想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2307


1141#
發表於 11-9-9 15:28 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 15:16
其實已經半放棄狀態,所以已經無乜所謂,可能我無仔女緣啦!我地已經商量好,試到12月都唔中就唔生lu,過二 ...
好多時,見其他jm都係一話放棄,個人輕鬆左就bingo...
既然你兩公婆都有共識,咁就輕輕鬆鬆咁,話唔定有意外驚喜


大宅

積分: 1279


1142#
發表於 11-9-9 15:30 |只看該作者
回覆 K.K.NG 的帖子

講樣野比你知....我識得1個藥房朋友,佢前幾日同我講佢有個客試左5-6年都冇bb之後就走去睇e生食藥.又去做埋人授孕都唔得,個客對住佢喊到9彩錦...之後冇啦啦過左1星期到個客冇啦啦好開心咁去搵佢,同佢講原來咩都唔理就冇啦啦冇左........所2唔放棄一定會有機會..可能真係我地check住check住攪到壓力大,,


子爵府

積分: 10404


1143#
發表於 11-9-9 15:37 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+15:16+其實已

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
好多時,見其他jm都係一話放棄,個人輕鬆左就bingo...
既然你兩公婆都有共識,咁就輕輕鬆鬆咁,話唔定有意外驚 ...
希望啦,不過心態真係隨住時間而改變咗!無之前咁想一定要中,呢個月我已經連紅d都無用lu!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


1144#
發表於 11-9-9 15:38 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-9 15:02
咁有冇線??深唔深呀?
用晨尿已經係全日最深色... 當然愈近排卵又會深色d.. 其實好難講...


子爵府

積分: 10404


1145#
發表於 11-9-9 15:40 |只看該作者

引用:回覆+K.K.NG+的帖子 講樣野比你知....我識

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-09 發表
回覆 K.K.NG 的帖子

講樣野比你知....我識得1個藥房朋友,佢前幾日同我講佢有個客試左5-6年都冇bb之後就走 ...
我已經輕鬆晒嫁啦,仲唸定決定唔生要地獄式減肥,為咗生bb,食中藥,又唔敢節食,我足足肥咗28磅,依家個心已經唸減肥多個唸生b囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1146#
發表於 11-9-9 15:41 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-9 15:38
用晨尿已經係全日最深色... 當然愈近排卵又會深色d.. 其實好難講...

我意思係呢幾日呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1147#
發表於 11-9-9 15:49 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-9 15:41
我意思係呢幾日呀
我排完粗變淺
淺到白
琴日就無啦啦有哄
今日唔記得驗
夜d先驗
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


1148#
發表於 11-9-9 15:53 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+14:51+我

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
哈哈哈!!讀國際學校唔係特別叻,讀都無問題...但唔好咁樣就覺得自己個仔特別勁.
學你咁講,無教過都識就真係 ...
agree




珍珠宮

積分: 30303


1149#
發表於 11-9-9 15:55 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-9+14:48+我都

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
我一直都認為, 如果我每次都係同一時間check, 數據就可以比較到,
所以為左方便, 我日日都用晨尿, 因為我係 ...
me2




珍珠宮

積分: 30303


1150#
發表於 11-9-9 17:14 |只看該作者

引用:Quote:little_kawai+發表於+11-9-9+14:58+

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表

以前我地果代d小朋友
邊有咁巴閉架
我自己細個都係反叛嘅人,我唔會太勉強,但一定要佢分清是非黑白同懂珍惜,我相信愛係會令佢明白一切,識行一條啱嘅路俾個like自己




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1151#
發表於 11-9-9 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BABYBABYBLACK+於+11-09-09+

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
我已經輕鬆晒嫁啦,仲唸定決定唔生要地獄式減肥,為咗生bb,食中藥,又唔敢節食,我足足肥咗28磅,依家個心 ...
28磅,你肥既原因係咩



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1152#
發表於 11-9-9 17:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
我自己細個都係反叛嘅人,我唔會太勉強,但一定要佢分清是非黑白同懂珍惜,我相信愛係會令佢明白一切,識行 ...
比你最尾果句笑屎



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


1153#
發表於 11-9-9 17:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-09+發表how+muc

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
上化驗所一次400!
係咪醫生話day21 check? 點解見有jm話叫人day 3 check? 差咁遠?唔通佢攪錯?我都覺得day 21合理d




珍珠宮

積分: 30303


1154#
發表於 11-9-9 17:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-09+發表will+bi

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
其實已經半放棄狀態,所以已經無乜所謂,可能我無仔女緣啦!我地已經商量好,試到12月都唔中就唔生lu,過二 ...
你try左幾耐?我見有d jm try 10 年,終於bingo...可能只要有恆心,鐵柱磨成金




子爵府

積分: 10404


1155#
發表於 11-9-9 17:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-09-09+發表我已

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
28磅,你肥既原因係咩
一來無節食啦,二來啲藥令腸胃吸收,同令胃口好好!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


1156#
發表於 11-9-9 17:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-09-09+發表上化

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
係咪醫生話day21 check? 點解見有jm話叫人day 3 check? 差咁遠?唔通佢攪錯?我都覺得day 21合理d



...
Day2-4係驗卵巢功能呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


珍珠宮

積分: 30303


1157#
發表於 11-9-9 17:23 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+15:16+其實已

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
好多時,見其他jm都係一話放棄,個人輕鬆左就bingo...
既然你兩公婆都有共識,咁就輕輕鬆鬆咁,話唔定有意外驚 ...
yes




男爵府

積分: 6375


1158#
發表於 11-9-9 17:24 |只看該作者
為咗唔想JM們 slide iphone slide到手軟… 而家係時候出part 3!!

Please move~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1159#
發表於 11-9-9 17:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-09-09+發表上化

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
係咪醫生話day21 check? 點解見有jm話叫人day 3 check? 差咁遠?唔通佢攪錯?我都覺得day 21合理d



...
上網睇過黃體最高係day21-24, 冇理由驗最低果時架嘛



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1160#
發表於 11-9-9 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
一來無節食啦,二來啲藥令腸胃吸收,同令胃口好好!
早d食晚餐,均衡飲食,唔好過量啦!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo