跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27329


1121#
發表於 06-2-28 10:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


紅孩兒
你老公做乜架
wa 成個藝術家咁


珍珠宮

積分: 33190


1122#
發表於 06-2-28 10:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

正路係咁
karen&angus 寫道:
唔知你公司有無咁嘅習慣,
我哋通常會自己同同事夾咗先,
咁咪可以唔駛咁早apply,
而又一定可以放到假.


大宅

積分: 3065


1123#
發表於 06-2-28 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


甘係佢似女仔樣, 定係我似男仔樣
[quote]
maycmhui 寫道:
紅孩兒 ,
我一見到你BB張大頭相就好似見到你一樣 :-P
佢真係生得好似媽咪呀 :lol:


珍珠宮

積分: 33190


1124#
發表於 06-2-28 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

Valeriemama 寫道:

紅孩兒
你老公做乜架
wa 成個藝術家咁


大宅

積分: 3065


1125#
發表於 06-2-28 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻叻


珍珠宮

積分: 33190


1126#
發表於 06-2-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻叻,

都唔記得問你添.
個日你吹波波,
d 鬼仔/女撞黎撞去,
點解你無鬧人既,
我只見葉生好緊張


侯爵府

積分: 21537


1127#
發表於 06-2-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

jodie,
梓謙已經好番好多啦! 多謝關心
紅孩兒 寫道:
敏敏,
梓謙好返晒未呀!


珍珠宮

積分: 33190


1128#
發表於 06-2-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

jodie,

樂樂好番未呀


侯爵府

積分: 20995


1129#
發表於 06-2-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

謙謙在2004年10月29日出世了!


大宅

積分: 2286


1130#
發表於 06-2-28 10:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

都好似男仔樣 :-P
不過,佢眼雙似足你。眼仔碌碌
好Smart
紅孩兒 寫道:

甘係佢似女仔樣, 定係我似男仔樣
[quote]
maycmhui 寫道:
紅孩兒 ,
我一見到你BB張大頭相就好似見到你一樣 :-P
佢真係生得好似媽咪呀 :lol:
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


珍珠宮

積分: 33190


1131#
發表於 06-2-28 10:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

可愛猫,

你屋企都好大下wor


大宅

積分: 3065


1132#
發表於 06-2-28 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


佢做marketing架!
佢有藝術家既look,
也有藝術家既"皮"氣 :evil: :evil:
Valeriemama 寫道:

紅孩兒
你老公做乜架
wa 成個藝術家咁


大宅

積分: 3065


1133#
發表於 06-2-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


都以為你會鬧個細路架!
CarMan 寫道:
叻叻,

都唔記得問你添.
個日你吹波波,
d 鬼仔/女撞黎撞去,
點解你無鬧人既,
我只見葉生好緊張


侯爵府

積分: 24553


1134#
發表於 06-2-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

貓:你個囡唔同左樣丫..


民房

積分: 1255


1135#
發表於 06-2-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

:wink: :wink: :wink:
各位早晨呀!!


民房

積分: 1255


1136#
發表於 06-2-28 11:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

敏敏,
梓謙有返胃口未呀?
D痰清晒未呀?


侯爵府

積分: 24553


1137#
發表於 06-2-28 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

chingyung 寫道:
:wink: :wink: :wink:
各位早晨呀!!


民房

積分: 1255


1138#
發表於 06-2-28 11:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

Hello!! :wink:
Pumpkin_mama 寫道:
[quote]
chingyung 寫道:
:wink: :wink: :wink:
各位早晨呀!!
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


1139#
發表於 06-2-28 11:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

nam,
你好啦, "art"咗好多post啦
Pumpkin_mama 寫道:
[quote]
chingyung 寫道:
:wink: :wink: :wink:
各位早晨呀!!
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1140#
發表於 06-2-28 11:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


d 在線上 出番黎喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo