興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 16617


1121#
發表於 12-6-29 11:49 |只看該作者

引用:COPY先, 呢個POST會引起一定爭論 http://ww

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
COPY先, 呢個POST會引起一定爭論

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5222202&ext ...
mouth: 果日落醫院做野,見到d 新紥醫生 … 近排有個衝動,如果有人肯收,我想去讀醫… 一諗到自己條命響班咁嘅細路手…




琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1122#
發表於 12-6-29 11:56 |只看該作者
同3BO內容一樣WOR

http://www.baby-kingdom.com/foru ... page%3D1&page=1

點評

超級特務  mouth:  發表於 12-6-29 12:00

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1123#
發表於 12-6-29 11:57 |只看該作者
sarahcow 發表於 12-6-29 11:46
唔係呀,係去android 4.0… 我先前用bk 個舊apps 用都用唔到,但而家又好好多…



...

我好似用緊....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


1124#
發表於 12-6-29 11:58 |只看該作者
可樂星球公主唔見人?

你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1125#
發表於 12-6-29 11:58 |只看該作者
sarahcow 發表於 12-6-29 11:49
果日落醫院做野,見到d 新紥醫生 … 近排有個衝動,如果有人肯收,我想去讀醫… :toocol ...

我有同學係醫生, 佢話, 其實有好多病根本冇得醫, 同埋好多都係斷估。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1126#
發表於 12-6-29 11:59 |只看該作者
本帖最後由 牛精仔 於 12-6-29 11:59 編輯
超級特務 發表於 12-6-29 11:58
可樂星球公主唔見人?

手機上唔到, 呢埋響雪櫃掛

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


1127#
發表於 12-6-29 12:07 |只看該作者

引用:Quote:sarahcow 發表於 12-6-29 11:46 唔係

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
我好似用緊....
咁睇黎唔好upgrade 住好…




琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1128#
發表於 12-6-29 12:11 |只看該作者
sarahcow 發表於 12-6-29 12:07
咁睇黎唔好upgrade 住好…

你千萬一定絕對唔好。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1129#
發表於 12-6-29 12:12 |只看該作者
我宜家離開PC, 就啞左! 尋晚想POST相, 係LOGIN都LOGIN唔到。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


1130#
發表於 12-6-29 12:13 |只看該作者

引用:Quote:sarahcow 發表於 12-6-29 11:49 果日

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
我有同學係醫生, 佢話, 其實有好多病根本冇得醫, 同埋好多都係斷估。
我都知大家都係靠估…
但當你響醫院病房附近,見到三個廿幾歲嘅醫生,拎住d 病歷咁嘅folder,加埋部smartphone, 著住醫生袍… 玩一陣電話,然後三個人你打下我我打下你咁響度玩…
辦公時間,辦公地點… 扮都扮d 專業精神出黎…
mouth: 定我睇得電視劇太多…



點評

超級特務  mouth:  發表於 12-6-29 12:15


伯爵府

積分: 16617


1131#
發表於 12-6-29 12:14 |只看該作者

引用:我宜家離開PC, 就啞左! 尋晚想POST相, 係LO

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
我宜家離開PC, 就啞左! 尋晚想POST相, 係LOGIN都LOGIN唔到。
電話個上網都斷下斷下,無分別…




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


1132#
發表於 12-6-29 12:16 |只看該作者
sarahcow 發表於 12-6-29 11:49
果日落醫院做野,見到d 新紥醫生 … 近排有個衝動,如果有人肯收,我想去讀醫… :toocol ...

能醫不能自醫, 生死有命。
只希望死得痛快就得啦。
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1133#
發表於 12-6-29 12:24 |只看該作者
sarahcow 發表於 12-6-29 12:13
我都知大家都係靠估…
但當你響醫院病房附近,見到三個廿幾歲嘅醫生,拎住d 病歷咁嘅folder,加埋 ...

果班LENG仔, 距離正式執業仲有好長時間

我有次頸有類似"瘤"物體, 睇左好多個醫生都唔得, 最後有人叫我去政府度睇

咁M, 阿大醫生教緊幾個新仔野, 我就聽到阿大醫生用我做EXAMPLE問答比賽

其中一個新仔話' maybe fish bone inside"mouth:

跟住阿大醫生就同新仔話打算即場用針抽下D組織睇下。。。

頂佢, 我冇比佢抽就走人。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1134#
發表於 12-6-29 12:25 |只看該作者
超級特務 發表於 12-6-29 12:16
能醫不能自醫, 生死有命。
只希望死得痛快就得啦。

同風水佬一樣, SO MAN FUNG話齋, 靠估

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


1135#
發表於 12-6-29 12:26 |只看該作者

引用:Quote:sarahcow 發表於 12-6-29 12:13 我都

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
果班LENG仔, 距離正式執業仲有好長時間

我有次頸有類似"瘤"物體, 睇左好多個醫生都唔得, 最後有人叫我去 ...
剩諗已經好恐怖…




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


1136#
發表於 12-6-29 12:29 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-6-29 12:24
果班LENG仔, 距離正式執業仲有好長時間

我有次頸有類似"瘤"物體, 睇左好多個醫生都唔得, 最後有人叫我去 ...

maybe fish bone inside"mouth:

生草藥
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 16617


1137#
發表於 12-6-29 12:30 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 12-6-29 12:16 能醫

原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表
同風水佬一樣, SO MAN FUNG話齋, 靠估
只望佢一係估中,一係估錯d 唔駛點受苦嘅原因…




水晶宮

積分: 50350


1138#
發表於 12-6-29 12:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 牛精仔 於 12-06-29 發表即係

原帖由 sarahcow 於 12-06-29 發表
唔係呀,係去android 4.0… 我先前用bk 個舊apps 用都用唔到,但而家又好好多…



...
話時話,我都upgrade左4.0.3android

用bk 1.2.3又真係ok噃



   


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1139#
發表於 12-6-29 12:44 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-6-29 11:45
小倩再出POST叫人翻兜上一個VERSION, 我跟住佢條LINK去, 都攪唔掂, 唯有等BK FIX 新APP嘅問題先再用:nothin ...



可唔可以先係電話度 DEL 左個 APPS, 之後 DL 返之前個 VERSION?


伯爵府

積分: 16617


1140#
發表於 12-6-29 12:47 |只看該作者

引用:Quote:牛精仔 發表於 12-6-29 11:45 小倩再

原帖由 miffymiffy 於 12-06-29 發表
可唔可以先係電話度 DEL 左個 APPS, 之後 DL 返之前個 VERSION?
照計唔del 無得downgrade




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo