跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10461


1141#
發表於 06-3-17 00:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

bk down 左成日 明天lunch 點呀 


子爵府

積分: 13373


1142#
發表於 06-3-17 09:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all:

老歌: 噚晚唔好意思, 因我做緊facial, 所以想同妳講多幾句都唔得 唔該晒你&妳既安排 :mrgreen: 我下星期三放假同棠8 2個去曼谷玩3日, 要到27/3至返工 :mrgreen:

Dorothy & Googoo: Thanks...棠棠慈慈d咳好番好多了, 今日棠棠學校birthday party, 已叫老師唔好甘糖/橙汁佢飲了 晉彥仲有冇咳 Mimi同細佬最近黠??

TommyMa: 返新工好忙呢唔見妳

Jackie: 軒軒點呀??


男爵府

積分: 8163


1143#
發表於 06-3-17 09:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

老婆婆
唔緊要+唔使客氣, 哇, 咁正, 可以同棠8兩個人去玩, 我諗我二人世界起碼要等十五年後
tt同慈慈好番d就好, 樂樂早兩日又係咳同流鼻水, 無返一日學, 今日見佢開始無流鼻只係咳起來好多痰

中環友
今日lunch照舊

[size=large]che
你的手提飛了返home

米姐
唔該晒你既安排, 我已通知青衣友


子爵府

積分: 10461


1144#
發表於 06-3-17 09:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory, Sorry 我遲左比野你 今日交d 野比你啦. 係唔係 1230 老地方


男爵府

積分: 8163


1145#
發表於 06-3-17 09:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny
剛剛致電給你....
就老地方, 不過我要1點左右先到
唔該晒你, 最近我同樂樂介埋夜片, 因佢'pat pat'生濕疹, 用唔到片, 所以不用了, 唔該晒你呀))


男爵府

積分: 8163


1146#
發表於 06-3-17 09:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=medium]中環友
已訂位, 華商銀行公會, 姓陳5位1點, 先到先取位, 到時見!


珍珠宮

積分: 34740


1147#
發表於 06-3-17 09:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨.

a媽
我琴日本來覆左你個message,但bk short左後連我個message都冇埋.

我係想話,其實我都覺得自己算幸福(雖然我地冇乜錢 但我都知足嫁),不過coffee可能覺得好橙. 因佢乜都要靠佢自己.

點解你開hotmail,唔開yahoo?唔係yahoo大d嗎?

^0^,

你幸福就真, 什麼都有coffee幫你, 我們只可以靠自己咋 !


popo
mimi近來開報告多d學校既訊息.好似星期一佢地去香港公園一日遊,之前佢而叫我地同佢一齊去,之但係我同coffee就冇左件事,結果佢話星期一個個小朋友都有媽咪陪,但佢就冇.:-( :-( 同埋佢而家放學後會主動做工課,唔駛提.

細佬而家食粥仔食得好好,早晚各一碗粥,之後隊多2-3安奶.朝早餐奶食8-9安.回覆番之前既胃口.最近出左x份之一隻下門牙.而家識同人byebye, hi, 拍手同請請.但仲係好懶豬唔爬(唔識爬 ?-( )同未識自己push up自己坐係到.

glory:
咁你book左幾點鐘呀?


子爵府

積分: 13373


1148#
發表於 06-3-17 09:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 係呀....今次可二人世界, 本來唔會甘諗, 但上年實在發生太多野了, 棠8仲有d假要放埋佢, 所以佢話想行開下, 我地都唔想去太耐, 所以只係3days, 婆婆會夜晚留係我屋企陪佢地訓。樂樂可能鼻水倒流, 所以開始咳起來+好多痰, +上近排天氣成日轉, 攪到樂樂'pat pat'生濕疹, 不如睇一次清下佢啦


子爵府

積分: 13373


1149#
發表於 06-3-17 10:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo: Mimi好叻放學後會主動做工課,唔駛提....棠棠每晚都要人提....細佬食得幾好喎, 食到粥仲隊到甘多奶, 唔怕慈慈成9個月至識返身, e+細佬懶唔爬, 唔使太擔心


珍珠宮

積分: 34740


1150#
發表於 06-3-17 10:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo

慈慈幾多月出世呀?會唔會果時冬天著得多衫所以返唔到身呢?


子爵府

積分: 13373


1151#
發表於 06-3-17 11:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo: 慈慈726出世, 會唔會果時冬天著得多衫 may be but she looks lazy too


男爵府

積分: 8163


1152#
發表於 06-3-17 11:56 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
遲左答~~1點

老婆婆
去玩下又可以休息下幾好, 係香港夜晚一定要起身睇佢地有無'負'被, 會無得好好休息, 一於去旅行充下電
樂樂個’籮友’時好時壞, 睇兒科比類固醇藥膏所以唔係好想時時搽, 宜家唯有煲些去濕湯水清下d熱


子爵府

積分: 13373


1153#
發表於 06-3-17 12:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 甘不如試下煲d金銀花水比樂樂沖涼/洗patpat


男爵府

積分: 8163


1154#
發表於 06-3-17 12:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
係喎, 都唔記得左有金銀花添, 試試佢, Thanks!


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1155#
發表於 06-3-17 12:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Hi all,
多謝關心, 軒軒好返好多la, 琴日已返學, 不過仲有小小咳未清.

Mei,
我miss左group order tim. :-(

A媽,
你終於有hotmail啦, 比個email address我丫. :mrgreen:

Toma,
新工點呀? 有冇得bk jet?

我呢個week真係勁busy, 琴日搬office差D同班c人運輸佬打交, 而家條氣仲頂住, 我唔理鬼佢, 一個波踼返比admin攪掂佢. 而最安慰係我麻麻病情已好返好多, 早幾日出左icu, 醫生仲話過兩日可以出院, 真係好感謝神.

[size=medium]Urgent! Urgent!
有冇完約既good工人介紹? 賓/印都得, 最好識講中文.


侯爵府

積分: 23362


1156#
發表於 06-3-17 13:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MAKUSMA
有1個工人90907258尋日打比我, 佢話係我工人比我NO佢, 查實我唔係太清楚佢個底, 只知道佢12 APR完約, 我工人REFER我既應該唔係壞份子, 好唔好你要自己判斷, 同埋問佢前僱主, 你打比佢丫


子爵府

積分: 12388


1157#
發表於 06-3-17 14:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我都想要工人, 最好印啦, 最緊要頂得順2老

re: jshoppers
尋晚訂左喇, 錯過左既唔緊要, 如果quality ok應該會再order

jackie
toma病到cc下, 尋日sick leave今日得半條人命咁返工. 新工有msn & bk, 但個位好open = 唔洗m


珍珠宮

積分: 34740


1158#
發表於 06-3-17 15:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

thanks for ordering.


大宅

積分: 4493


1159#
發表於 06-3-17 15:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽;
妳最終都忍唔住都開左hotmail account.

jackie:
麻麻病情好返咁多, 好登妳開心.
軒軒昨日是否已講故事? 關於牙醫?

mei:
最後group到幾錢?

toma:
how are u? take care.
b又唔得m又唔得.


子爵府

積分: 10461


1160#
發表於 06-3-17 15:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

makusma 寫道:

[size=medium]Urgent! Urgent!
有冇完約既good工人介紹? 賓/印都得, 最好識講中文.


makusma, 你搵工人呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo