跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1421


1141#
發表於 08-5-22 15:31 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-22 14:51 發表
好耐Ms. Ceci都無打過比我...有無打比你地呀??

無呀,不過呀女頭先講Ceci鬧..曳曳...翁靖芝....我諗應該係Cc鬧翁靖芝曳曳law...


等待驗證會員

積分: 935


1142#
發表於 08-5-22 16:15 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-22 15:31 發表

無呀,不過呀女頭先講Ceci鬧..曳曳...翁靖芝....我諗應該係Cc鬧翁靖芝曳曳law...


MS. CC 真係好耐都無打.. 比我地..
不過你地都唔好望佢打比你喇.. 因為如果打就 = 有事
:p 我本來.. 唔想講.. 不過.. 話比你地知喇..
早個星期.. ms. cc 就打比我.. 結果就係因為.. 樂樂比另一個同學仔.. 咬左一啖.. 個牙印都幾勁.. 我同婆婆都好肉痛..(我夜晚返去睇, 個牙印重係度)
當然我好明.. 小朋友.. 玩起上來會唔理.. 另一小朋友亦無心.. .. 我都無話 ms. cc.. 只了解了當時情況.. 不過我真係好心痛呀..


子爵府

積分: 10559


1143#
發表於 08-5-22 17:17 |只看該作者
係咪Cherry咬左樂樂一啖呀??


大宅

積分: 1421


1144#
發表於 08-5-22 17:38 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-22 16:15 發表


MS. CC 真係好耐都無打.. 比我地..
不過你地都唔好望佢打比你喇.. 因為如果打就 = 有事
:p 我本來.. 唔想講.. 不過.. 話比你地知喇..
早個星期.. ms. cc 就打比我.. 結果就係因為.. 樂樂比另一個同學仔.. 咬左一 ...

樂樂可唔可以講下邊個咁曳曳??會唔會係亞jane呀...........

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-22 17:39 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 935


1145#
發表於 08-5-22 17:55 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-22 17:17 發表
係咪Cherry咬左樂樂一啖呀??


唔係喇~~ 點會係你地 2 位的小朋友呀..
haha.. 如果係.. Ms.CC 已經搵左你地喇..
我亦有留意.. 那位小朋友的家長沒有上 bk 的..所以我先講..

Ms. CC 好保護個位小朋友.. 佢無同我講.. 不過樂樂識講係邊個..
我知個小朋友無心.. 不過.. Ms. CC 對我講.. 個位小朋友當天食了藥 (有少少冒感) 可能情緒上唔開心唔舒服........ 我有 d 唔開心就係.. 這幾個月流感咁勁.. 老師明知小朋友有唔舒服.. 應該要佢回家休息.. (呢個係我意見)...


大宅

積分: 1421


1146#
發表於 08-5-22 18:14 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-22 17:55 發表


唔係喇~~ 點會係你地 2 位的小朋友呀..
haha.. 如果係.. Ms.CC 已經搵左你地喇..
我亦有留意.. 那位小朋友的家長沒有上 bk 的..所以我先講..

Ms. CC 好保護個位小朋友.. 佢無同我講.. 不過樂樂識講係邊個..
...

咁我都明既...小朋友係控制唔到,但大人可控制嘛.......
如果傷風要食藥,我都唔捨得俾個女返學,不過你唔好心痛啦~~~
小朋友係咁架啦........唉....玩起上黎,亞媽係邊個都未知啦..


複式洋房

積分: 226


1147#
發表於 08-5-22 18:48 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-22 18:14 發表

咁我都明既...小朋友係控制唔到,但大人可控制嘛.......
如果傷風要食藥,我都唔捨得俾個女返學,不過你唔好心痛啦~~~
小朋友係咁架啦........唉....玩起上黎,亞媽係邊個都未知啦.. ...


係啦,如果小朋友有感冒,真係不好帶返學。

開頭我以為是wunwun咬。

上一次流感事件,雖然wunwun 沒有感冒,我都不要她上課。


大宅

積分: 1421


1148#
發表於 08-5-22 19:29 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-22 18:48 發表


係啦,如果小朋友有感冒,真係不好帶返學。

開頭我以為是wunwun咬。

上一次流感事件,雖然wunwun 沒有感冒,我都不要她上課。

我都以為係jane呀,佢一玩得興奮就咬佢爸爸架啦....


等待驗證會員

積分: 935


1149#
發表於 08-5-22 20:29 |只看該作者
不喇.. 真的不是.. 大家
那位小朋友的家長沒有上 bk 的..

樂樂當時無喊.. 返到屋企.. 亦識同我講..
我就同返.. 樂樂講... 小朋友無心咬你的.. 我問佢.. 係唔係搞個位小朋友.. 佢同我講無呀.. 我教佢.. 就算其他小朋友搞你.. 你都不可咬人.. 因為咬人會痛的.. 佢就話知道了..
同埋.. 唔好嬲個小朋友.. 明天要同佢玩呀.. 他說知道了..

我都知.. 無得講喇~~ 小朋友玩起上來唔識的.. 一咬話知你.. 一定係最大力的.. 我做媽媽.. 只有心痛囉.. :p

不過說真的.. 明知小朋友唔舒服重食藥水 tim.. 真的不應該比佢返學..


別墅

積分: 676


1150#
發表於 08-5-22 21:43 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-22 14:49 發表
Kayo, 琴晚有張memo有講呀...


唉,e排好忙,都冇時間睇仔仔學校的事,等我睇吓張memo先, thanks for your information!

咁你去嗎?


別墅

積分: 676


1151#
發表於 08-5-22 21:53 |只看該作者
其實,我通常每兩個星期都會call Ms CC, 想update吓Jeffrey學校的情況(問吓佢食mug/學習方面/同學相處的情況,因婆婆宜家冇湊Jeffrey返學,都係姐姐湊,但姐姐又當然唔會問學校).

可能,Ms CC見我緊張,so 耐唔使都會自己打比我.

不過,CC 唔打比我哋都好,佢每次打嚟,我都好緊張Jeffrey係學校發生咩咩事???

但從CC口中聽說,其實我哋班的小朋友都幾叻,各方面都幾好!


別墅

積分: 676


1152#
發表於 08-5-22 22:00 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-22 16:15 發表


MS. CC 真係好耐都無打.. 比我地..
不過你地都唔好望佢打比你喇.. 因為如果打就 = 有事
:p 我本來.. 唔想講.. 不過.. 話比你地知喇..
早個星期.. ms. cc 就打比我.. 結果就係因為.. 樂樂比另一個同學仔.. 咬左一 ...


會唔會係Jeffrey肚饑,見到樂樂隻雞翼好肥美,忍唔住咬咗.

不過,估唔到我哋班有個咁活潑的小朋友!!!

不過,e家d流感好勁,小朋友唔舒服係屋企休息吓,都會快d好返啦!


大宅

積分: 3200


1153#
發表於 08-5-22 23:51 |只看該作者
Sorry 呀! 相問吓會唔會係Tony咬呀!Tony喲排因為有小小How喘,所以要食藥,原本都唔想比佢返學,但係在家佢都唔肯休息。如果係佢,真係好對不起!!!! 不過Ms.CC 都沒搵我喎?


等待驗證會員

積分: 935


1154#
發表於 08-5-23 09:10 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-5-22 23:51 發表
Sorry 呀! 相問吓會唔會係Tony咬呀!Tony喲排因為有小小How喘,所以要食藥,原本都唔想比佢返學,但係在家佢都唔肯休息。如果係佢,真係好對不起!!!! 不過Ms.CC 都沒搵我喎? ...


不是.. 男仔來的 haha
算了... 我不是來追究的.. 只是同大家分享..
我可以講.. 那位媽媽沒有在這發言.. 我都會保護那小朋友.. 因為她真的無心.. 我明白的..
各位媽媽.. 當見到樂樂同婆婆時.. 都不要再提了..
因為.. 我唔想佢地記住.. 你知而家 d 小朋友幾好記性喇..
thanks 大家
其實我最驚係佢學了人.. 走去咬人呀..
同埋. 我唔開心係因為.. 流感高風期.. 學校明知小朋友唔舒服.. 都比佢地返學.. 我地班 d 小朋友咁細.. 病就一齊病呀.. 大家都知.. 而家 d 菌幾恐怖呀..


子爵府

積分: 10559


1155#
發表於 08-5-23 11:02 |只看該作者
樂媽...我知你唔係想追究...我都明...如果真係有咬人既行為一定要教...所以我先問你會唔會係Cherry...

其實上個星期唔知邊一日...Cherry同我講...樂樂比蚊咬...我以為佢講笑添...原來係比人咬...


等待驗證會員

積分: 935


1156#
發表於 08-5-23 11:15 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-23 11:02 發表
樂媽...我知你唔係想追究...我都明...如果真係有咬人既行為一定要教...所以我先問你會唔會係Cherry...

其實上個星期唔知邊一日...Cherry同我講...樂樂比蚊咬...我以為佢講笑添...原來係比人咬... ...


haha.. Cherry 好叻女呀.. 識同你講..
係呢.. 你地明天出席嗎?
我沒有回覆學校呀.. 我想明天我都是不去了..
我之前.. 都有參加過類似這話題的健康院講座.. 聽完個下覺得好 work.. 但當自己的小朋友發生時.. 好似都唔得的.. :;pppp:

所以明天我都係唔去喇.. 不過我就有興趣去學校.. 行下.. 帶阿 b 返去.. 等佢講下係學校的上課情況比我地知


大宅

積分: 3200


1157#
發表於 08-5-23 11:27 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-23 11:02 發表
樂媽...我知你唔係想追究...我都明...如果真係有咬人既行為一定要教...所以我先問你會唔會係Cherry...

其實上個星期唔知邊一日...Cherry同我講...樂樂比蚊咬...我以為佢講笑添...原來係比人咬... ...


非常同意Cherry Ma的見解,壞行為一定要教,不可以成為習慣。


大宅

積分: 1421


1158#
發表於 08-5-23 11:29 |只看該作者
係唔係yannie呀...我個女講唔知真定假呢?

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-23 11:31 編輯 ]


大宅

積分: 1421


1159#
發表於 08-5-23 11:44 |只看該作者
其實小朋友踫踫撞撞一定會有,我哋知道還好,可以教佢嘛,我諗如果嗰個家長知的話佢都會同你和樂樂say sorry嘅,所以知道係好事,如果呀jane有d咩行為你哋知的話一定要通知我呀....我個女好百厭e家都常蝦佢爸爸mouth:

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-23 11:52 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 935


1160#
發表於 08-5-23 11:44 |只看該作者
其實.. 我真係怕 d 小朋友學.. 我先提出來傾..
我亦無再同小朋友提起.. 因怕提得多.. 他們就會記起. 萬一玩起上來癲.. 就會學..
我怕樂樂傷害人..

所以大家記得.. 當見到樂樂及婆婆時.. 記得唔好再問了..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo