立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16917
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 09:48 發表 morning all~~
男爵府
積分: 9118
原文章由 Secure 於 08-1-21 09:52 發表 物咁早ar
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:05 發表 我不嬲都晨鷄架啦
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:09 發表 d 人 monday好似唔知醒咁既
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:13 發表 係囉,影都唔見隻,好在有你係度同我廢up下咋
侯爵府
積分: 22443
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:16 發表 尋晚登左d鹿茸飲,之前飲完會覺得個人好暖架,呢劑好似冇咩料到,成晚隻腳都凍冰冰咁,唔知係咪擺得太耐呢,我由生chunchun果時擺到而家,尋晚先last round:lol: ...
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:15 發表 zzz, 出左bonus/commission未?
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:14 發表 我不嬲都係到日out夜out架la:lol:
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:18 發表 未呀,要等到28-jan先有呀,今個月超難挨呀,窮到爆:lol: 都冇咩shopping lu~~ 你呢?出左未呀?有冇人工加呀?我估我公司都唔會加人工囉,好灰
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:17 發表 MORNING .... 我响樹... but 冇人行咗去第二度 .... 沉日同 kit 少入咗bun bun 廣場.... 車.... 隻 kit 少玩乜都話驚驚.... 見到隻 marie cat 叫佢 shake hand, 即刻縮... buzz 直情痴住 kit 爸唔郁 .. ...
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:19 發表 食蕉 x;mas 前出 ed, 洗 ed 啦... 而家佢等緊 k 爸果份
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:20 發表 你點去?玩左幾耐? 我原本都planned去架,不過臨時比my family約去飲茶,飲完kk又想同佢d表姐玩,so最後都無去,咁this week仲去唔去?
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:23 發表 查實你地講緊邊樹jek
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:22 發表 我老公果份要用黎交全家既insur,唔使hou
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy