跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6152


1121#
發表於 04-12-2 11:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,十幾個人更係落街食啦,做C你咩!!!!


男爵府

積分: 5167


1122#
發表於 04-12-2 11:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Rita,
假如你打算餵人奶, 就唔好咁易放棄, 我之前都講過, 唔係咁易行番轉頭架. 零晨三點鐘那餐奶, 最好可以KEEP住, 因為晚上刺激上奶係最好時機, PUMP奶的上班一族媽咪都會向呢個鐘數起身PUMP架啦, BB仲細一定半夜都要起身餵, BB大D.....好似我囡囡咁, 食完一點可以五點先至起身再食, 咁咪會舒服好多囉.

ritalovebaby 寫道:
Hi all,
I'm also very furstrated to have breastfeeding and sometime I really want to give up, especially in the night time. i want to sleep but always wake up at 3:00 am because of the painful of my breast. i can't imigine how can i go back to work since i don't really get enough rest during these period. Recently my baby always cry (a lot) especially when feeding him and i don't know why!!!!!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


子爵府

積分: 12555


1123#
發表於 04-12-2 11:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727,
我想做咁對小欣欣公平D,況且佢係last one,我唔想佢大個睇到家姐、阿哥有滿月酒相,小欣欣就冇。不過可能唔做多,因為嗰個衰人,所以唔擺。:evil: :evil: :evil: :cry:

我B都有嘔,但唔係成日,所以冇理,試下掃完風,打斜抱一陣,唔好放低佢住,有時我B掃完風都唔會即刻放低佢瞓。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1124#
發表於 04-12-2 11:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
我都係咁話13人喎,佢哋就係出面搞我個小欣欣,我就要係厨房做到C C 吓。 :evil: :evil:

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1125#
發表於 04-12-2 12:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,,,你老公有無幫你手呀??三個喎,,點攪,我諗都無諗過,,,一個都咁煩LO,吾知點解,大力B好似驚左我呀,, ?-( 我前日抱佢喊得好西利,跟住返到去嘔奶,


侯爵府

積分: 24274


1126#
發表於 04-12-2 12:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

All, Morning~~

Sandy :
好agree你呢個pattern呀!
尋晚謙謙又做生鬼
我由01:30 serve佢到06:00奶奶接更

佢明明食左奶好想訓,不過訓唔到
對眼已經may may吓,都仲要撐番大
之後佢太忟,大喊,以為喊完tired可以訓到,
抱住食住奶咀係訓著左一陣,
放落床仔,奶咀甩左,就又喊過...
幾個來回都係咁....

我今朝只得十分之一條人命
於是請奶奶幫我餵09:00果餐,因為太tired
好暈,因為只訓左一個鐘左右
shoulder & neck勁痛...

死得......
ymc2727 寫道:
d 阿b係咁架, 曳兩日,唔瞓, 喊, 因為曳完, tired, 之後會乖兩日
Fish都係咁, 佢地d pattern嚟架!


侯爵府

積分: 24274


1127#
發表於 04-12-2 12:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Congratulations to cng MISS ar!!!
原來你先係0411 個拉女!!
我地結果頭同尾都係女呀!!

MISS,你唔駛咁擔心,B女好快冇事出院架喇!!


男爵府

積分: 7065


1128#
發表於 04-12-2 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Rita,

番事向好個邊林。 我個囝因為唔識喊 - 攪到食唔夠黃痘上升, 入埋院照燈。 最後nurse話佢只係食唔足。

食人奶對bb好好, 你有無買羊脂膏, 次次食完搽落個nipple到, 到下一次你就無甘painful。 medala - 約$2xx, gerber也有-仲平d。

我現在和你的condition相差無幾, 加上亞囝唔識wake up, 我仲要count住時間, 我個傷口+子宮pain.... 有時我都係bottle feed.... 我都唔林甘多, 叫盡左力就算把啦。 我仲係第二胎.....唉! 不過都算ok。 加油!
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24274


1129#
發表於 04-12-2 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Rita :
都撐左咁耐
人奶真係對BB好有益,係一份比佢好好的gift!
你唔好咁易give up呀!!
我就算唔係餵人奶都係好辛苦架!

好似今朝,奶奶一接更,我訓上床,發現自己tired到訓唔到
shoulder又勁痛
就喊左出黎!
老公知我辛苦,不過個BB都係God's gift to me!
我就算點辛苦都要撐!
一諗到佢有重磅,就會encourage到自己要努力
雖然係好謝,不過每個parents都係咁
反而令自己更感激自己父母,當年湊我都係好辛苦!!

[size=medium]努力呀!!Rita!!
好過我依家想餵都冇得餵!!

婷蔚都係要努力呀!!!


珍珠宮

積分: 48885


1130#
發表於 04-12-2 12:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MM

hi...long time no chat

rita, mm

我都諗住努力埋呢十幾日
跟手就汞奶
埋身一次
到時有幾多食幾多
都叫食過人奶

我都有cream搽, 紫色細細
係仁安時護士幫我買


男爵府

積分: 7065


1131#
發表於 04-12-2 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

魚媽:

我林出院時, joshua也是一餐嘔4次, 連nurse也落record stand-by。最後有個experienced nurse find out 佢風太多, 要用更長時間掃風 (我已掃左, jj也"or"左2大次 - 超左標, 放埋"披")。你有無食d mug mug 駒風野(你仲係人肉mama)。你同佢message個肚仔, 食完, 掃完 上shoulder半個hour, 看看有無改善。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


1132#
發表於 04-12-2 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw:

早晨 ! 我老啦, 生完d個原氣大傷, 坐多一震, 腰骨疼。

生今胎真係好exciting, 我驚到上身勁震, 最後要打多針mug mug只好d, 才可以check到血壓。真攪笑。

出左院 (3 days after gave birth),我老公成日同個囡攪笑, 攪到我疼到郁唔到。 現在罵人都無氣, 我個囡就發達。

我現在學緊feel "小便", or 大便... law命, but still ok。 :cry: :mrgreen:
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24274


1133#
發表於 04-12-2 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

又請問自然分娩
下面傷口係咪都有機會生肉芽架?
我諗我應該有生到一粒
好唔舒服


珍珠宮

積分: 48885


1134#
發表於 04-12-2 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mm

what 學緊feel "小便", or 大便... law命means ??


你first time 做半身麻醉??

我完左手術都成身連口都震
dr. 話藥物反應
我學得自己似食左fing 頭丸多d


男爵府

積分: 7065


1135#
發表於 04-12-2 12:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我個傷口, 加上子宮收縮 - 勁疼 !

在勁疼下, 我個小便功能正常, but我當我一feel到小便時, 我已是勁想小便.... 攪到我小便時個膀胱疼, 有人guess我可能膀胱炎, anyway, 我現在要等惡露清晒才知mug事。 ?-(
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


子爵府

積分: 12555


1136#
發表於 04-12-2 12:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
放工返嚟都有幫手同大嗰兩個冲涼,但我又好賤骨頭,我唔忍心見老公做完十幾個鐘嘢放工返嚟,又要做咁多嘢,所以我日頭會洗曬D衫、掃埋地、抹埋地、夜晚等佢返嚟。同兩個大冲涼。

你唔好覺得大力B驚咗你先得o架!你形住啫,大力B成日兩邊走可能唔係太習慣啫。
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


1137#
發表於 04-12-2 12:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mm

我個人 experience
因兩次半身麻醉
要插尿喉
咁個尿道就easy 感炎

I guess u also
cos 我兩次都係咁
同dr. 講要d藥就好番

我諗你尿道炎
don't too worry


珍珠宮

積分: 48885


1138#
發表於 04-12-2 12:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma

我個改名佬問我好唔好
用睿字
因跟哥哥一樣個字會好有緣d

我心諗你咪發
only 諗一個字
江睿X
嘩幾好賺

我叫佢比多幾個choose 我先啦


子爵府

積分: 12555


1139#
發表於 04-12-2 12:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all 開刀 ma,
你哋有咩藥膏查呀!係e生俾定自己買。 ?-(
我拆咗線(姑娘拆[健康院]),但冇藥膏俾喎。?-(

如果自己買,邊到有得買。

重有我想問,肉芽係點樣o架?

我未睇過自己個傷口,我唔敢睇。 :-(
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1140#
發表於 04-12-2 13:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW:
你好嘛?
好耐冇同你傾過計了!
因為我半死左...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo