嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1129


1121#
發表於 05-9-2 22:53 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

sweet2004,

非也...皆因最近同時候有幾個project 一齊start,所以個人要切開9 pieces !! 由而家到年尾都吾會有好日子過,不過有得做好過冇..

你就好拉可以同yanyan去swimming, 好妒忌 :mrgreen:

Christine,

Hei Hei 努力..加油, 快D好番吾使媽咪掛心 !

sweet2004 寫道:
[quote]
Carmenwong 寫道:
我今天做到想 C !! 無時間上黎8下。。


你份工都好busy. 女強人 [/quote]
我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


大宅

積分: 1452


1122#
發表於 05-9-3 13:43 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Christine,
Remember to give Hei Hei to drink more water lah..Get well soon...
小穎鋒


大宅

積分: 2708


1123#
發表於 05-9-5 09:15 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Christne,
Hei Hei feeling better already?

Careful woman,
How is Cyrus now? no more running nose?

Longbma,
Are u feeling better today? ok already?

I notice that everytime when have "haze" (even not really hot), after that is very easily to get sick... . One old lady told me this kind of weather is the worst ...& she said is not recommend kids to go to the park whenever have "haze"....
Everyone pls take care! :wink:


大宅

積分: 1129


1124#
發表於 05-9-5 09:51 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Milka,

Yesterday I tried to play the DVD, your gift in our last gathering, to Hong Hong. He could sit there and watch over 5 minutes, better than the others I tried before Normally when we tried to play some kid's video or music for him, he will just stand up and walk away after 1 to 2 minutes... 激C !! So, seems like he has interest on this one more la, thanks !! :-P :-P

我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


男爵府

積分: 6514


1125#
發表於 05-9-5 10:00 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Milka,
我冇事啦.有心,thanks.

chirstine and 小心女人,
heihei 和 cyrus b好返未呀?

sweet2004,
你就好啦同yanyan去swimming,呢個sunday冇特別節目.但天氣唔好.想去swimming都唔得.打後


男爵府

積分: 8147


1126#
發表於 05-9-5 10:14 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Dear all,
多謝大家關心, Cyrus B都仲有D鼻水同小小咳, 原本上星期六應該同佢返新playgroup都無返!E生話開始轉天氣, 所以容易中招!大家都要小心D呀, 同BB出入冷氣地方要著定外套好D!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2708


1127#
發表於 05-9-5 10:23 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Carmen,
Don't mention la!
Happy to heard that Hong Hong like it!
Then I should said thank u to TP too.....as she is the one who choose & bought this gift for me.... :mrgreen:
I also consider to buy this for my girl......see if there will be any discount when Jusco have again the "Baby product festival" (according to the bk fd, it is coming soon ....they quest is around mid of Sept wow~! )


大宅

積分: 2708


1128#
發表於 05-9-5 10:30 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

小心女人 寫道:
Dear all,
多謝大家關心, Cyrus B都仲有D鼻水同小小咳, 原本上星期六應該同佢返新playgroup都無返!E生話開始轉天氣, 所以容易中招!大家都要小心D呀, 同BB出入冷氣地方要著定外套好D!


Careful woman,
Oh! U must be very tired for last 2 days! (Your honey is still on his business trip, right? )
If it is too hot or have haze ....don't let him go to the park for this two days la... :wink:
Hope he will be fine soon! :wink:


子爵府

積分: 11702


1129#
發表於 05-9-5 10:59 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

小心女人,
cyrus好d冇呀?


christine,
當天有機會同你老公, amybb傾了一會, 你老公真係一個好細心的爸爸, 你真係好眼光!

all,

昨天帶Obi 去朋友屋企玩, 玩到11:00PM 先番家, obi今天訓到8:00先起身!

想同大家分享下, 今天收到通知, 我同一位BK媽媽可以係今個月中開始返番學,因為自己一直都唔係讀書材料, 所以開頭有信心, 不過一想到要幫手去養OBI,
我就唔可以再拖, 加上今次有位bk 媽可以一齊努力. 可以大家於學習上互相幫助, 希望可以順利完成課程.

你地一定想8, 係邊一個bk 媽? 我未知當事人想唔想比人知, 等佢自己公佈!


大宅

積分: 3342


1130#
發表於 05-9-5 11:17 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

早晨,
我電腦壞左成個星期呀, 差d悶c我, 就發"毛"啦 :-(

近來天氣真係唔好, 一時就大太陽, 一時就落heavy rain, 真係好易病, 軒軒昨日都打左幾個"克痴", 我都有d擔心, 要密切留意住佢, 係度希望[size=large]咁多個有病病的大人 & bb 都快d好番

No worry be happy


大宅

積分: 3342


1131#
發表於 05-9-5 11:19 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

tp

嘩, 你昨天玩到11點呀 下次有機會叫埋我
放心, 我對你有信心, 你一定讀得掂 , 加油
No worry be happy


男爵府

積分: 8147


1132#
發表於 05-9-5 11:24 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

TP,
Cyrus B都仲有D鼻水&咳, 食住藥睇下遲D點啦!

由你之前一話開始讀書,我已經話support你架喇, 所以都唔洗同你講乜啦,我同你。。。盡在不言中啦!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 3342


1133#
發表於 05-9-5 11:30 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

呢個星期我好開心呀, 我咪講過軒軒之前除左正餐之外, 什麼都唔肯食/試, 不過自從上次去完tp屋企, 佢見其他bb食野, 佢個日已經肯試食小小沙律, 跟住上星期, 我俾其他野佢食, 佢冇咁refuse 呀, 好多野都肯食啦, 我真係好開心呀 所以俾佢地bb見多d原來真係有用架

軒軒又出teeth啦, 今次係出下顎的犬齒
No worry be happy


男爵府

積分: 6514


1134#
發表於 05-9-5 11:32 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

tpmak ,
讀書好呀,唔好話有冇材料,我覺得有呢個心.已經win哂.
努力呀.
又八卦問


男爵府

積分: 6514


1135#
發表於 05-9-5 11:34 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

all,
bb就快歲半啦,記住book打針呀.



大宅

積分: 2708


1136#
發表於 05-9-5 11:47 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

kyy 寫道:
呢個星期我好開心呀, 我咪講過軒軒之前除左正餐之外, 什麼都唔肯食/試, 不過自從上次去完tp屋企, 佢見其他bb食野, 佢個日已經肯試食小小沙律, 跟住上星期, 我俾其他野佢食, 佢冇咁refuse 呀, 好多野都肯食啦, 我真係好開心呀 所以俾佢地bb見多d原來真係有用架

軒軒又出teeth啦, 今次係出下顎的犬齒


kyy,
That's a good news!


男爵府

積分: 8147


1137#
發表於 05-9-5 11:49 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Milka & LongBMa,
原來Ocean Park繼9月依個身份証promotion後, 11月會再有新promotion, 到時記得留意下, 11月係好季節, 可以去Ocean Park喇!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1138#
發表於 05-9-5 12:00 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

kyy,
你就好啦,軒軒有進步,我都希望Cyrus B可以學下軒軒快D講多D野。 前幾日佢識講多個英文字母 “O”, 我已經好開心喇!
kyy 寫道:
呢個星期我好開心呀, 我咪講過軒軒之前除左正餐之外, 什麼都唔肯食/試, 不過自從上次去完tp屋企, 佢見其他bb食野, 佢個日已經肯試食小小沙律, 跟住上星期, 我俾其他野佢食, 佢冇咁refuse 呀, 好多野都肯食啦, 我真係好開心呀 所以俾佢地bb見多d原來真係有用架

軒軒又出teeth啦, 今次係出下顎的犬齒
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 11702


1139#
發表於 05-9-5 12:01 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

Longbma,
我都有d興趣, 等我去跟跟先!

小心女人,
yes, 盡在不言中!

kyy,
好law, 你出現la!


子爵府

積分: 11702


1140#
發表於 05-9-5 12:11 |只看該作者

Re: BB-5個月左右的媽媽入來傾下計 ( 又再續 - 現已 @歲有多了)......

昨天obi同朗朗打了好多次交, 朗朗仲拉obi件衫, 又推obi落地下, obi間中都出絕招-獅吼功. 試過兩次, 攪到朗朗卻口走去搵亞媽. 不過amybb-kiu kiu就真係好怕obi, 見到obi o黎, 佢就馬上較腳! Obi 都搶了kiu kiu 好多次玩具, 不過kiukiu 的喊聲, 真係好利害, 唔怕冇人知! 真係各有自保的絕招.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo