在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13356


1141#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
mememo,doremi,lamlambaby,liwoodma

呢個公仔上網上到癲左呀.


咁血腥, 出唔出得街ga.....
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1142#
發表於 05-11-28 14:44 |只看該作者

Re: ""女人墟""


伯爵府

積分: 17456


1143#
發表於 05-11-28 15:17 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby

你以前比個一個kitty網站我,裡面除了有kitty外,仲有icon同
靚女照,有仲有無keep這個網站呀?


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1144#
發表於 05-11-28 15:19 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
lamlambaby

你以前比個一個kitty網站我,裡面除了有kitty外,仲有icon同
靚女照,有仲有無keep這個網站呀?




check pm, thanks!


伯爵府

積分: 17456


1145#
發表於 05-11-28 15:24 |只看該作者

Re: ""女人墟""

係呀,係呀,係呢個la,thank you ,thank you .
lamlambaby 寫道:




check pm, thanks!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1146#
發表於 05-11-28 15:32 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
係呀,係呀,係呢個la,thank you ,thank you . [quote]
lamlambaby 寫道:




check pm, thanks!
[/quote]




公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1147#
發表於 05-11-28 15:40 |只看該作者

Re: ""女人墟""

打算聽日交完表,同我妹去行花園街 之前我見有媽咪話花園街有d出口既bb body底衫,$10有交易,質地又唔差喎,所以想去買幾件俾亞b,但又唔知邊個位有得買 ?-( ?-(


伯爵府

積分: 17456


1148#
發表於 05-11-28 15:45 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我都唔知邊樹有喎,我諗應該係側邊舖頭多.
lamlambaby 寫道:
打算聽日交完表,同我妹去行花園街 之前我見有媽咪話花園街有d出口既bb body底衫,$10有交易,質地又唔差喎,所以想去買幾件俾亞b,但又唔知邊個位有得買 ?-( ?-(


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1149#
發表於 05-11-28 15:50 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我都唔知邊樹有喎,我諗應該係側邊舖頭多. [quote]
lamlambaby 寫道:
打算聽日交完表,同我妹去行花園街 之前我見有媽咪話花園街有d出口既bb body底衫,$10有交易,質地又唔差喎,所以想去買幾件俾亞b,但又唔知邊個位有得買 ?-( ?-(
[/quote]



你估會唔會係車仔檔


伯爵府

積分: 17456


1150#
發表於 05-11-28 15:54 |只看該作者

Re: ""女人墟""

車仔檔都好似有d,但唔知係咪你講果d ,我只見果d 係好舊咁既色既.側邊果d 舖頭好似都有些,但我無行近去睇,因我果d 都唔岩著...所以無留意到.
我諗你要好認真咁行哂成個花園街先可以喎....再唔係你要問
問mememo,佢成日係果度巡視業務架..問佢應該會清楚d .


伯爵府

積分: 17456


1151#
發表於 05-11-28 15:55 |只看該作者

Re: ""女人墟""

接放學la


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1152#
發表於 05-11-28 16:00 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
車仔檔都好似有d,但唔知係咪你講果d ,我只見果d 係好舊咁既色既.側邊果d 舖頭好似都有些,但我無行近去睇,因我果d 都唔岩著...所以無留意到.
我諗你要好認真咁行哂成個花園街先可以喎....再唔係你要問
問mememo,佢成日係果度巡視業務架..問佢應該會清楚d .




要好認真咁行哂成個花園街,好似有d難度喎
咁一陣要問下mememo先 :wink:


伯爵府

積分: 17456


1153#
發表於 05-11-28 17:04 |只看該作者

Re: ""女人墟""

唔知係咪最近行得多,覺得好快就可以行完.
lamlambaby 寫道:

要好認真咁行哂成個花園街,好似有d難度喎
咁一陣要問下mememo先 :wink:


子爵府

積分: 12680


1154#
發表於 05-11-28 17:13 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip
人見人愛皇帝仔BB入黎睇la 皇帝baby皇親國戚開心笑哈哈===>>>去片


伯爵府

積分: 17456


1155#
發表於 05-11-28 17:20 |只看該作者

Re: ""女人墟""

做咩咁早起身呀 係呢,其實識你咁耐,都唔知你幾大喎,你幾大姐.
BB仔媽咪 寫道:
gianyip


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1156#
發表於 05-11-28 17:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
唔知係咪最近行得多,覺得好快就可以行完. [quote]
lamlambaby 寫道:

要好認真咁行哂成個花園街,好似有d難度喎
咁一陣要問下mememo先 :wink:
[/quote]


我行既話就行哂2邊舖頭就算ga la~


伯爵府

積分: 17456


1157#
發表於 05-11-28 17:26 |只看該作者

Re: ""女人墟""

反而好耐無行過女人街......
lamlambaby 寫道:




我行既話就行哂2邊舖頭就算ga la~


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1158#
發表於 05-11-28 17:44 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
反而好耐無行過女人街...... [quote]
lamlambaby 寫道:




我行既話就行哂2邊舖頭就算ga la~
[/quote]


我又係呀~我諗有幾年都無行過


子爵府

積分: 12680


1159#
發表於 05-11-28 17:46 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
做咩咁早起身呀 係呢,其實識你咁耐,都唔知你幾大喎,你幾大姐. [quote]
BB仔媽咪 寫道:
gianyip
[/quote] 年幾大喇 :-(
人見人愛皇帝仔BB入黎睇la 皇帝baby皇親國戚開心笑哈哈===>>>去片


伯爵府

積分: 17456


1160#
發表於 05-11-28 18:35 |只看該作者

Re: ""女人墟""

咁即係幾年呀,睇下邊個大.
BB仔媽咪 寫道:


gianyip
[/quote] 年幾大喇 :-( [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo