自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 189224

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1141#
發表於 08-4-4 11:30 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:29 發表


咁你幾點lunch架mouth:

12-1:00pm


珍珠宮

積分: 38944


1142#
發表於 08-4-4 11:30 |只看該作者
apple姐

咁快開始倒數緊
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:28 發表

仲有6個半鐘就到晚餐,10個鐘後上床訓覺


水晶宮

積分: 58522


1143#
發表於 08-4-4 11:31 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:29 發表
morning 校董


monty


水晶宮

積分: 58522


1144#
發表於 08-4-4 11:31 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:30 發表

12-1:00pm


但你早餐係6-7AM喎


珍珠宮

積分: 38944


1145#
發表於 08-4-4 11:32 |只看該作者
你哋今日有乜節目ar


琥珀宮

積分: 189224

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1146#
發表於 08-4-4 11:33 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:28 發表
又係食果dddddddddddd

我有時炆牛腩or整葡國雞都係分2-3餐食


水晶宮

積分: 58522


1147#
發表於 08-4-4 11:33 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:32 發表
你哋今日有乜節目ar


呢幾日都無節目

因為阿女就黎考試


琥珀宮

積分: 189224

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1148#
發表於 08-4-4 11:33 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:31 發表


但你早餐係6-7AM喎

7-8:00am


琥珀宮

積分: 189224

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1149#
發表於 08-4-4 11:34 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:32 發表
你哋今日有乜節目ar

阿女考試要溫書&今日要學樂理


侯爵府

積分: 20041


1150#
發表於 08-4-4 11:34 |只看該作者
話比大家知我尋晚sleep時終於覺得bb踢我 ,e生話今胎比較靜 ,記得我陀rada時佢未夠3months已踢我,仲要成日踢,到差不多生時已看見她不停踢我


水晶宮

積分: 58522


1151#
發表於 08-4-4 11:35 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:33 發表

7-8:00am


咁都正常D


侯爵府

積分: 20041


1152#
發表於 08-4-4 11:36 |只看該作者
未定喎
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:32 發表
你哋今日有乜節目ar


水晶宮

積分: 58522


1153#
發表於 08-4-4 11:37 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:34 發表
話比大家知我尋晚sleep時終於覺得bb踢我 ,e生話今胎比較靜 ,記得我陀rada時佢未夠3months已踢我,仲要成日踢,到差不多生時已看見她不停踢我 ...




記得以前陀BB,當BB踢我時,真係見到個肚有舊野突出黎識郁,感覺好攪笑


琥珀宮

積分: 189224

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1154#
發表於 08-4-4 11:38 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:34 發表
話比大家知我尋晚sleep時終於覺得bb踢我 ,e生話今胎比較靜 ,記得我陀rada時佢未夠3months已踢我,仲要成日踢,到差不多生時已看見她不停踢我 ...

咁快 我成4個月先feel到


珍珠宮

積分: 38944


1155#
發表於 08-4-4 11:38 |只看該作者
校董,apple姐,

原來你哋d小朋友就快考試,咁你哋咪忙住同佢哋溫習lor


水晶宮

積分: 58522


1156#
發表於 08-4-4 11:39 |只看該作者
估唔到BK真係BLOCK激激


水晶宮

積分: 58522


1157#
發表於 08-4-4 11:40 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:38 發表

咁快 我成4個月先feel到


嘩!你咁好記性既

我連邊個踢得我最勁都唔記得,第一腳幾時踢就更加唔記得


珍珠宮

積分: 38944


1158#
發表於 08-4-4 11:40 |只看該作者
我都成4-5個月至feel到,可能我d脂肪厚,所以咁遲至feel到
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:34 發表
話比大家知我尋晚sleep時終於覺得bb踢我 ,e生話今胎比較靜 ,記得我陀rada時佢未夠3months已踢我,仲要成日踢,到差不多生時已看見她不停踢我 ...


水晶宮

積分: 58522


1159#
發表於 08-4-4 11:41 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:38 發表
校董,apple姐,

原來你哋d小朋友就快考試,咁你哋咪忙住同佢哋溫習lor


係啊!15號就考試,要同佢地一齊努力


侯爵府

積分: 20041


1160#
發表於 08-4-4 11:43 |只看該作者
生3個邊會記得
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:40 發表


嘩!你咁好記性既

我連邊個踢得我最勁都唔記得,第一腳幾時踢就更加唔記得

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo