立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 09:44 PM 發表 嘻~ 咁你老公有冇呷醋呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 09:46 PM 發表 我今日都去o左睇醫生呀~ 呢幾日都覺得自己有少少作感冒咁.. 晏就瞓醒晏覺,仲有少少頭痛o忝呀~
侯爵府
積分: 20768
原帖由 julieann 於 09-5-2 22:17 發表 要多d休息呀, 依家出面又咁多菌, 你除左頭痛仲有無流鼻水果d呀? 小心身體呀!
子爵府
積分: 10503
原帖由 ChristieMing 於 09-5-2 20:39 發表 但係去千色店唔坐呢架..就要行好遠喎~ 唉~點解搞成咁o架...mouth:mouth:" />mouth:" />
原帖由 elkykit 於 09-5-3 16:06 發表 非常時期唯有行多兩步啦 妳都好呀...架架小巴都到樓下, 我哋最方便就係313喇...得佢一架停正樓下咋...其他都要行遠D呀
原帖由 julieann 於 09-5-3 16:53 發表 呢3日紅日好似少左人上黎傾計咁既~ 今晚我地一家出去同我d舊同學食buffet呀, 唔知Wallace見到咁多野食會點呢
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 17:52 發表 葵馥唔係有另一個出口..對住另一個小巴站o既咩? 我記得o個個小巴站,架架小巴都經o架.. 反而,我地呢邊,想去jusco..等o個架小巴.. 次次都等到我地c...因為佢小車, 同埋多數過到o黎都滿晒客,有時直程唔上o黎o忝呀!! 我 ...
原帖由 elkykit 於 09-5-3 18:25 發表 係呀...但嗰個係for落荃灣咋, 返嚟就要係葵涌村落行返過嚟囉!!
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 20:37 發表 係喎~返o黎唔經o個邊o個喎~ 我地平時上o黎葵涌村食飯買野, 都係搭313的~
原帖由 ChristieMing 於 09-5-3 05:54 PM 發表 我地呢到...一到假期就好少人上o黎的.. 我個仔都跟過我地食過幾次buffet.. 但佢都比正常食得少喎~ 唔知點解呢!?!
原帖由 julieann 於 09-5-4 00:03 發表 最終老公無去, 佢頭痛, 得我同wallace去, 但佢食好多野呀...今次佢第二去食buffet, 第一次就同婆婆去, 婆婆都話佢食好多野架! 可能多選擇啦~
原帖由 elkykit 於 09-5-4 12:25 AM 發表 咁咪好囉...食埋mami 嗰份
原帖由 julieann 於 09-5-4 00:55 發表 係呀, 我都覺得抵晒, 我又食唔多...但wallace又食得多, 咁比300蚊兩個人食, 抵晒~~~
原帖由 elkykit 於 09-5-4 03:30 PM 發表
積分: 10674
原帖由 毛B 於 09-5-4 04:07 PM 發表 hi hi hi hi~~~~~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy