跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1141#
發表於 04-12-2 13:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi...hi,

just 服侍左大小姐訓覺覺豬...

溫書先 :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1142#
發表於 04-12-2 13:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TingWai 寫道:
fish ma
我個改名佬問我好唔好,用睿字
因跟哥哥一樣個字會好有緣d

你仲提Fish Ma用呢個字?
佢用唔到已經好傷心了!!


侯爵府

積分: 24274


1143#
發表於 04-12-2 13:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小謙謙鼻塞
仲有幾聲咳
都唔知帶唔帶佢去睇醫生好...


珍珠宮

積分: 33190


1144#
發表於 04-12-2 13:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
CAR MAN,
醫生開d藥膏比我, 要查半年喎!
佢話d肉牙有可能3-4個月後至出架!
不過我諗我都未必有咁好心機查半年, 玩咩!

[quote]
pekkle女 寫道:
南瓜ma,
係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??
[/quote]
sandy,
我無野搽, 又無野貼, 咪好危 等我下次再問下醫生先.


珍珠宮

積分: 33190


1145#
發表於 04-12-2 13:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
ymc2727 寫道:
HI ALL MA,


洋房

積分: 476


1146#
發表於 04-12-2 13:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck1565, monster_mummy and kyleung

I'm sorry to clarify that most of the time I pump it out (at 12:00 am, 3:00 am and 6:00 am) and just feed the baby in the day time for around 3-4 times (sometime may be less and depend on the situation). So my painful mainly come from breast itself and not from my baby sucking me. But I'm very happy all of you support me so much.


One question: if i always pump it out instead of feeding the baby, what is the main problem? I always let the maid feed him in the night time and i just pump it at that moment so that it may be more efficient for the baby getting enough milk and i also can get rest faster.
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


珍珠宮

積分: 33190


1147#
發表於 04-12-2 13:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
好似今朝,奶奶一接更,我訓上床,發現自己tired到訓唔到
shoulder又勁痛
就喊左出黎!

前晚我就係咁, 超倦加痛, 訓落床唔夠1個鐘, bb喊食, 又多痰, 又鼻塞, 攪到佢好辛苦..
老公又係側邊勁e..e..鵝鵝, 叫我起身睇bb..
我真係唔知點解完全起唔到個隻...最後當然起左啦, 仲一路餵奶一路喊...
本來老公轉頭就訓, 見到我咁, 即刻坐直個身磅左係隔離


大宅

積分: 2549


1148#
發表於 04-12-2 13:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

原來我個B係拉女呀, 咁以係要各位哥哥姐姐照住呀
kyleung 寫道:
Congratulations to cng MISS ar!!!
原來你先係0411 個拉女!!
我地結果頭同尾都係女呀!!

MISS,你唔駛咁擔心,B女好快冇事出院架喇!!


珍珠宮

積分: 33190


1149#
發表於 04-12-2 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
小謙謙鼻塞
仲有幾聲咳
都唔知帶唔帶佢去睇醫生好...

ha..到你煩惱呢個問題...


珍珠宮

積分: 33190


1150#
發表於 04-12-2 13:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mm,
你點呀?
琴晚見到你個email, 幾想即刻打比你, 不過已夜深.


珍珠宮

積分: 48885


1151#
發表於 04-12-2 14:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol

係wo
無同你talk
I still remember when I 陣痛
6:00am 幾 send 過 message 比你


我而家準備訓一訓
訓醒再talk 過


大宅

積分: 3548


1152#
發表於 04-12-2 14:11 |只看該作者

個人理財座談會 **車馬費600(平日組) 合 $700(星期六組)

個人理財座談會 **車馬費600(平日組) 合 $700(星期六組)
日期: Dec 8-18, 2004(共六組)
時間: 6:30-8:30PM
需時: 兩小時座談會
性別: 男或女皆可
年齡: 25-45歲
婚姻狀況:單身或已婚皆可
教育程度: 中五程度
職業/職位: 不須要高級, 中等職位皆可
個人入息: $5000 以上
家庭收入: 不限
車馬費: $600(平日組) 合 $700(星期六組)

Others…其他…… 被訪者須擁有信用卡或個人貸款或透支戶口等銀行, 或財務機構等等.

有興趣請pm我 留電話!!


男爵府

積分: 5167


1153#
發表於 04-12-2 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
鼻塞塞? 我估有舊大鼻屎向鼻仔入面呀.
睇醫生? 你要預左會有藥食喎. :-|
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


1154#
發表於 04-12-2 14:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hihi


侯爵府

積分: 24274


1155#
發表於 04-12-2 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Angel, Car Man:
去睇醫生冇藥食我仲驚呢!
不過佢今日乞痴多左
我有幫佢清左d鼻鼻,今日果d仲係黃色添,所以想同佢去睇醫生之嘛!
我買左針筒,餵藥用
不過預左有難度


侯爵府

積分: 24274


1156#
發表於 04-12-2 14:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW:
係呀!半夜五更話比我聽”痛到想死”
真比你嚇屎我!!


侯爵府

積分: 24274


1157#
發表於 04-12-2 14:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Book左醫生
陣間17:00去旺角睇
因為奶奶都話佢有乞痴多左


伯爵府

積分: 18746


1158#
發表於 04-12-2 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
餵bb食藥,唔係難,係要用好多時間囉,,,一係混落d奶到,一係用針筒慢慢小小咁餵.....


男爵府

積分: 5167


1159#
發表於 04-12-2 14:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
駛咩買針筒喎, 醫生會俾架嘛, 不過針筒咁細個好難餵呀.
所以我去萬寧買左個餵藥器, 有個奶咀加個小樽, BB只係好似飲奶咁啜啜啜, OK喎, 嘻嘻.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


1160#
發表於 04-12-2 14:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
你幾時去買餵奶衫呀???
記住一定要買背心呀...因為好易襯衫呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo