立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-6-25 10:52 咁大獲
有post講過20幾wks生出黎救唔到,上次講果個9月媽媽,係醫院check到又係有B鏈,引發宮縮,差d提早出黎。細車咪又係lee個情況!所以真係幾驚架。
gangting 發表於 11-6-25 10:51 直頭心急到儍咗 人地 arm arm 先生完
kiki係E院已經講生多個。唉!想要都等第二個時間講啦!
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-6-25 10:59 私立醫院明年計劃分娩人數 (內地孕婦) 浸信會: 10,300 聖德肋撒: 5,222 仁安: 4,400 寶血:約 3,000 聖保祿: 2,800 荃灣港安: 2,160 養和: 1,100 嘉諾撒: 1,000 香港港安: 450 明德國際: 135 總數:約 31,000
悅同 發表於 11-6-25 11:03 kiki係E院已經講生多個。唉!想要都等第二個時間講啦!
悅同 發表於 11-6-25 11:01 有post講過20幾wks生出黎救唔到,上次講果個9月媽媽,係醫院check到又係有B鏈,引發宮縮,差d提早出黎。細 ...
gangting 發表於 11-6-25 11:15 有冇得預防?
食抗生素
gangting 發表於 11-6-25 11:14 我估大6人唔會去Matilda.... 實在太遠喇
我諗唔會去lee 間,外國人多。
悅同 發表於 11-6-25 11:32 我諗唔會去lee 間,外國人多。
水晶宮
積分: 67416
原帖由 gangting 於 11-06-25 發表 係呀 全部dr/nurse/widwives講英文架
黃二少奶 發表於 11-6-25 11:43 咁唔想遇到大陸人要揀呢間
子爵府
積分: 10627
積分: 17188
原帖由 KiKiWitch 於 11-06-25 發表 好唔開心! 尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~ c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...
KiKiWitch 發表於 11-6-25 13:24 好唔開心! 尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~ c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...
我諗你老公都係講悔氣話,佢無理由咁傻,得罪曬成村人。好好enjoy個產假啦!休息好吧!過多一排,消左d氣,關係慢慢會好d架啦!
黃二少奶 發表於 11-6-25 16:01 m小姐黎搵我喇
我都諗唔知我m姐會唔會正常返,真希望可以好似你咁,m姐乖乖!
無位起上黎,咩E院都要生,更加連急證室咁危險都敢沖關。
原帖由 悅同 於 11-06-25 發表 我都諗唔知我m姐會唔會正常返,真希望可以好似你咁,m姐乖乖! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy