想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 30303


1141#
發表於 11-8-26 18:44 |只看該作者

引用:我明天覆診,祝我好運!希望個report係冇問

原帖由 siuangel1 於 11-08-26 發表
我明天覆診,祝我好運!希望個report係冇問題同呢個cycle bingo!
gd luck




大宅

積分: 3315


1142#
發表於 11-8-26 23:16 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-26 12:10
我明天覆診,祝我好運!希望個report係冇問題同呢個cycle bingo!
無事既無事既, 好快就bingo架喇!!!


男爵府

積分: 6375


1143#
發表於 11-8-26 23:46 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我紅d乜都冇!點算?!我唔想又cycle61!!




大宅

積分: 3315


1144#
發表於 11-8-27 07:22 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-26 23:46
我紅d乜都冇!點算?!我唔想又cycle61!!
你唔係食緊排卵藥咩? 一陣同E生講埋啦!


大宅

積分: 3575


1145#
發表於 11-8-27 09:15 |只看該作者

引用:我明天覆診,祝我好運!希望個report係冇問

原帖由 siuangel1 於 11-08-26 發表
我明天覆診,祝我好運!希望個report係冇問題同呢個cycle bingo!
Good lucky




男爵府

積分: 6375


1146#
發表於 11-8-27 10:30 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-26+23:46+我

原帖由 Cruby 於 11-08-27 發表
你唔係食緊排卵藥咩? 一陣同E生講埋啦!
得4,5粒,我食完喇。照計2日後應該排卵,我冇理,照開工




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1147#
發表於 11-8-27 11:23 |只看該作者

引用:我紅d乜都冇!點算?!我唔想又cycle61!! +

原帖由 siuangel1 於 11-08-26 發表
我紅d乜都冇!點算?!我唔想又cycle61!!
我都係!今日都day 14啦,都未見過深粗,好驚miss左




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1148#
發表於 11-8-27 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-27+發表你唔

原帖由 siuangel1 於 11-08-27 發表
得4,5粒,我食完喇。照計2日後應該排卵,我冇理,照開工
食左藥應該準時排的,努力dodo




男爵府

積分: 6375


1149#
發表於 11-8-27 15:00 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我冇理紅d,我量體溫同睇分泌




男爵府

積分: 6375


1150#
發表於 11-8-27 15:59 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

睇完,診所姑娘真係差到爆,想舉隻中指對住佢。今次e生有耐性好多,因為少人。我有排都未排呀,慘呀,等多10日8日最少。但我上個月竟然係排咗,紅d先深線!因為之前嗰日低溫,e生咁講,而我低溫當日冇dodo, 所以錯過咗(我紅d深線日有dodo) 咁即係話紅d對我係冇用???




男爵府

積分: 6375


1151#
發表於 11-8-27 16:09 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

e生話一邊多囊,一邊正常(我諗)佢話我太緊張,所以搞成咁。為咗下次卵子夠大,下個cycle嘅排卵丸打孖上!佢仲提議我打破卵針(我最怕打針)我當然say no, 所以10日後再照。因為我而加粒旦得0.9-1mm大,e生話要2.2mm先排。




珍珠宮

積分: 30303


1152#
發表於 11-8-27 18:22 |只看該作者

引用:e生話一邊多囊,一邊正常(我諗)佢話我太

原帖由 siuangel1 於 11-08-27 發表
e生話一邊多囊,一邊正常(我諗)佢話我太緊張,所以搞成咁。為咗下次卵子夠大,下個cycle嘅排卵丸打孖上! ...
但如果打有幫助都打啦,想要可愛bb就要乖啦,加油




男爵府

積分: 6375


1153#
發表於 11-8-27 18:35 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

我唔敢試咁多, 怕有副作用


珍珠宮

積分: 30303


1154#
發表於 11-8-27 19:00 |只看該作者

引用:回覆+qqj+的帖子 我唔敢試咁多,+怕有副作

原帖由 siuangel1 於 11-08-27 發表
回覆 qqj 的帖子

我唔敢試咁多, 怕有副作用
但醫生叫得,唔係應該無問題咩




男爵府

積分: 6375


1155#
發表於 11-8-27 20:54 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

呢個年代,冇良e生,通街都係




男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


1156#
發表於 11-8-27 21:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-27 16:09
e生話一邊多囊,一邊正常(我諗)佢話我太緊張,所以搞成咁。為咗下次卵子夠大,下個cycle嘅排卵丸打孖上! ...

請問E生點知粒旦有幾mm唔好意思咩都唔識


珍珠宮

積分: 30303


1157#
發表於 11-8-27 21:32 |只看該作者

引用:呢個年代,冇良e生,通街都係 +

原帖由 siuangel1 於 11-08-27 發表
呢個年代,冇良e生,通街都係
咁又係,佢哋淨係講




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1158#
發表於 11-8-27 23:22 |只看該作者

引用:呢個年代,冇良e生,通街都係 +

原帖由 siuangel1 於 11-08-27 發表
呢個年代,冇良e生,通街都係
咁洗唔洗睇多個醫生多個意見呀?




男爵府

積分: 6375


1159#
發表於 11-8-28 02:22 |只看該作者
回覆 manionb 的帖子

佢哋部機自動check倒ga...
我一邊就0.9x-1.xx, 一邊就0.7x

有排等


男爵府

積分: 6375


1160#
發表於 11-8-28 02:25 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-27 23:22
咁洗唔洗睇多個醫生多個意見呀?
我稔要呀... lee d唔可以信晒一個...
但我真係唔知幾時排... 紅d都唔準咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo