想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1121#
發表於 11-8-12 17:59 |只看該作者
本帖最後由 small531 於 11-8-12 18:00 編輯
hunghung215 發表於 11-8-12 17:56
第2日仲抽X住尿喉, 點起身喎~~

我對面開刀個個都要抽埋個尿袋起身...我見佢起身個樣...我就覺得驚...但如果太痛可要求...唔照顧BB 住...由護士代為照顧...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1122#
發表於 11-8-12 18:00 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:53
政府第一日唔駛係落床, 不過BB 已經放係你身邊同埋到時到候護士就會叫係餵下奶喇...幫助上奶嫁...不過佢地 ...

因為如果想餵人奶,佢一定唔幫你補奶粉,怕bb食飽左,唔肯幫媽媽啜。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1123#
發表於 11-8-12 18:03 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:56
好..明白..MAMA 都係要訓小D LOR...不過真係好慘, 因為傷口又埋得唔好要日日去洗傷口, 又要2個鐘餵佢一次, ...

開刀能夠堅持並成功餵到人奶,媽媽係要好大的意志力。除非york唔到果時,就靠pump,唔埋身啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1124#
發表於 11-8-12 18:05 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 18:03
開刀能夠堅持並成功餵到人奶,媽媽係要好大的意志力。除非york唔到果時,就靠pump,唔埋身啦! ...

我生得咁順利,都覺得起身去餵人奶好辛苦,
初初個陣有時真係想唔起身


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1125#
發表於 11-8-12 18:07 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:56
第2日仲抽X住尿喉, 點起身喎~~

政府10點前抽走尿喉就要落地嫁喇....慘....


男爵府

積分: 7967


1126#
發表於 11-8-12 18:07 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:59
我對面開刀個個都要抽埋個尿袋起身...我見佢起身個樣...我就覺得驚...但如果太痛可要求...唔照顧BB 住... ...
所以我點都唔去正苦...


男爵府

積分: 7967


1127#
發表於 11-8-12 18:09 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 18:07
政府10點前抽走尿喉就要落地嫁喇....慘....

幾萬蚊真係要比... ...
雖然真係好貴... 我都無後悔


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1128#
發表於 11-8-12 18:10 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:05
我生得咁順利,都覺得起身去餵人奶好辛苦,
初初個陣有時真係想唔起身
...

係呀..依家傷口仲痛不過為左佢冇計喇.....


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1129#
發表於 11-8-12 18:11 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 18:09
幾萬蚊真係要比... ...
雖然真係好貴... 我都無後悔

我唔捨得比呀..留返比bb 第日用好過...哈哈..不過諗起都幾辛苦....


伯爵府

積分: 17022


1130#
發表於 11-8-12 18:24 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:59
我對面開刀個個都要抽埋個尿袋起身...我見佢起身個樣...我就覺得驚...但如果太痛可要求...唔照顧BB 住... ...

唔好再講喇....
我唔想知咁多呀


伯爵府

積分: 17022


1131#
發表於 11-8-12 18:25 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 18:07
政府10點前抽走尿喉就要落地嫁喇....慘....

夠24小時未?


男爵府

積分: 7967


1132#
發表於 11-8-12 18:26 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:24
唔好再講喇....
我唔想知咁多呀

唔關你事架傻婆 ...


伯爵府

積分: 17022


1133#
發表於 11-8-12 18:26 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:21
我全個大肚期, 一粒暗瘡都無生過架~

唉~~我勁生
d皮膚差咗好多



伯爵府

積分: 17022


1134#
發表於 11-8-12 18:30 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:45
係呀 ,
我果時就係太信個陪月會搞得好, 就賴野
C+一樣有產後運動班,沖涼班,餵奶班咁, 一樣可以去上.

你有冇上產前班?


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1135#
發表於 11-8-12 18:34 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-8-12+17:45+

原帖由 gangting 於 11-08-12 發表
你有冇上產前班?
係喎,你搵左陪月未呀




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1136#
發表於 11-8-12 18:34 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:24
唔好再講喇....
我唔想知咁多呀
哈哈...你怕咩JA...你都唔係政府生...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1137#
發表於 11-8-12 18:35 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 18:11
我唔捨得比呀..留返比bb 第日用好過...哈哈..不過諗起都幾辛苦....
我都唔捨得丫...我留返個幾萬蚊...比佢而家用好過...係就係辛苦D...我只係怕有咩意外...唔只幾萬蚊...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1138#
發表於 11-8-12 18:41 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:34
係喎,你搵左陪月未呀
一早揾咗喇



伯爵府

積分: 17022


1139#
發表於 11-8-12 18:42 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 18:34
哈哈...你怕咩JA...你都唔係政府生...

都驚架大佬....
又尿袋又尿喉又"湯"肚


侯爵府

積分: 21177


1140#
發表於 11-8-12 18:43 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:49
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗 ...

所以我真係超唔想開刀,係最虛弱的時候,無得補身,仲要切一刀,自己都無曬energy,順產都夠倦,開刀仲倦,我已經小x兩次,真希望透過生仔,坐月養返好個身子。病左咁耐,真係有d怕怕!

加上順產對bbd,反正生仔都預左要辛苦,咁就比自己偉大下啦!之前小x,等bingo,咁難渡過的時候都過左,咁肉體的辛苦,大家都預左架啦!人人生仔,湊仔都辛苦架啦!我相信大家都可以做到,只係各人需要適應的時間唔同!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo