影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   41


珍珠宮

積分: 48371


1121#
發表於 22-7-2 17:18 |只看該作者
青青河邊草 發表於 22-7-2 17:05
果時好鍾意睇張慧儀的.
我最like啊海同立生


珍珠宮

積分: 48371


1122#
發表於 22-7-2 17:19 |只看該作者
susucat 發表於 22-7-2 17:11
今宵1人哋話好睇但我冇睇,於是我睇金宵2,睇兩集都覺得嘥時間
金宵1係唔差架


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1123#
發表於 22-7-2 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24362


1124#
發表於 22-7-2 17:22 |只看該作者
我記得有段時間成日有張慧儀同葉璇, 我覺得佢兩個都係面形闊闊, 但係就好有氣質.

張慧儀在<西遊記>演蜘蛛精, 約上奸的錢嘉樂, 結果好慘, 果part好好睇.

點評

smile555    發表於 22-7-3 11:26


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1125#
發表於 22-7-2 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9151


1126#
發表於 22-7-2 17:29 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:21
外購劇我只睇過無心法師1及明妃傳

我睇過武則天


子爵府

積分: 12796


1127#
發表於 22-7-2 17:29 |只看該作者

回覆樓主:

雖然啲舊戲劇情同主角都吸引重睇,但啲畫面服裝,有時睇睇吓都頂唔住,我自己覺得起碼2000年後嘅戲好睇啲
一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


侯爵府

積分: 24362


1128#
發表於 22-7-2 17:30 |只看該作者
咁大家有無睇過<烽火飛花>呢?
我無睇過, 但就睇過原著<櫻子姑娘>, 睇到喊.
電視係鄭少秋、趙雅芝做, 首歌我就成日聽.


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1129#
發表於 22-7-2 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48371


1130#
發表於 22-7-2 17:31 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:21
外購劇我只睇過無心法師1及明妃傳
我淨係睇左燕雲台小小


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1131#
發表於 22-7-2 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1132#
發表於 22-7-2 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48371


1133#
發表於 22-7-2 17:32 |只看該作者
青青河邊草 發表於 22-7-2 17:30
咁大家有無睇過呢?
我無睇過, 但就睇過原著, 睇到喊.
電視係鄭少秋、趙雅芝做, 首歌我就成日聽. ...
櫻子姑娘係日本小說黎..個故事慘架


珍珠宮

積分: 48371


1134#
發表於 22-7-2 17:32 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:32
我鍾意真情多d
我都係


已刪除用户

積分: 33407


1135#
發表於 22-7-2 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48371


1136#
發表於 22-7-2 17:33 |只看該作者
susucat 發表於 22-7-2 17:29
我睇過武則天
武則天我上網睇原音版..好睇好多


水晶宮

積分: 61219


1137#
發表於 22-7-2 17:34 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:30
2個姊妹性格完全唔同,一個冷漠,一個熱情,好搞笑 阿姐仲有另一套劇集又係演孖生姊妹,叫四季情 ...

記得家姐長期失憶,亞妹偷渡來港用家姐身份証在港生活,識左亞Lam.


男爵府

積分: 8795


1138#
發表於 22-7-2 17:34 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:26
就因為咁,我等登去圖書館借左金粉世家本小說黎睇,小說既主角名叫金燕西同冷清秋,電視劇就改成金振西同 ...

我都有咁做!


伯爵府

積分: 16332


1139#
發表於 22-7-2 17:36 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 17:21
外購劇我只睇過無心法師1及明妃傳

這兩套都好 明妃仲係只做半小時,99贊詩詩靚


男爵府

積分: 8795


1140#
發表於 22-7-2 17:38 |只看該作者
青青河邊草 發表於 22-7-2 17:30
咁大家有無睇過呢?
我無睇過, 但就睇過原著, 睇到喊.
電視係鄭少秋、趙雅芝做, 首歌我就成日聽. ...

本帖最後由 ahmi 於 22-7-2 17:57 編輯

呢套好好睇,個人覺得好有劇力,最正鄭少秋、馮萃帆同關海山,反而趙雅芝同呂良偉條線較一般


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo