跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1141#
發表於 07-7-18 12:19 |只看該作者
一家大細舒舒服服四圍去
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:15 發表
Easy媽,

咁sweet sweet! 那麼你們隨時可以同62/99一家人去玩喇!


伯爵府

積分: 19429


1142#
發表於 07-7-18 12:21 |只看該作者
佢應該 check 唔到掛......


原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:00 發表
ae_bb

妳工人幾時約滿呀? 妳可以工人約滿, 唔洗同佢講妳新工人d野, 咁佢唔知咪唔算遺散費lu., 不過當然佢check到妳唔請工人, 佢有權追回所得賠償架!


大宅

積分: 3888


1143#
發表於 07-7-18 12:22 |只看該作者
而家我叫左呀仔搭10號巴士黎我公司呀! 哈哈...堅唔堅呀, 所以我要走喇, 要架架10號睇住呀 各位88喇!


伯爵府

積分: 19429


1144#
發表於 07-7-18 12:32 |只看該作者
唉......冰封3尺非一日之寒:-|

要返星期六都仲可以接受, 但係佢地d莫順有, 無理取鬧..........等等等等愈黎愈嚴重.... 已經去到唔可以接受喇:-| 初初都會唔理佢地, 反正唔係我錯就話知佢, 但係當三埋倆日就發生, 真係覺得難受law:-|

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:08 發表
ae,

係咪你放假前佢就麻麻煩煩唔想俾你放呀? 或者你聽日返工佢又氹返你呢! 雖然個老闆唔好, 但你份工都算他條, 只係衰在要返星期六! 不過你兩公婆如果真係決定咗就唔好心大心細, 一於今日打定封 ...


伯爵府

積分: 19429


1145#
發表於 07-7-18 12:36 |只看該作者
做乜打完又 c 架



原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:08 發表
ae,

係咪你放假前佢就麻麻煩煩唔想俾你放呀? 或者你聽日返工佢又氹返你呢! 雖然個老闆唔好, 但你份工都算他條, 只係衰在要返星期六! 不過你兩公婆如果真係決定咗就唔好心大心細, 一於今日打定封 ...

[ 本文章最後由 AE_bb 於 07-7-18 12:38 編輯 ]


伯爵府

積分: 19429


1146#
發表於 07-7-18 12:38 |只看該作者
1個人呀?

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:22 發表
而家我叫左呀仔搭10號巴士黎我公司呀! 哈哈...堅唔堅呀, 所以我要走喇, 要架架10號睇住呀 各位88喇!


子爵府

積分: 13946


1147#
發表於 07-7-18 12:38 |只看該作者
你仔由金鐘坐10號? 真好野!
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:22 發表
而家我叫左呀仔搭10號巴士黎我公司呀! 哈哈...堅唔堅呀, 所以我要走喇, 要架架10號睇住呀 各位88喇!


伯爵府

積分: 19429


1148#
發表於 07-7-18 12:39 |只看該作者
1個人呀??

88 喇

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:22 發表
而家我叫左呀仔搭10號巴士黎我公司呀! 哈哈...堅唔堅呀, 所以我要走喇, 要架架10號睇住呀 各位88喇!


伯爵府

積分: 19429


1149#
發表於 07-7-18 12:41 |只看該作者
真係sin mo c 人lu :lol :lol

原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:07 發表
肥仔媽

嘻...老公係我生日果日買架, 當生日禮物喎 我地買左格8人車呀! 遲d一齊去玩啦!


子爵府

積分: 13946


1150#
發表於 07-7-18 12:50 |只看該作者
你食咗飯未呀? 我哋呢度個個一見日本新聞都幾驚影響到你, 好彩只係落雨但一切平安順利!

咁你間公司的確又真係唔值得留低, 而你個工人又咁...一於聽日辭職至算, 到時請個個新工人先至再搵工都得, 宜家個市都唔怕搵唔到!

原文章由 AE_bb 於 07-7-18 12:32 發表
唉......冰封3尺非一日之寒:-|

要返星期六都仲可以接受, 但係佢地d莫順有, 無理取鬧..........等等等等愈黎愈嚴重.... 已經去到唔可以接受喇:-| 初初都會唔理佢地, 反正唔係我錯就話知佢, 但係當三埋倆日就 ...


伯爵府

積分: 19429


1151#
發表於 07-7-18 13:08 |只看該作者
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 11:40 發表


AE

多謝詳細報導

一家人去旅行真係好開心..........希望我今次都係 >>>>>一定啦, kitty 又大個喇, 好多野佢自己做都得, 唔似我細囡都仲有好多野要幫佢......聽日你出發喇, 玩得開心d呀 影多d靚相返黎比我地睇呀:mrgreen:

駕車遊......乘客一定讚, 司機就... , 可能你件餅冇駕咁耐車, 好 ENJOY 都唔定:lol >>>>佢真偽 enjoy 喎, 冇揸咁耐, 手車都仲好定 佢仲話點解 plan 咁少日比佢揸車 wor:lol

豆豆咁細, 你就唔好俾D咁貴重既野過佢手喇 >>>>佢見到 daddy 揸大機, 佢又要揸, 可能佢唔夠訓, 唔比佢佢就大喊, 用盡方法都唔得.....點知就人機 一齊出事啦

你件餅有冇好嬲呀 >>>咁就冇, 不過無奈law....


去旅行天氣就係冇得預
不過唔緊要, 總算係一個經驗, 下次要帶多少少衫喇! 唔係冷親仲敝 >>>>d細路, 加埋外套總共著`4件衫 :lol :lol

豆豆咁叻叻識擺 POST 呀 , 咁就一定要睇下相喇:loveliness:
等緊你既 BLOG , 等我睇下你食咗咩正野先:loveliness:>>>>>一有得睇就通知你地啦:loveliness:


伯爵府

積分: 19429


1152#
發表於 07-7-18 13:09 |只看該作者
真係感動呀...多謝你地關心呀 :mrgreen:

如果我辭職, 我諗唔會再搵工喇.......(起碼暫時係咁諗)


原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:50 發表
你食咗飯未呀? 我哋呢度個個一見日本新聞都幾驚影響到你, 好彩只係落雨但一切平安順利!

咁你間公司的確又真係唔值得留低, 而你個工人又咁...一於聽日辭職至算, 到時請個個新工人先至再搵工都得, ...


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1153#
發表於 07-7-18 13:28 |只看該作者
你老闆咁衰, 你辭職一定唔係損失
你辭咗工, 搞掂埋個工人, 親身試下做全職媽咪既生活, 如果覺得唔適應既, 咪請返個工人, 搵過份工囉
你件餅咁撐你, 你仲有咩後顧之憂哩
人生好多交叉點, 需要我地做決定, 冇人敢話個決定一定啱, 但只要係當時一個最好, 最適合既決定, 就已經夠 即使第二時做咗全職媽咪都唔好有心理負擔呀, 冇話咩食唔食回頭草架
而家你份工已經嚴重影響咗你既生活, 根本冇任何籍口可以令你留低, 遞信罷喇

原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:58 發表
預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇......

加上, 公司ge 情況令我加快想 resign.....


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1154#
發表於 07-7-18 13:31 |只看該作者
你有一個咁支持你既老公, 咪仲值得人羡慕
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 12:41 發表
真係sin mo c 人lu :lol :lol


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1155#
發表於 07-7-18 13:32 |只看該作者
你囝都得架, 係你唔敢俾佢試之嘛:lol :lol
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:38 發表
你仔由金鐘坐10號? 真好野!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1156#
發表於 07-7-18 13:34 |只看該作者
我剛才都打咗篇好長既
咪又成篇冇咗:evil:
而家想係出之前做定 copy 都好似唔得添
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 12:36 發表
做乜打完又 c 架


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1157#
發表於 07-7-18 13:37 |只看該作者
有機會 check 倒架
例如佢係香港繼續打工, 而你附近又有佢d friend, 俾佢知道你係冇請工人既, 佢有時間係香港告你架, 到時如果你提出唔倒有請工人既證據, 佢好大機會會贏:(
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 12:21 發表
佢應該 check 唔到掛......


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1158#
發表於 07-7-18 13:38 |只看該作者
你而家架車都唔細喇喎:D
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 12:19 發表
肥仔媽

今次le格新車好大格架, 唔同而家果部, 試車時又唔覺難渣喎.
妳有冇膽下我車先 , 我渣左咁多年都ok架!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1159#
發表於 07-7-18 13:39 |只看該作者
OO

問咗社區中心, 國泰城既參觀節目好受歡迎, 已經額滿:(


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1160#
發表於 07-7-18 13:41 |只看該作者
佢地另外有一間係朗豪坊, 我食過唔錯架, D員工服務態度又好, 我諗係嗰個四眼女人衰唧:evil:
原文章由 karencircle 於 07-7-18 12:08 發表
收到, 等佢改過或者易手開過間新益大家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo