跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16917


1141#
發表於 08-1-21 09:52 |只看該作者
物咁早ar
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 09:48 發表
morning all~~


男爵府

積分: 9118


1142#
發表於 08-1-21 10:05 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 09:52 發表
物咁早ar


我不嬲都晨鷄架啦


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1143#
發表於 08-1-21 10:09 |只看該作者
d 人 monday好似唔知醒咁既
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:05 發表


我不嬲都晨鷄架啦


男爵府

積分: 9118


1144#
發表於 08-1-21 10:13 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:09 發表
d 人 monday好似唔知醒咁既


係囉,影都唔見隻,好在有你係度同我廢up下咋



http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1145#
發表於 08-1-21 10:14 |只看該作者
我不嬲都係到日out夜out架la:lol:
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:13 發表


係囉,影都唔見隻,好在有你係度同我廢up下咋


伯爵府

積分: 16917


1146#
發表於 08-1-21 10:15 |只看該作者
zzz,
出左bonus/commission未?


男爵府

積分: 9118


1147#
發表於 08-1-21 10:16 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:09 發表
d 人 monday好似唔知醒咁既


尋晚登左d鹿茸飲,之前飲完會覺得個人好暖架,呢劑好似冇咩料到,成晚隻腳都凍冰冰咁,唔知係咪擺得太耐呢,我由生chunchun果時擺到而家,尋晚先last round:lol:


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1148#
發表於 08-1-21 10:17 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:09 發表
d 人 monday好似唔知醒咁既


MORNING ....

我响樹... but 冇人行咗去第二度 ....

沉日同 kit 少入咗bun bun 廣場.... 車.... 隻 kit 少玩乜都話驚驚.... 見到隻 marie cat 叫佢 shake hand, 即刻縮... buzz 直情痴住 kit 爸唔郁 ..... pooh pooh 又驚, 騎馬仔又驚.... 係坐弛車 , fly elephane 先叫開心 d 渣
哈哈 .. 都好... 即係出年唔駛續囉


伯爵府

積分: 16917


1149#
發表於 08-1-21 10:18 |只看該作者
照計d葯材(鹿茸)可以擺好耐,我估唔關樹lor
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:16 發表


尋晚登左d鹿茸飲,之前飲完會覺得個人好暖架,呢劑好似冇咩料到,成晚隻腳都凍冰冰咁,唔知係咪擺得太耐呢,我由生chunchun果時擺到而家,尋晚先last round:lol: ...


男爵府

積分: 9118


1150#
發表於 08-1-21 10:18 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:15 發表
zzz,
出左bonus/commission未?


未呀,要等到28-jan先有呀,今個月超難挨呀,窮到爆:lol:
都冇咩shopping lu~~
你呢?出左未呀?有冇人工加呀?我估我公司都唔會加人工囉,好灰


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1151#
發表於 08-1-21 10:18 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:14 發表
我不嬲都係到日out夜out架la:lol:

日out夜out架la 乜你 night time 都响樹咩


侯爵府

積分: 22443


1152#
發表於 08-1-21 10:19 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:18 發表


未呀,要等到28-jan先有呀,今個月超難挨呀,窮到爆:lol:
都冇咩shopping lu~~
你呢?出左未呀?有冇人工加呀?我估我公司都唔會加人工囉,好灰


食蕉 x;mas 前出 ed, 洗 ed 啦... 而家佢等緊 k 爸果份


男爵府

積分: 9118


1153#
發表於 08-1-21 10:20 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:17 發表


MORNING ....

我响樹... but 冇人行咗去第二度 ....

沉日同 kit 少入咗bun bun 廣場.... 車.... 隻 kit 少玩乜都話驚驚.... 見到隻 marie cat 叫佢 shake hand, 即刻縮... buzz 直情痴住 kit 爸唔郁 .. ...


杰少好攪笑喎,咩都驚 你同佢講,佢有jj架,唔好咁細膽先得架


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1154#
發表於 08-1-21 10:20 |只看該作者
你幾點去?玩左幾耐?
我原本都planned去架,不過臨時比my family約去飲茶,飲完kk又想同佢d表姐玩,so最後都無去,咁this week仲去唔去?
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:17 發表


MORNING ....

我响樹... but 冇人行咗去第二度 ....

沉日同 kit 少入咗bun bun 廣場.... 車.... 隻 kit 少玩乜都話驚驚.... 見到隻 marie cat 叫佢 shake hand, 即刻縮... buzz 直情痴住 kit 爸唔郁 .. ...

[ 本文章最後由 Secure 於 08-1-21 10:24 編輯 ]


男爵府

積分: 9118


1155#
發表於 08-1-21 10:22 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:19 發表


食蕉 x;mas 前出 ed, 洗 ed 啦... 而家佢等緊 k 爸果份


我老公果份要用黎交全家既insur,唔使hou


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1156#
發表於 08-1-21 10:23 |只看該作者
E+窮,but一到28 jan你可以出返成年既commission&bonus,到時就發到豬頭,寫包單你到時一定勁shop:lol :lol :lol
aiya last week我終於都頂唔住,唔等佢further sale,掃左d 3比kk呀
我d bonus一早出ed&洗ed la,至於人工,係加左5% lor
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:18 發表


未呀,要等到28-jan先有呀,今個月超難挨呀,窮到爆:lol:
都冇咩shopping lu~~
你呢?出左未呀?有冇人工加呀?我估我公司都唔會加人工囉,好灰


男爵府

積分: 9118


1157#
發表於 08-1-21 10:23 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:20 發表
你點去?玩左幾耐?
我原本都planned去架,不過臨時比my family約去飲茶,飲完kk又想同佢d表姐玩,so最後都無去,咁this week仲去唔去?


查實你地講緊邊樹jek


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1158#
發表於 08-1-21 10:25 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:20 發表
你點去?玩左幾耐?
我原本都planned去架,不過臨時比my family約去飲茶,飲完kk又想同佢d表姐玩,so最後都無去,咁this week仲去唔去?


我返完 church ....... 食埋 lunch ... around 1345 入場囉, then 1730 左右閃 .... 我除咗 pooh pooh 攞 fast past 外, 其餘都係等 5-15 mins 可以玩.... 我已經玩埋 d 無聊野, 坐觀光船, 時坐埋火車出去正門 tim
我自己一個人仲玩咗 space mountain .....爽 :lol :lol

this week 去呀..... 你又去 ... but 我多數 26 號入, 因為老公 off 呀


侯爵府

積分: 22443


1159#
發表於 08-1-21 10:25 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:23 發表


查實你地講緊邊樹jek

迪迪尼呀


伯爵府

積分: 16917


1160#
發表於 08-1-21 10:25 |只看該作者
E?物你老公唔係government job咩
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:22 發表


我老公果份要用黎交全家既insur,唔使hou

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo