立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-12 18:25 夠24小時未?
我都有d奇怪,點解sasa開刀咁快出院?我家姐果時係廣華開刀,成5晚先出院。唔知係咪依加太多人??定sasa同bb都健康?
水晶宮
積分: 67422
原帖由 gangting 於 11-08-12 發表 都驚架大佬.... 又尿袋又尿喉又"湯"肚
gangting 發表於 11-8-12 18:42 都驚架大佬.... 又尿袋又尿喉又"湯"肚
你生完之後,個心都去左bb果度,仲邊會全程理會個條尿喉呀!如果你能夠順利去vv,好快就可除架啦!因為插太耐,有機會發炎!
原帖由 悅同 於 11-08-12 發表 我都有d奇怪,點解sasa開刀咁快出院?我家姐果時係廣華開刀,成5晚先出院。唔知係咪依加太多人??定sasa ...
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-12 18:45 我都有d奇怪,點解sasa開刀咁快出院?我家姐果時係廣華開刀,成5晚先出院。唔知係咪依加太多人??定sasa ...
原帖由 gangting 於 11-08-12 發表 一早揾咗喇
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:51 咁就好喇, 你陪月會幫你煲薑醋
原帖由 gangting 於 11-08-12 發表 我媽咪會煲
hunghung215 發表於 11-8-12 17:30 C+同正苦既分別就係呢度. 比幾皮野, C+比你好好休息, 正苦就比返你自己搞,,
我學過一個兒童心理學,講到bb出世後,唔好同媽媽分離,對bb同媽媽心理都好d,安全感情緒都好d,所以bb比媽媽湊係心理上係好,但係生理上就真係辛苦左d。因為生完都幾倦。
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:54 到時去痴薑醋食先得
gangting 發表於 11-8-12 18:50 唔夠床位呀... C+都係3-4日就叫你出院
唉,香港真係比大6搞林啦!激氣!
你唔怕遠,黎我到食下雞酒啦!自家制糯米酒!
都係果句,等我有氣力先。哈哈!
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:53 我99先話以前順產都要5日先出院, 因為bb通常3-4日先出現黃, 而家早早要你出院,搞到媽媽同bb仲辛苦mout ...
咪係loh,果時我d家姐生,都唔覺要走出走入去睇黃。我諗係lee一兩年搞差曬,真係太太太太多人生啦!唉!如果人少的東區都咁busy,真的不敢想象d出名生仔的醫院,佢地d醫護人員忙成點??真陰公!
陪月煲薑醋,斷鐘頭計錢架!
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:48 而家冇乜事好快要你出院
但上次我入院,醫生又唔想比我出院。想我多觀察一晚,係我要求佢比我走,因為訓唔到。或唔同病房,忙的程度唔同!
男爵府
積分: 9670
悅同 發表於 11-8-12 18:43 所以我真係超唔想開刀,係最虛弱的時候,無得補身,仲要切一刀,自己都無曬energy,順產都夠倦,開刀仲倦 ...
hunghung215 發表於 11-8-12 17:21 我全個大肚期, 一粒暗瘡都無生過架~
有d人係會陀bb時媽媽生濕疹,果d人一定要清胎毒。或bingo時食得太粒雜 or媽媽身體內太濕太熱。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy