small531 發表於 11-8-12 17:49 
但係開完刀我唸一定唔想落床囉....因為我順產都唔太願落床...不過個BB 係隔離...我冇得由佢係咁喊...所以焗 ...
所以我真係超唔想開刀,係最虛弱的時候,無得補身,仲要切一刀,自己都無曬energy,順產都夠倦,開刀仲倦,我已經小x兩次,真希望透過生仔,坐月養返好個身子。病左咁耐,真係有d怕怕!
加上順產對bb好d,反正生仔都預左要辛苦,咁就比自己偉大下啦!之前小x,等bingo,咁難渡過的時候都過左,咁肉體的辛苦,大家都預左架啦!人人生仔,湊仔都辛苦架啦!我相信大家都可以做到,只係各人需要適應的時間唔同!