呢!!!


子爵府

積分: 10503


1124#
發表於 09-5-3 16:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 20:39 發表

但係去千色店唔坐呢架..就要行好遠喎~
唉~點解搞成咁o架...mouth:mouth:" />mouth:" />


非常時期唯有行多兩步啦 妳都好呀...架架小巴都到樓下, 我哋最方便就係313喇...得佢一架停正樓下咋...其他都要行遠D呀


伯爵府

積分: 18922


1125#
發表於 09-5-3 16:53 |只看該作者

呢3日紅日好似少左人上黎傾計咁既~ 今晚我地一家出去同我d舊同學食buffet呀, 唔知Wallace見到咁多野食會點呢


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1126#
發表於 09-5-3 17:52 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-3 16:06 發表
非常時期唯有行多兩步啦 妳都好呀...架架小巴都到樓下, 我哋最方便就係313喇...得佢一架停正樓下咋...其他都要行遠D呀

葵馥唔係有另一個出口..對住另一個小巴站o既咩?
我記得o個個小巴站,架架小巴都經o架..

反而,我地呢邊,想去jusco..等o個架小巴..
次次都等到我地c...因為佢小車,
同埋多數過到o黎都滿晒客,有時直程唔上o黎o忝呀!!
我試過等三架都滿客..等o左over 半個鐘..
最終坐的士去呀!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1127#
發表於 09-5-3 17:54 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-3 16:53 發表

呢3日紅日好似少左人上黎傾計咁既~ 今晚我地一家出去同我d舊同學食buffet呀, 唔知Wallace見到咁多野食會點呢

我地呢到...一到假期就好少人上o黎的..

我個仔都跟過我地食過幾次buffet..
但佢都比正常食得少喎~
唔知點解呢!?!


子爵府

積分: 10503


1128#
發表於 09-5-3 18:25 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 17:52 發表

葵馥唔係有另一個出口..對住另一個小巴站o既咩?
我記得o個個小巴站,架架小巴都經o架..

反而,我地呢邊,想去jusco..等o個架小巴..
次次都等到我地c...因為佢小車,
同埋多數過到o黎都滿晒客,有時直程唔上o黎o忝呀!!
我 ...


係呀...但嗰個係for落荃灣咋, 返嚟就要係葵涌村落行返過嚟囉!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1129#
發表於 09-5-3 20:37 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-3 18:25 發表

係呀...但嗰個係for落荃灣咋, 返嚟就要係葵涌村落行返過嚟囉!!

係喎~返o黎唔經o個邊o個喎~

我地平時上o黎葵涌村食飯買野,
都係搭313的~


子爵府

積分: 10503


1130#
發表於 09-5-3 21:57 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 20:37 發表

係喎~返o黎唔經o個邊o個喎~

我地平時上o黎葵涌村食飯買野,
都係搭313的~


係啦, 方便好多架!!! 不過暫時都係令願行多兩步都唔搭住喇


伯爵府

積分: 18922


1131#
發表於 09-5-4 00:03 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 05:54 PM 發表

我地呢到...一到假期就好少人上o黎的..

我個仔都跟過我地食過幾次buffet..
但佢都比正常食得少喎~
唔知點解呢!?!



最終老公無去, 佢頭痛, 得我同wallace去, 但佢食好多野呀...今次佢第二去食buffet, 第一次就同婆婆去, 婆婆都話佢食好多野架! 可能多選擇啦~


子爵府

積分: 10503


1132#
發表於 09-5-4 00:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-4 00:03 發表



最終老公無去, 佢頭痛, 得我同wallace去, 但佢食好多野呀...今次佢第二去食buffet, 第一次就同婆婆去, 婆婆都話佢食好多野架! 可能多選擇啦~


咁咪好囉...食埋mami 嗰份


伯爵府

積分: 18922


1133#
發表於 09-5-4 00:55 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-4 12:25 AM 發表


咁咪好囉...食埋mami 嗰份



係呀, 我都覺得抵晒, 我又食唔多...但wallace又食得多, 咁比300蚊兩個人食, 抵晒~~~


子爵府

積分: 10503


1134#
發表於 09-5-4 01:06 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-4 00:55 發表



係呀, 我都覺得抵晒, 我又食唔多...但wallace又食得多, 咁比300蚊兩個人食, 抵晒~~~


wallace 食咁多嘢唔怪得越來越大隻啦


子爵府

積分: 10503


1135#
發表於 09-5-4 15:30 |只看該作者


伯爵府

積分: 18922


1136#
發表於 09-5-4 15:58 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-4 03:30 PM 發表




子爵府

積分: 10674


1137#
發表於 09-5-4 16:07 |只看該作者
hi hi hi hi~~~~~~~


子爵府

積分: 10503


1138#
發表於 09-5-4 16:13 |只看該作者
我頭先見無人咪落街買餸囉


子爵府

積分: 10674


1139#
發表於 09-5-4 16:14 |只看該作者
elky
咁今晚煮咩呀


伯爵府

積分: 18922


1140#
發表於 09-5-4 16:14 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-5-4 04:07 PM 發表
hi hi hi hi~~~~~~~



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo