跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


1121#
發表於 04-4-28 11:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
ZOEY,

其實都好羨慕你們的老師會搞呢D活動比小朋友交流下。 我都唔知個女彈成點,唉! 除左同隻VCD比較之外都唔知用咩做準則,而且聽VCD又睇唔到個手勢係點!


Ms CC,

我覺得 VCD 可作一個參考, 聽聽旋律的一個大概, 方便小朋友做個初步既掌握; 實際上, 我見老師既演繹, 其實同 VCD 內既都有出入, 但我又覺得都唔錯 wor, 所以真係同一首歌, 經唔同人既手, 都可以做到一些特別既風格, 咁當然唔可以將整首歌改頭換面啦.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1122#
發表於 04-4-28 11:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

係呢,係暑假你會唔會又搞個交流會比d小朋友切磋下咁呀? :-P


男爵府

積分: 6686


1123#
發表於 04-4-28 11:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
zoey,

係呢,係暑假你會唔會又搞個交流會比d小朋友切磋下咁呀? :-P


黎個小型 d, e.g. 係屋企攪, 咁 okay 嗎 , 咁可能大家更容易些傾到大家小朋友彈琴既問題呢!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1124#
發表於 04-4-28 11:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

好! :-P


男爵府

積分: 6686


1125#
發表於 04-4-28 12:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

不過人數就唔可以多, 到時再諗諗佢 :-P .

By the way, 我想問一下妳是不是 YMCA 既 member? 唔係 member 報佢地既 course 係未會難報 d ? 因為今年真係想阿女試下佢地既 Camp!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1126#
發表於 04-4-28 12:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

我無join到member,不過我上年自己去排隊都ok o窩! 佢地開好多班o架!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1127#
發表於 04-4-28 13:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY

我囡舊年參加過, 佢話好好玩, 好鐘意, 我諗MAGGIE都


男爵府

積分: 6686


1128#
發表於 04-4-28 15:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
KITTYMAMA 寫道:
ZOEY

我囡舊年參加過, 佢話好好玩, 好鐘意, 我諗MAGGIE都
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1129#
發表於 04-4-28 16:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY

我而家仲係度諗緊, ESF如果JOIN晒5個星期太貴啦, 或者會考慮1個星期咁囉.

YMCA都諗緊, , 真係唔知點算. 不過未同個囡商量過架, 我諗住等佢自己


大宅

積分: 3888


1130#
發表於 04-4-28 23:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

Charles上一年都有報ymca個day camp呀...好好玩....而我都唔係member...一報就有位喇.....幾好架...我記得由8:30am至4:30到架!!!!價錢上年$1900一星期,charles報黃金海岸個day camp....係酒店到食lunch...."好好味"喎(佢講)


男爵府

積分: 5482


1131#
發表於 04-4-29 10:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,

ymca summer camp資料要到五月十日才會在網上公佈:

Summer CAMPS

2004

Summer Camps news will be announced on May 10, 2004

Summer Member Enrolment Opens May 18!!

Summer Non - Member Enrolment Opens May 25!!

Camp Dates: July 12- August 31, 2004

website :

http://www.ymcahk.org.hk/camping/index/index.htm


男爵府

積分: 5482


1132#
發表於 04-4-29 10:58 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,

esf 的 english summer camp

click :http://www.edservices.org.hk/english_language/index.htm


別墅

積分: 771


1133#
發表於 04-4-29 20:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我女都參加過 ymca 的day camp...最近一次在跑馬地足球會。我女好鍾意,佢話地方又大又靚,好多組人,好熱鬧..叫我下次都要報返個處喎 !!!

暑假..近近地去黃金海岸酒店玩三日兩夜..如何呢 ?

明天會更好..... 活著便是完全冇可比的精彩啊 !


男爵府

積分: 6686


1134#
發表於 04-4-29 23:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪, Ms CC, Mrs Lee,

Thank you for your information .

我諗我都會搵埋屋企附近一 d summer course 既資料, 若果可以有 half-day course (Mon-Fri) 既 English Summer Workshop 我都會考慮, 因為人數比例可能會較低, 同埋阿女會冇玩得咁顛既時候, 佢就會比較學到野 , outdoor activities 就另外再安排比佢 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 575


1135#
發表於 04-4-30 10:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Mrs Lee,

Hay! This summer 我都 plan to let 我女參加下 ymca 的day camp. 報名預我, thank you!


大宅

積分: 4801


1136#
發表於 04-4-30 11:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

大家好,

有個朋友買左新琴, 問我要唔要個舊琴,話送比我,有d難題, 請大家比意見.

- 個琴都幾舊, 會唔會彈壞手
- 佢買琴時, 問琴行可唔可以trade in , 一聽到model no. 就say no
- 彈到幾多級之後要換琴
- 運輸方面要幾多錢
- 調音大約幾多錢?
- 我同屋企人住, 怕唔怕嘈住佢地, 你地有冇比人投訴太嘈.

其實我都有計劃買個琴比呀女, 但係驚要左之後又唔彈得幾耐,
要唔要好呀??????
菲媽 =^_^=


男爵府

積分: 6686


1137#
發表於 04-4-30 11:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,

剛剛在音統處既網站內發現有一個 "青年音樂營", 會在暑假進行, 妳地有冇興趣去玩呢, 我覺得幾好呀, 又好平 wor!

日期: (26/7 - 6/8 - 任擇一日)
地點: (曹 公 潭 戶 外 康 樂 中 心)
費用: (大人 - $38, 小孩 Age 3-13 - $28) * 包午餐 tim
截止報名: 10/5

比個 website 妳地自己去睇下:

Please click
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 771


1138#
發表於 04-4-30 12:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Claudee Ma,

OK ... OK ...

Zoey,

你介紹個活動好正,試下報唔報到先 !
明天會更好..... 活著便是完全冇可比的精彩啊 !


男爵府

積分: 6686


1139#
發表於 04-4-30 13:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,

How about select from 27/7, 29/7, 3/8 & 5/8?

我諗要快 d 決定得到日期, 到時我地又可以一齊出黎玩就好喇 :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


1140#
發表於 04-4-30 14:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,

菲媽話佢都想參加, 不如我地集中兩日, 睇下妳有冇問題 :-P .

日期: 27/7 (Tue) & 29/7 (Thu)
地點: 曹 公 潭 戶 外 康 樂 中 心

Zoey + Maggie
菲媽 + 菲菲

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo