想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


1121#
發表於 11-6-25 10:59 |只看該作者
私立醫院明年計劃分娩人數 (內地孕婦)

浸信會: 10,300
聖德肋撒: 5,222
仁安: 4,400
寶血:約 3,000
聖保祿: 2,800
荃灣港安: 2,160
養和: 1,100
嘉諾撒: 1,000
香港港安: 450
明德國際: 135
總數:約 31,000
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1122#
發表於 11-6-25 11:01 |只看該作者
gangting 發表於 11-6-25 10:52
咁大獲

post講過20wks生出黎救唔到,上次講果個9月媽媽,係醫院check到又係有B鏈,引發宮縮,差d提早出黎。細車咪又係lee個情況!所以真係幾驚架。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1123#
發表於 11-6-25 11:03 |只看該作者
本帖最後由 悅同 於 11-6-25 11:03 編輯
gangting 發表於 11-6-25 10:51
直頭心急到儍咗
人地 arm arm 先生完

kiki係E院已經講生多個。唉!想要都等第二個時間講啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1124#
發表於 11-6-25 11:14 |只看該作者
悅同 發表於 11-6-25 10:59
私立醫院明年計劃分娩人數 (內地孕婦)

浸信會: 10,300
聖德肋撒: 5,222
仁安: 4,400
寶血:約 3,000
聖保祿: 2,800
荃灣港安: 2,160
養和: 1,100
嘉諾撒: 1,000
香港港安: 450
明德國際: 135
總數:約 31,000

我估大6人唔會去Matilda....
實在太遠喇


伯爵府

積分: 17022


1125#
發表於 11-6-25 11:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-6-25 11:03
kiki係E院已經講生多個。唉!想要都等第二個時間講啦!

儍架.....


伯爵府

積分: 17022


1126#
發表於 11-6-25 11:15 |只看該作者
悅同 發表於 11-6-25 11:01
有post講過20幾wks生出黎救唔到,上次講果個9月媽媽,係醫院check到又係有B鏈,引發宮縮,差d提早出黎。細 ...

有冇得預防?


侯爵府

積分: 21177


1127#
發表於 11-6-25 11:22 |只看該作者
gangting 發表於 11-6-25 11:15
有冇得預防?

食抗生素

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1128#
發表於 11-6-25 11:32 |只看該作者
gangting 發表於 11-6-25 11:14
我估大6人唔會去Matilda....
實在太遠喇

我諗唔會去lee 間,外國人多。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1129#
發表於 11-6-25 11:40 |只看該作者
悅同 發表於 11-6-25 11:32
我諗唔會去lee 間,外國人多。

係呀
全部dr/nurse/widwives講英文架


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1130#
發表於 11-6-25 11:43 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-6-25+11:32+我諗唔會

原帖由 gangting 於 11-06-25 發表
係呀
全部dr/nurse/widwives講英文架
咁唔想遇到大陸人要揀呢間




伯爵府

積分: 17022


1131#
發表於 11-6-25 12:11 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-6-25 11:43
咁唔想遇到大陸人要揀呢間

係呀....
不過係山頂....
太遠喇


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1132#
發表於 11-6-25 13:24 |只看該作者
好唔開心!
尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~
c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月一次, e+就一個禮拜一次, 問c6究竟某人想點......我仲話某人次次都要揀c6唔喺度先入嚟, 我真係唔想自己一個entertain佢, 問c6可唔可以等佢喺屋企先俾某人嚟
c6就話某人想入嚟探我, 我即時反駁話探我係假, 睇我個仔先係真既!! 我仲話我哋搬咗入嚟兩年幾三年, 佢入嚟既次數, 一隻手數得晒, 我大住個肚嗰陣, 都係我哋返去食飯, 佢都冇入過嚟睇我; 但係我哋回歸後都未夠三個禮拜, 佢就話要嚟第三次, 事實擺在眼前, 究竟係咩事唔使講啦!
我知c6實唔服氣, 因為我媽咪都係個個星期入嚟; 但係我都有講, 媽咪做咗任何嘢我覺得唔啱, 我都可以直接咁指出, 兩母女冇咩唔講得; 但係對住某人, 我可以咁做咩!? 次次都只係我去啞忍
c6好唔老黎我話佢屋企嗰個某人, 對我講嘢態度都唔好, 我就更加覺得委屈
屈咗幾粒鐘, 半夜餵奶嗰時, 我終於忍唔住喺度喊......我好坦白咁同佢講, 我真係好唔鍾意某人入嚟, 佢入到嚟實爭住抱我個仔
我話我個仔出世頭幾日都俾我抱架, 想當初唔係某人爭住抱, 次次我一餵完奶, 就成架叉車咁叉走我個仔, 攪到我個仔覺得我只係個奶樽, 我抱親佢都係飲奶, e+點會唔俾我抱喎!
c6發老脾, 話咁不如佢叫某人以後都唔好入嚟

今朝佢出門口前, 話佢已經打咗電話俾某人, 話我唔想見到佢, 叫佢唔好入嚟
我問佢係唔係真係咁講, 我話咁講即係冇彎轉, 大家將來都面左左啦! 咁以後都唔使返去食飯啦!
c6話都預咗我將來唔會帶個仔返去, 既然我真係唔想見到某人, e+咪好囉! 佢以後唔入嚟~
我重複問咗c6幾次係唔係真係咁同某人講, 佢都話係
坦白講, 我唔係想同某人關係差到咁.....
我諗住c6係枕邊人, 我有任何事, 佢都應該係第一個同我分享/分擔既人; 而且遇到任何困難, 佢都應該係第一個去保護我既人; e+佢咁做, 我覺得佢出賣我囉!
我唔知佢係唔係真係咁直接咁同某人講, 但係我問佢幾次, 佢都係咁答......就算佢唔係咁講, 包裝過又好, 搵藉口叫佢唔好嚟都好, 但係c6對我既回應, 我已經覺得好難受!


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1133#
發表於 11-6-25 14:14 |只看該作者

引用:好唔開心!尋晚某人又打電話嚟,+佢又話今日

原帖由 KiKiWitch 於 11-06-25 發表
好唔開心!
尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~
c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...
唔好勞氣啦,我都明你唔想一個人應酬佢

但作為麻麻想見下個孫亦都可以理解,一星期一次其實都唔算過份呀....




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1134#
發表於 11-6-25 15:36 |只看該作者

引用:好唔開心!尋晚某人又打電話嚟,+佢又話今日

原帖由 KiKiWitch 於 11-06-25 發表
好唔開心!
尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~
c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...
唔好咁勞氣,其實一星期見一次都唔過份,
一日咋嘛,咪由佢抱囉,冇謂令老公難做




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1135#
發表於 11-6-25 16:01 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 23

m小姐黎搵我喇




伯爵府

積分: 17022


1136#
發表於 11-6-25 16:02 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-6-25 13:24
好唔開心!
尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~
c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...

um....其實我覺得你C6都有唔啱....

佢應該先同你相量
睇吓你意願先應承99
亦唔應該發你脾氣

生咗bb兩公婆感情好容易會有問題
不如你又試吓放低對99既偏見
大家好好相量
千祈唔好為佢99呢個"外人"影嚮你2公婆感情


侯爵府

積分: 21177


1137#
發表於 11-6-25 17:01 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-6-25 13:24
好唔開心!
尋晚某人又打電話嚟, 佢又話今日入嚟~
c6一收線, 我就扁晒咀話某人做乜又入嚟, 之前明明話一個月 ...

我諗你老公都係講悔氣話,佢無理由咁傻,得罪曬成村人。好好enjoy個產假啦!休息好吧!過多一排,消左d氣,關係慢慢會好d架啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1138#
發表於 11-6-25 17:02 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-6-25 16:01
m小姐黎搵我喇


我都諗唔知我m姐會唔會正常返,真希望可以好似你咁,m姐乖乖!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1139#
發表於 11-6-25 17:04 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-6-25 11:43
咁唔想遇到大陸人要揀呢間

無位起上黎,咩E都要生,更加連急證室咁危險都敢沖關。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1140#
發表於 11-6-25 17:07 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-6-25+16:01+m小

原帖由 悅同 於 11-06-25 發表
我都諗唔知我m姐會唔會正常返,真希望可以好似你咁,m姐乖乖! ...
我仲一心諗住佢冇咁快黎添,不過唔係好多




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo