跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27329


1121#
發表於 06-11-23 09:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

發生乜事
501k 去邊架

霖格格 寫道:
琴晚同婆婆一齊搭501k, 激到我一肚氣 o個條pk司機真係不可一世


公爵府

積分: 27329


1122#
發表於 06-11-23 09:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唔早都唔得, 放左 2 日假
今日要早 d 返工清番 d 野

霖格格 寫道:

靚女媽, 你咁早呀今日


公爵府

積分: 27329


1123#
發表於 06-11-23 09:12 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

未呀, 仲有 2 間未 in, 要到出年先 in 哂呀

唔......暫時我同老公都決定左
lam tin 區我地只會揀婆婆隔離個間
因為近, 婆婆會比較方便
所以啟思同 + 南收左 valerie
我地都 5 打算交留位費
e+ 只係決定比 valerie 係 lam tin 讀定係出區外讀

rabbitpiggy 寫道:



valerie in 晒咁多間未呀? 有定案未?


侯爵府

積分: 23046


1124#
發表於 06-11-23 09:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9



公爵府

積分: 29432


1125#
發表於 06-11-23 09:20 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

[size=x-large]今日仲未見catymw 出現既?


公爵府

積分: 29432


1126#
發表於 06-11-23 09:20 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:




公爵府

積分: 29432


1127#
發表於 06-11-23 09:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
未呀, 仲有 2 間未 in, 要到出年先 in 哂呀

唔......暫時我同老公都決定左
lam tin 區我地只會揀婆婆隔離個間
因為近, 婆婆會比較方便
所以啟思同 + 南收左 valerie
我地都 5 打算交留位費
e+ 只係決定比 valerie 係 lam tin 讀定係出區外讀


ic

祝你為valerie 簡到一間合適的學校


公爵府

積分: 29432


1128#
發表於 06-11-23 09:22 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
唔早都唔得, 放左 2 日假
今日要早 d 返工清番 d 野


放2日假去邊樹玩呢呀

你一年有幾大annual leave 呀? 你咁多假既


侯爵府

積分: 21021


1129#
發表於 06-11-23 09:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
一早咁噪呀 隔左成晚仲記住呢做乜


呢個仇我一定要報


公爵府

積分: 27329


1130#
發表於 06-11-23 09:32 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

迪迪尼

14 天 annual leave, 但放 5 哂我地係可以 carry forward 落去
放完呢 2 日, 今年我仲有 19 天 annual leave (05+06 年)

rabbitpiggy 寫道:

放2日假去邊樹玩呢呀

你一年有幾大annual leave 呀? 你咁多假既


侯爵府

積分: 21021


1131#
發表於 06-11-23 09:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
唔早都唔得, 放左 2 日假
今日要早 d 返工清番 d 野


咁梳乎, 去o左邊樹威呀


侯爵府

積分: 23046


1132#
發表於 06-11-23 09:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

RABBIT,

嘩, 你粗身大細又帶熹樂, 仲落雨, 好心你唔好週圍走啦, 我諗人地知你咁, 你唔出現都唔會怪你架

我都試過一人帶希希由元朗去天后, 就係上次學校旅行囉, 一去到就見到有bus stop, 咪好老定, 唔跟車返囉, 點知同希希等左成9個字, 都唔見有車, 後來老公打來, 我叫佢打去kmb問下, 先知0個個站只有早上先經, 人生路不熟, 唯有搭的士去總站轉bus 囉, 好采希希好合作, 而家好多時搭巴士, 佢自己上落架勒


侯爵府

積分: 23046


1133#
發表於 06-11-23 09:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

係囉, catymw你去左邊呀
rabbitpiggy 寫道:
[size=x-large]今日仲未見catymw 出現既?


侯爵府

積分: 21021


1134#
發表於 06-11-23 09:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
迪迪尼

14 天 annual leave, 但放 5 哂我地係可以 carry forward 落去
放完呢 2 日, 今年我仲有 19 天 annual leave (05+06 年)


你成日放假都仲有咁多假, 勁呀
我得返4日咋, 黎緊12月又會放4個半日 :cry:


公爵府

積分: 29432


1135#
發表於 06-11-23 09:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita

係我62想老公帶熹樂出去比d relatives 見下, 平時少机會, 今次齊人麻.

唔通叫老公帶熹樂返屋企再去飲咩, 今日又要返學, 冇理由叫熹樂飲完先走, 咪唯有我帶熹樂回家law

我會小心d 架啦, thanks, 我老公咪又係好驚, 計准時, call 我, 睇我返到home 未

嘩, 上次去學校旅行你老公冇去咩? 你好勁喎 等9個字車希希都唔扭計, 乖 希希自已上落車架, 好野喎, 等我地都試下 先 我地d 小朋友真係大個左好多


公爵府

積分: 29432


1136#
發表於 06-11-23 09:42 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
迪迪尼

14 天 annual leave, 但放 5 哂我地係可以 carry forward 落去
放完呢 2 日, 今年我仲有 19 天 annual leave (05+06 年)


你訓左一晚呀? 正唔正呀? 值唔值?

我都係14 days, 可以carry forward to next year august, 但我都只餘下10 days 左右炸


侯爵府

積分: 21251


1137#
發表於 06-11-23 09:46 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

[size=large]去左訓覺ar ma
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1138#
發表於 06-11-23 09:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

早rabbit & baby
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1139#
發表於 06-11-23 09:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

前日靚女Valerie生日ar ma
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
Valeriemama 寫道:
迪迪尼

14 天 annual leave, 但放 5 哂我地係可以 carry forward 落去
放完呢 2 日, 今年我仲有 19 天 annual leave (05+06 年)


你訓左一晚呀? 正唔正呀? 值唔值?

我都係14 days, 可以carry forward to next year august, 但我都只餘下10 days 左右炸 [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1140#
發表於 06-11-23 09:49 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

又唔駛太緊張既, 我都好贊成你去rabbit
[quote]
rabbitpiggy 寫道:
hihirita

係我62想老公帶熹樂出去比d relatives 見下, 平時少机會, 今次齊人麻.

唔通叫老公帶熹樂返屋企再去飲咩, 今日又要返學, 冇理由叫熹樂飲完先走, 咪唯有我帶熹樂回家law

我會小心d 架啦, thanks, 我老公咪又係好驚, 計准時, call 我, 睇我返到home 未

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo