跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 569


1141#
發表於 05-10-24 14:12 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

[size=large]MM,


[size=medium]生日快樂!!

我驚聽日好忙趁而家得閑同您 say 左 Happy Birthday 先 !!
希望您同老公 得開心d 啦


男爵府

積分: 6302


1142#
發表於 05-10-24 14:13 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cherry,

"家下" 瞓醒去食 "TEA" 呀 .
返來再傾啦.

CICY,

我織咗一件only.... 現在要睇住瑤瑤, 無時間織 lu ...不過冷就係到..我都要加把勁先得 la ..唔係 d "冷" 發 "mo" ... :mrgreen:
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


別墅

積分: 569


1143#
發表於 05-10-24 14:14 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,

How are u ?? 您仲係好忙 ??


別墅

積分: 569


1144#
發表於 05-10-24 14:16 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry & Li,

您地炸住版先...今日唔見鬼左 cs 同 mori ??
我 lunch 喇....


男爵府

積分: 6302


1145#
發表於 05-10-24 14:16 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cicy,

妳不如將妳織0既靚衫...開個 fashion show比 tristan ... 影d 相比我地睇.呀 .. .

比我大開眼界呀 :lol: :lol:
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


子爵府

積分: 11369


1146#
發表於 05-10-24 14:25 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

[size=small]♡Cherry,
你就好啦,可以X'mas放咁耐...我老闆果時就生應該唔會比我放,就算唔係呢d大假真係爭崩頭呀...真係好羨慕你呀!!! :-(

[size=small]♡Miffy,
你真係好毅力呀...追35版唔野少呀


大宅

積分: 1601


1147#
發表於 05-10-24 14:32 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiLi,

你o係咪想織埋俾我呀?? 哈哈~~~ o係就唔驅呀, 嘻!!
死啦, 唔知點解, 今日無 mood 做o野添.....個人好懶....
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1148#
發表於 05-10-24 14:33 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

tai_tai 寫道:
Cherry & Li,

您地炸住版先...今日唔見鬼左 cs 同 mori ??
我 lunch 喇....


緹媽,

Hi~~
OK! 我盡量啦!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1149#
發表於 05-10-24 14:37 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Bon & 緹媽
多謝晒呀,我老公BOOK左聽日InterContinental食buffet咋,因為上次佢生日係度食我話d龍蝦好正,又有15% so咪又去返依度囉,如果時間許可我都想佢帶埋Jne黎呀,但怕佢聽晚返黎班機遲左返啫


大宅

積分: 1601


1150#
發表於 05-10-24 14:37 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Mui Mui,

o係呀, 一唸起可以連放幾日, 真o係好 happy 呀!!!
我就o係驚到時會有好多同事放呀, 所以穏陣起見, 我咪一早遞定假紙先囉, 嘻嘻~~~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1151#
發表於 05-10-24 14:40 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

聽日我下晝會放假整"負離子"呀,我老公都唔知我請左半日假呀,事關比個驚喜佢,轉吓髮型咁囉


大宅

積分: 1601


1152#
發表於 05-10-24 14:41 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

你老公真o係好鍚你呀!!!! 咁你o地食得開心 d 啦~~
喂, 你o係 Hippo 度買o左 D 咩俾靜靜呀?? 快 D up-load D 相相o黎睇o下啦!!!
我見 Hippo D 女仔 "被被" 好靚呀!! 你有無買到呀?? D 料好軟熟喎, 正~~~~ 如果折o左, 勁底喎!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1153#
發表於 05-10-24 14:42 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

HelloMoon 寫道:
聽日我下晝會放假整"負離子"呀,我老公都唔知我請左半日假呀,事關比個驚喜佢,轉吓髮型咁囉


MM,

我就o岩o岩同你相反囉, 我想電髮呀!!! 我直頭髮o左好耐喇, 好鬼悶!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1939


1154#
發表於 05-10-24 14:43 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Tai Ma
I am much better this week la... at least can come up and chase 35 pages during lunch la!!!
How was Tai Tai's new course in Gymboree? Do you think Chester can join Tai Tai's class?

Mui Mui
It is not easy to chase 35 pages gar... but all of you were talking XXX on last Friday. Very interesting lei!!! :tongue:
Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


男爵府

積分: 5770


1155#
發表於 05-10-24 14:43 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry
係啦,你就好啦,12月放咁多日假 我淨係諗住12號請1日 同靜靜慶祝 & 12月中可能攞1-2日去泰國呀(我老公話如佢就到返學個schedule就去喎 )


大宅

積分: 1601


1156#
發表於 05-10-24 14:49 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

喂!! 你就好啦, 又去旅行~~ 好羨慕呀!!
OH~~ 咁你今次咪o係第一次出門去泰國, 哈哈~~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1157#
發表於 05-10-24 14:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

櫻桃子 寫道:
MM,
我就o岩o岩同你相反囉, 我想電髮呀!!! 我直頭髮o左好耐喇, 好鬼悶!!


Cherry
其實我直頭髮都好耐,反而依個頭電左半年啫,但因為就黎冬天,我唔想日日濕住個頭返工呀,易病呀ma,咁咪電返正囉,同埋我把卷頭髮成日打"click" :evil:


大宅

積分: 1601


1158#
發表於 05-10-24 14:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,

唔好掛住追 message 喇!! 快 d 去食飯啦~~ 傻瓜~~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1159#
發表於 05-10-24 14:51 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

櫻桃子 寫道:
MM,

喂!! 你就好啦, 又去旅行~~ 好羨慕呀!!
OH~~ 咁你今次咪o係第一次出門去泰國, 哈哈~~~


無錯,我係第一次去泰國呀
but 而家未知去唔去得成架


大宅

積分: 1601


1160#
發表於 05-10-24 14:52 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM,

今日睇o黎得番我同你兩個o乍喎!!!!

cs, LiLi & Mori,
你o地去o左邊呀?? 難得我家o下可以上網o麻~~~~ 快 D 浦頭呀!!!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo