潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   132


大宅

積分: 4863


1121#
發表於 18-12-16 00:00 |只看該作者
MerryMe 發表於 18-12-15 22:12
咁已經處理得好好了
我試過係愛姐度買件top, 有兩個label, 一個made in China , 一個made in Korea, ...

好明顯佢大陸野換牌當韓仔,繼明天之後又可以睇少一間


大宅

積分: 4655


1122#
發表於 18-12-16 00:03 |只看該作者
HIMMAMA3 發表於 18-12-15 23:40
xo 係邊間?

Fb係xo/再打xo


侯爵府

積分: 23362


1123#
發表於 18-12-16 00:13 |只看該作者
奀奀NGAN 發表於 18-12-16 00:03
Fb係xo/再打xo

有無人知邊間有呢條?去飲睇中呢條
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 18-12-16 22:22


大宅

積分: 1134


1124#
發表於 18-12-16 00:44 |只看該作者
蛋豬 發表於 18-12-16 00:00
好明顯佢大陸野換牌當韓仔,繼明天之後又可以睇少一間

明天都係食水深姐,標榜賣韓國衫但出現大陸貨成件事就唔同講法。


大宅

積分: 1134


1125#
發表於 18-12-16 01:17 |只看該作者
MerryMe 發表於 18-12-15 22:12
咁已經處理得好好了
我試過係愛姐度買件top, 有兩個label, 一個made in China , 一個made in Korea, ...

愛姐唔肯退錢咁衰不過我買過兩次愛姐D衫無再同佢買衫,佢影相出黎好睇實物寄到黎就唔係果回事。


子爵府

積分: 10384


1126#
發表於 18-12-16 07:36 |只看該作者
心心 發表於 18-12-16 00:13
有無人知邊間有呢條?去飲睇中呢條

g恩有


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1127#
發表於 18-12-16 09:06 |只看該作者
奀奀NGAN 發表於 18-12-16 00:03
Fb係xo/再打xo

Thanks ,佢真係好多相,方便搵衫
HIMMAMA3  男爵府


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1128#
發表於 18-12-16 09:07 |只看該作者
ihui 發表於 18-12-16 07:36
g恩有

g 恩係邊間?
HIMMAMA3  男爵府


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1129#
發表於 18-12-16 09:09 |只看該作者
Babygemma 發表於 18-12-16 01:17
愛姐唔肯退錢咁衰不過我買過兩次愛姐D衫無再同佢買衫,佢影相出黎好睇實物寄到黎就唔係果回事 ...

我都係,初先覚得佢既衫幾靚,但偏貴,我在sale 先入幾件,結果實物差好遠
HIMMAMA3  男爵府


子爵府

積分: 10384


1130#
發表於 18-12-16 09:12 |只看該作者
HIMMAMA3 發表於 18-12-16 09:07
g 恩係邊間?

恩=yan , 都有毛高高衫,但較平少少。 但整體呢間都唔平。但想搵毛高高衫就可搵呢間。


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1131#
發表於 18-12-16 09:40 |只看該作者
ihui 發表於 18-12-16 09:12
恩=yan , 都有毛高高衫,但較平少少。 但整體呢間都唔平。但想搵毛高高衫就可搵呢間。
...

你好叻呀。毛高高的衫好難找,g 恩真係找到,可以借相揾
HIMMAMA3  男爵府


禁止訪問

積分: 9437

開心吸收勳章


1132#
發表於 18-12-16 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23362


1133#
發表於 18-12-16 11:20 |只看該作者
ihui 發表於 18-12-16 07:36
g恩有

我有找g恩,但找不到,有圖嗎?
毛高千幾蚊,收費好過分


子爵府

積分: 13978


1134#
發表於 18-12-16 11:41 |只看該作者
奀奀NGAN 發表於 18-12-15 23:25
我有訂呀,不過仲未收到

我問左我訂個間店主, 佢話佢賣既係made in korea喎
唔通部分店賣既係抄韓版既淘寶貨?


子爵府

積分: 13978


1135#
發表於 18-12-16 11:46 |只看該作者
sukicheng88 發表於 18-12-16 11:05
咁佢哋好好喎

不過呢件JB 真係飛去韓國入貨,而且我收到貨,質料亦算不錯,$250 真係算抵。

我發覺其實佢地連線價一d都唔係平過人, 我唔係連線買都仲平過佢, 我地以後買野真係要格下價


男爵府

積分: 9684


1136#
發表於 18-12-16 11:48 |只看該作者
HIMMAMA3 發表於 18-12-15 22:22
你可以inbox 問下仲接吾接

我尋晚都send左whatsapp但得一個tick,佢應該仲未收到我個msg


水晶宮

積分: 58252


1137#
發表於 18-12-16 12:12 |只看該作者
shala 發表於 18-12-15 22:49
你好,可否告知愛姐係邊間嗎?還有你知唔知美加和三毛即是邊間?謝謝

已PM


水晶宮

積分: 58252


1138#
發表於 18-12-16 12:13 |只看該作者
Babygemma 發表於 18-12-16 01:17
愛姐唔肯退錢咁衰不過我買過兩次愛姐D衫無再同佢買衫,佢影相出黎好睇實物寄到黎就唔係果回事 ...

睇愛姐live已經覺得D衫同佢著上身影相好大分別。


珍珠宮

積分: 40902


1139#
發表於 18-12-16 12:15 |只看該作者
felicia314 發表於 18-12-15 19:45
有冇人之前連線係 jb 訂呢件衫? 我收到了,但係 made in China 的。。。。
以為連線會平,但係點不知,比 ...

呢件佢報比我$350


侯爵府

積分: 23362


1140#
發表於 18-12-16 12:32 |只看該作者
petitsomeone 發表於 18-12-16 12:13
睇愛姐live已經覺得D衫同佢著上身影相好大分別。

個樣都好大分別

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo