立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28938
原帖由 aemc 於 10-10-12 17:33 發表 乜你地成日飲飲食食ga?
大宅
積分: 4057
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:32 發表 其實囝囝果班好多個都病緊,不過都係咳同流鼻水,所以d媽媽都會照比小朋友返學,老師又會同佢地餵藥,,不過我覺得發燒應該要我接走佢,除非我唔得閒,但都要打個電話話我知丫 我日日返學都見個個小朋友,由其是我囝囝果班 ...
伯爵府
積分: 16082
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:06 發表 我出門口時學校打黎話囝囝發燒燒到102叫我準時接佢走,,佢原來上午已經開始燒又唔打比我
原帖由 idac_c 於 10-10-12 17:44 發表 今朝出門口有無同仔仔探熱? 學校應該早d叫你接仔仔走~~
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:08 發表 呀囝行都冇力行返屋企呀陰公
原帖由 TobyChung 於 10-10-12 17:23 發表 有人要做大手術, 又有官非...... 唉~~
原帖由 idac_c 於 10-10-12 17:47 發表 聽到都心痛 102度係咪同阿仔睇e生好d呢? 有冇退熱貼, 貼塊响頸尾
水晶宮
積分: 54556
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:37 發表 屋企仲有藥,,如果今晚唔退我聽朝就同佢睇
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 17:39 發表 唔抵duck呢
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:47 發表 冇同佢探呀,,不過佢個身都唔熱,又鬼甘精靈帶我返學
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:49 發表 岩岩探過37.6度 我有同佢貼呀,,你學校老師話一直都貼住 去左醫院都係比依d藥,不如我比佢食左早d比佢訓仲好
原帖由 aemc 於 10-10-12 17:54 發表 http://www.hkicons.com/_2326.gif" border="0">巴閉!
積分: 29452
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:11 發表 真係有d嬲,,點解佢一發燒唔打比我
原帖由 aemc 於 10-10-12 17:51 發表 擺左幾耐ga?mouth:mouth:" />
原帖由 joey_23 於 10-10-12 18:05 發表 係咪返學果陣你同老C講左阿仔唔C服呀? 可以老C以為你知啦~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy