親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1141#
發表於 08-10-18 23:12 |只看該作者
預計都係搭bus...不過我記得你地係咪提過去到台北車站會有d的士dau客 穩唔穩陣 ...同埋係咪都係去到先買票
原文章由 fi-fi 於 08-10-18 20:25 發表
portiabb,
你會用咩方法去機場先,我諗你最遲要3:00pm到機場check-in
如果你租車去機場,你2:15分離開西門町都可以,但如果你是搭巴士就要1:30pm左右上巴士去機場

...


男爵府

積分: 9345


1142#
發表於 08-10-18 23:18 |只看該作者
portiabb,
係呀...國光附近好多白牌的士司機搵客....但你幾多個人呀?有幾多行李喼呢?
其實西門町去機場...七人車都只是nt800(hk$200)

原文章由 portiabb 於 08-10-18 23:12 發表
預計都係搭bus...不過我記得你地係咪提過去到台北車站會有d的士dau客 穩唔穩陣 ...同埋係咪都係去到先買票
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1143#
發表於 08-10-18 23:23 |只看該作者
我2a1c....1個大喼...咁搭邊樣抵...都有諗過book之前果位mami提供ge moxxxxxxx果間.....不過我問左價...佢地收nt900
原文章由 fi-fi 於 08-10-18 23:18 發表
portiabb,
係呀...國光附近好多白牌的士司機搵客....但你幾多個人呀?有幾多行李喼呢?
其實西門町去機場...七人車都只是nt800(hk$200)


男爵府

積分: 9345


1144#
發表於 08-10-18 23:35 |只看該作者
portiabb,

NT900應該係機場去飯店的平日價黎嫁喎,而飯店返機場果程車係平d嫁....不過你地2大1小租架七人車又無謂左d!!!就算白宮七人車都要nt850,咁你去國光車站睇下有無人搵你喇...不過聽說有機會係要齊五人先開車嫁!!!


原文章由 portiabb 於 08-10-18 23:23 發表
我2a1c....1個大喼...咁搭邊樣抵...都有諗過book之前果位mami提供ge moxxxxxxx果間.....不過我問左價...佢地收nt900

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1145#
發表於 08-10-18 23:41 |只看該作者
哦...明白...我上網想睇下國光車費幾多...不過搵到又入唔到去......咁簡單d問下...如果搭bus要幾耐時間...book車又要用幾耐時間到機場...其實nt200又唔扇貴...因為回程可能左一袋右一袋...d午zzz時間拖埋亞囡...如果唔差得多都應該會book車...反正我係西門町都要打的去台北車站
原文章由 fi-fi 於 08-10-18 23:35 發表
portiabb,

NT900應該係機場去飯店的平日價黎嫁喎,而飯店返機場果程車係平d嫁....不過你地2大1小租架七人車又無謂左d!!!就算白宮七人車都要nt850,咁你去國光車站睇下有無人搵你喇...不過聽說有機會係要齊五人先開車 ...


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1146#
發表於 08-10-19 02:56 |只看該作者
ABCD媽咪!
我會去台灣5日4夜.主要去亞里山睇日出,4大1B(一歲大)有咩行程好介紹? 唔該.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


洋房

積分: 164


1147#
發表於 08-10-19 03:04 |只看該作者
我睇左你網誌, 資料好有用, tks,
我奶奶係台灣人, 今次去台灣會探佢的親戚, 亦會由佢親戚駕車帶我地玩. 所以不用租車
我都好like黃慶果園民宿, 佢網頁好似好正咁
你說會看看網友的comment才決定, 是在那個網頁看? or 就是他們本身的留言版?

原文章由 <i>010</i> 於 08-10-17 16:16 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=27744515&ptid=1628737" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
abcd mama<br />
點算熟喎...人家去過一次咋!<br />
但可以同大家分享小小遊歷!<br />
<br />
angies /miu529<br />
係呀,清境係南投...中意看風景閒逛最舒服囉!<br />
<br />
我暑假係係台中租車自駕去:<br />
日月潭>>清境>>合歡山>>埔里>>谷關>>台北<br />
<br />
如果係台北去,~3-4小時<br />
我記得台北係有 ...
<br />


男爵府

積分: 9345


1148#
發表於 08-10-19 14:54 |只看該作者
portiabb,

國光客運,成人nt125 (hk31.25),小童nt65(hk16.25)
車程約1個小時
約15分鐘一班

book車是nt800 (hk$200),不是nt200呀!!!不過回程時應該是大包小包,好多戰利品....所以book車會方便好多,唔洗心掛掛....去到站頭會唔會送車尾,又唔洗擔心停中途站停得耐之類....租車半個鐘頭左右就可以到達機場了,慳水慳力!!!

原文章由 portiabb 於 08-10-18 23:41 發表
哦...明白...我上網想睇下國光車費幾多...不過搵到又入唔到去......咁簡單d問下...如果搭bus要幾耐時間...book車又要用幾耐時間到機場...其實nt200又唔扇貴...因為回程可能左一袋右一袋...d午zzz時間拖埋亞 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6144


1149#
發表於 08-10-19 15:57 |只看該作者
原文章由 010 於 08-10-17 16:16 發表
abcd mama
點算熟喎...人家去過一次咋!
但可以同大家分享小小遊歷!

angies /miu529
係呀,清境係南投...中意看風景閒逛最舒服囉!

我暑假係係台中租車自駕去:
日月潭>>清境>>合歡山>>埔里>>谷關>>台北

如果係台北去,~3-4小時
我記得台北係有 ...


abcdmama, 010

唔該晒 !

我仲想問吓小b 第一次去台灣(台中)有冇落地簽證的?小b是否有特區護照就ok 仲要唔申請其他?
搭飛機的氣壓(對於小b)點解決呀 ?
如果有帶過bb搭飛機經驗的媽媽請分享吓呀?thanks!


男爵府

積分: 9345


1150#
發表於 08-10-19 16:50 |只看該作者
angies,
你小b幾大呀?
我囝搭飛機會耳仔痛嫁...頭一兩次都唔知點解決,試過好多方法...只可以解決到起飛果段時間無事,但降落就...唉,大件事,喊到癫哂!!!

後來我搵到一隻減壓耳塞,要朋友專程係美國訂返黎...但近呢一年我見機場萬寧有得買喇,hk$60(右邊黃色是for kids),我囝有左佢之後唔再驚搭飛機lu~


原文章由 angies 於 08-10-19 15:57 發表


abcdmama, 010

唔該晒 !

我仲想問吓小b 第一次去台灣(台中)有冇落地簽證的?小b是否有特區護照就ok 仲要唔申請其他?
搭飛機的氣壓(對於小b)點解決呀 ?
如果有帶過bb搭飛機經驗的媽媽請分享 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1151#
發表於 08-10-19 17:08 |只看該作者
fi fi
請問西門盯附近店輔,有设有得買我的美麗面膜?


男爵府

積分: 9345


1152#
發表於 08-10-19 21:24 |只看該作者
Man04,

其實所有康是美都有得買,另萬事達對面果間美華泰百貨公司都有,另....我見博客來做緊特價

活動日期:2008/10/01~2008/10/31
我的美麗日記 ,單件9折,二件85折

http://www.books.com.tw/exep/activity/promote/2007_promote/promote_activity.php?id=PKG0004906


原文章由 Man04 於 08-10-19 17:08 發表
fi fi
請問西門盯附近店輔,有设有得買我的美麗面膜?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1153#
發表於 08-10-19 21:56 |只看該作者
fi fi

如只買二件,會唔會都送放?我會住西門町萬事達,在哪裏取放?是否要做會員先可申請買?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1154#
發表於 08-10-19 22:41 |只看該作者
done左喇...arm arm book左車回程...都係同你講法一樣...大包小包+唔知點預時間去機場...值得比...我知係hk$200...打左錯 anyway...tkx你咁多日黎回答我ge白痴問題
原文章由 fi-fi 於 08-10-19 14:54 發表
portiabb,

國光客運,成人nt125 (hk31.25),小童nt65(hk16.25)
車程約1個小時
約15分鐘一班

book車是nt800 (hk$200),不是nt200呀!!!不過回程時應該是大包小包,好多戰利品....所以book車會方便好多,唔洗心掛掛....去 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1155#
發表於 08-10-19 22:56 |只看該作者
今日終於都plan左行程...麻煩各位幫下眼睇下d地方駛唔駛執一執...同埋唔知將食好野ge地方放入去好mouth: 最想食度小月/鼎太豐/牛肉麵/掃街小食...我會住西門町萬事達...

day 1 (thu) 1200左右到tpe
淡水→漁人碼頭→新北投春天溫泉(湯屋浸1.5hr)→美麗華→士林夜市

day 2 (fri)
動物園→國父紀念館睇操兵檢閱→台北101→誠品探索館→饒河夜市

day 3 (sat)
九份 (諗緊去唔去好...又想留時間係台北市行下...主要去九份只係想買佢ge脆梅果凍 )→台灣故事館→兒童育樂中心→(之後諗唔到 )

day 4 (sun)
西門町 - 家樂福...book車1320接到機場搭1620機回港


男爵府

積分: 9345


1156#
發表於 08-10-20 08:24 |只看該作者
Man04,

博客來到某個價錢就免費配貨去7-11,你2件貨都應該係過呢個價嫁...所以佢會收到你ORDER後第2天黃昏就到到你指定的7-11

你需要先做左會員才可落ORDER,開A/C好簡單,只是入一D過人資料,無任何銀行資料提供的

博客來:7-11(漢寧門市)-西寧南路85號
呢間7-11位於漢口街(即萬事達/東龍果條街)與西寧南路交界


原文章由 Man04 於 08-10-19 21:56 發表
fi fi

如只買二件,會唔會都送放?我會住西門町萬事達,在哪裏取放?是否要做會員先可申請買?

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-20 08:26 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 8849


1157#
發表於 08-10-20 11:09 |只看該作者
Hello~有關住宿問題想請教大家.Thank you very much.

我將於十月尾去台北,但仲未訂酒店,因為機票未confirm,宜家有幾間心水酒店,可唔可以俾d意見我呀?我一個女仔去架,希望酒店方便,安全同乾淨.

1. 萬事達(長安店)http://www.onestartaipei.com.tw/
2. 東鑫 http://www.eaststarhotel.com.tw/
3. 名吧旅店 http://www.miyi.com.tw/about_ch.php


男爵府

積分: 5746


1158#
發表於 08-10-20 12:48 |只看該作者
fi fi

在臺灣書局可買到便宜鋼琴書嗎?

另請問在機場出的電話咭,是怎樣用?只可台灣打去臺灣,或是香港打去臺灣都得?電話咭幾錢張?


男爵府

積分: 9345


1159#
發表於 08-10-20 12:57 |只看該作者
fdlover,

呢三間飯店...我都無住過,亦都無朋友住過,比唔到意見你

第1間...唔近捷運站
第2間...不是單幢式的,是大廈內的其中一層,不太好
第3間...果邊入夜比較靜,一個女孩子不太好囉


原文章由 fdlover 於 08-10-20 11:09 發表
Hello~有關住宿問題想請教大家.Thank you very much.

我將於十月尾去台北,但仲未訂酒店,因為機票未confirm,宜家有幾間心水酒店,可唔可以俾d意見我呀?我一個女仔去架,希望酒店方便,安全同乾淨.

1. 萬事達(長安店)http://www.one ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1160#
發表於 08-10-20 13:05 |只看該作者
Man04,

我唔知平唔平呀?我淨係知...大陸簡體就平
http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat=all&key=%B5%5E%C3%D0

我手頭果張係"遠傳 易付卡",我忘了出咭時幾錢(唔洗hk100),內含nt50通話費,除了係台灣用之外,還可打idd返香港,只係收打出的電話費,聽就免費...所以你可以留呢個手提比香港親友打idd比你,咁就平好多喇

原文章由 Man04 於 08-10-20 12:48 發表
fi fi

在臺灣書局可買到便宜鋼琴書嗎?

另請問在機場出的電話咭,是怎樣用?只可台灣打去臺灣,或是香港打去臺灣都得?電話咭幾錢張?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo