Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5
zoezoebaby 寫道:
我都唔想生豬bb,生豬bb可能醫院都冇位呀!聽講d床位好緊張。
我都想追多個但都唔會揀豬年生啦, 再next year啦, 金豬年生其實有咩特別 ?-( 我都驚冇床位, 要同d大陸婆掙就唔好啦, 而家睇下政府會攪d咩出嚟減少d大陸婆生bb囉!
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。