心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75475


1121#
發表於 06-12-28 17:06 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


啲西藥係食到人好倦架, 尤其是感冒藥 .....

zoezoebaby 寫道:
我都覺得慢呀!瞓左兩轉先5:00,好彩而家係屋企,老公又返左黎陪我,不過食藥食到個人好暈呀!


翡翠宮

積分: 75475


1122#
發表於 06-12-28 17:06 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


啲西藥係食到人好倦架, 尤其是感冒藥 .....

zoezoebaby 寫道:
我都覺得慢呀!瞓左兩轉先5:00,好彩而家係屋企,老公又返左黎陪我,不過食藥食到個人好暈呀!


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


1123#
發表於 06-12-28 17:12 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

zoezoebaby 寫道:
我都唔想生豬bb,生豬bb可能醫院都冇位呀!聽講d床位好緊張。

我都想追多個但都唔會揀豬年生啦, 再next year啦, 金豬年生其實有咩特別 ?-( 我都驚冇床位, 要同d大陸婆掙就唔好啦, 而家睇下政府會攪d咩出嚟減少d大陸婆生bb囉!
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


男爵府

積分: 7531


1124#
發表於 06-12-28 17:16 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

所以咩化佢好命水
楊桃 寫道:

佢有老公 support 呀嘛 .....

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
又shopping..... 茶實你真係好命水
[/quote]


翡翠宮

積分: 75475


1125#
發表於 06-12-28 17:16 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


你好得閒呀, 做咩無端端想追多個呀 ....

monkey妹 寫道:
我都想追多個但都唔會揀豬年生啦


翡翠宮

積分: 75475


1126#
發表於 06-12-28 17:17 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


你都唔係好差啫 .....

LOWERBOBO 寫道:
所以咩化佢好命水


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


1127#
發表於 06-12-28 17:20 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

楊桃 寫道:
你好得閒呀, 做咩無端端想追多個呀 ....

等呀囡有伴, 唔洗淨係叫我陪佢玩囉! :mrgreen:
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


翡翠宮

積分: 75475


1128#
發表於 06-12-28 17:20 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


嘩 ~~ 你都好偉大喎 .....

monkey妹 寫道:
等呀囡有伴, 唔洗淨係叫我陪佢玩囉! :mrgreen:


男爵府

積分: 7531


1129#
發表於 06-12-28 17:21 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

我5想返工,想陪多d個囡 :-( :-( 但冇$$$$$ :-( :-( :-( [quote]
楊桃 寫道:

你都唔係好差啫 .....


男爵府

積分: 7531


1130#
發表於 06-12-28 17:22 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

monkey妹好偉大
楊桃 寫道:

嘩 ~~ 你都好偉大喎 .....

[quote]
monkey妹 寫道:
等呀囡有伴, 唔洗淨係叫我陪佢玩囉! :mrgreen:
[/quote]


大宅

積分: 2740


1131#
發表於 06-12-28 17:23 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

hi 各位:

我呢幾日去左碧水灣浸溫泉,呢幾日又食左好多肥膩野,睇怕又肥幾磅la. :-( :-(

monkey妹:

點解你又想生既? 咁你咪唔打得麻雀law?


男爵府

積分: 7531


1132#
發表於 06-12-28 17:26 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

hi hi ice.....5梗要9 我都係,肚男大個波 慢慢減9 [quote]
ice668 寫道:
hi 各位:

我呢幾日去左碧水灣浸溫泉,呢幾日又食左好多肥膩野,睇怕又肥幾磅la. :-( :-(


男爵府

積分: 7531


1133#
發表於 06-12-28 17:28 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


1134#
發表於 06-12-28 17:28 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

楊桃 寫道:
嘩 ~~ 你都好偉大喎 .....

以前唔想生, 而家既然已經生左1個, 老實講有小小辛苦, 既然都辛苦架啦, 咁再生多1個都唔算咩!
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


1135#
發表於 06-12-28 17:32 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5

ice668 寫道:
monkey妹:
點解你又想生既? 咁你咪唔打得麻雀law?

或者要請人囉, 如請人(bun bun或印印)就可以打麻雀!
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


翡翠宮

積分: 75475


1136#
發表於 06-12-28 17:37 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


用另一個角度睇, 返工先有 $$ 俾多啲好既生活佢,
買多啲靚衫同玩具俾佢玩 .....

LOWERBOBO 寫道:
我5想返工,想陪多d個囡 :-( :-( 但冇$$$$$ :-( :-( :-(


翡翠宮

積分: 75475


1137#
發表於 06-12-28 17:39 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


响邊度黎架 ?? 我好耐之前去過御溫泉, 但覺得好搵苯 ....

ice668 寫道:
我呢幾日去左碧水灣浸溫泉


翡翠宮

積分: 75475


1138#
發表於 06-12-28 17:40 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


我唔信, 下次要望下先 .....

LOWERBOBO 寫道:
我都係,肚男大個波


翡翠宮

積分: 75475


1139#
發表於 06-12-28 17:41 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


我實唔得囉, 攞我命都似 .....

monkey妹 寫道:
以前唔想生, 而家既然已經生左1個, 老實講有小小辛苦, 既然都辛苦架啦, 咁再生多1個都唔算咩!


翡翠宮

積分: 75475


1140#
發表於 06-12-28 17:42 |只看該作者

Re: 麻雀耍樂俱樂部 ~ Part 5


又要養多個, 又要養埋 bun bun, 皮費好大啫 ....

monkey妹 寫道:
或者要請人囉, 如請人(bun bun或印印)就可以打麻雀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo