影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


侯爵府

積分: 21177


1141#
發表於 22-3-13 12:54 |只看該作者
fanny590 發表於 22-3-13 12:42
係呀,我其實都鍾意南道山

南道山傻傻地幾可愛寫programme又叻


大宅

積分: 4767


1142#
發表於 22-3-13 12:58 |只看該作者
南道山吸引唔到我,因為我鍾意韓志平⋯

但白易神我就愛上了


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1143#
發表於 22-3-13 13:01 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 10:57
豆瓣評分9分,一路冇跌過

呢套真係好睇?我睇咗少少頂唔順個女主角個造型所以無再睇落去,係咪要開頭要捱吓先㗎?


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1144#
發表於 22-3-13 13:08 |只看該作者
andyan324 發表於 22-3-13 09:38
係囉 點解之前要整到佢髮質好似草甘
拍落女2女2好柔順囉個頭
...

我一開就係見到女主個髮型同髮型已經唔想再睇落去喇,真係未見過女一係咁,好難投入


男爵府

積分: 9468


1145#
發表於 22-3-13 13:11 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:08
我一開就係見到女主個髮型同髮型已經唔想再睇落去喇,真係未見過女一係咁,好難投入
...

呢套第一集要頂住睇,女主造型、女主好噪、女主行為好無聊,唔知做乜咁。第二集導演及編劇就開始發功。


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1146#
發表於 22-3-13 13:20 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 12:53

係wor, 佢地考尾2同最尾


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1147#
發表於 22-3-13 13:21 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:08
我一開就係見到女主個髮型同髮型已經唔想再睇落去喇,真係未見過女一係咁,好難投入
...

你呢個反應好正常


侯爵府

積分: 21177


1148#
發表於 22-3-13 13:30 |只看該作者
mcyw888 發表於 22-3-13 13:20
係wor, 佢地考尾2同最尾

重要係同一張紙


侯爵府

積分: 21177


1149#
發表於 22-3-13 13:31 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:08
我一開就係見到女主個髮型同髮型已經唔想再睇落去喇,真係未見過女一係咁,好難投入
...

睇落去慢慢慣左就好睇 你會愛上女主


水晶宮

積分: 50660


1150#
發表於 22-3-13 13:39 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:01
呢套真係好睇?我睇咗少少頂唔順個女主角個造型所以無再睇落去,係咪要開頭要捱吓先㗎?
...

頭2集要捱下女主誇張左d
之後會好好多
我覺得可以放心開
雖然我無中毒


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1151#
發表於 22-3-13 14:21 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:01
呢套真係好睇?我睇咗少少頂唔順個女主角個造型所以無再睇落去,係咪要開頭要捱吓先㗎?
...

都OK呀,你當金福珠正經版咁睇,幾勵志熱血,對白又有意思
女主第一二集我都覺得佢演得浮誇左嘅,不過睇落去又適應左,呢套係睇女主演技,南朋友顏值


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1152#
發表於 22-3-13 14:23 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 13:01
呢套真係好睇?我睇咗少少頂唔順個女主角個造型所以無再睇落去,係咪要開頭要捱吓先㗎?
...

呢套一定好過天氣,如果你頂到可以睇落去,就可以一齊幫手估下女主個囡嘅老豆係邊個


公爵府

積分: 25508


1153#
發表於 22-3-13 14:58 |只看該作者
mcyw888 發表於 22-3-13 13:20
係wor, 佢地考尾2同最尾

女主考尾3,包租婆個囡考第一,佢哋倒轉玩緊接龍


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1154#
發表於 22-3-13 15:01 |只看該作者
kyliema2006 發表於 22-3-13 13:11
呢套第一集要頂住睇,女主造型、女主好噪、女主行為好無聊,唔知做乜咁。第二集導演及編劇就開始發功。
...

咁就死啦第一集已經超趕客


侯爵府

積分: 21177


1155#
發表於 22-3-13 15:10 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 14:23
呢套一定好過天氣,如果你頂到可以睇落去,就可以一齊幫手估下女主個囡嘅老豆係邊個
...

呢個應該要等到結局先知今晚唔知女女出唔出現


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1156#
發表於 22-3-13 15:14 |只看該作者
woonick 發表於 22-3-13 15:10
呢個應該要等到結局先知今晚唔知女女出唔出現

我而家想知佢地分開原因,照計唔關希度媽事,覺得佢媽唔似會干涉佢2個人的感情,而且希度都唔會咁聽阿媽話啦


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1157#
發表於 22-3-13 15:16 |只看該作者
andyan324 發表於 22-3-13 13:39
頭2集要捱下女主誇張左d
之後會好好多
我覺得可以放心開

嘩仲要捱兩集咁多呀。。。


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1158#
發表於 22-3-13 15:20 |只看該作者
ccdccl 發表於 22-3-13 14:23
呢套一定好過天氣,如果你頂到可以睇落去,就可以一齊幫手估下女主個囡嘅老豆係邊個
...

頭先睇咗樓主條link點解女主仲係呢個髮型嘅。。。我諗我未必頂到
好彩聽日又可以睇睇阿Paul


水晶宮

積分: 50660


1159#
發表於 22-3-13 15:40 |只看該作者
stella816 發表於 22-3-13 15:20
頭先睇咗樓主條link點解女主仲係呢個髮型嘅。。。我諗我未必頂到
好彩聽日又可以睇睇阿Pa ...

本帖最後由 andyan324 於 22-3-13 15:41 編輯

個髮型要捱到7先柔順返喎

我都係鐘意睇社內多d


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1160#
發表於 22-3-13 15:46 |只看該作者
Benbenmum 發表於 22-3-13 14:58
女主考尾3,包租婆個囡考第一,佢哋倒轉玩緊接龍

原來係咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo