>>>>>一定啦, kitty 又大個喇, 好多野佢自己做都得, 唔似我細囡都仲有好多野要幫佢......聽日你出發喇, 玩得開心d呀
影多d靚相返黎比我地睇呀:mrgreen:
, 可能你件餅冇駕咁耐車, 好 ENJOY 都唔定:lol >>>>佢真偽 enjoy 喎, 冇揸咁耐, 手車都仲好定
佢仲話點解 plan 咁少日比佢揸車 wor:lol
>>>>佢見到 daddy 揸大機, 佢又要揸, 可能佢唔夠訓, 唔比佢佢就大喊, 用盡方法都唔得.....點知就人機 一齊出事啦
>>>咁就冇, 不過無奈law....
>>>>d細路, 加埋外套總共著`4件衫 :lol :lol
, 咁就一定要睇下相喇:loveliness: 
即使第二時做咗全職媽咪都唔好有心理負擔呀, 冇話咩食唔食回頭草架