懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2385

畀面勳章


1141#
發表於 06-4-12 14:42 |只看該作者

Re: 06年9月預產期


你又開始搵未 ? 其他媽咪呢? 要請的話要快d啦, 因為好的都好早比人請左, 如果搵明愛o個d又要見, 要預定時間呀!



demio

我未搵呀 因為驚唔知會唔會早得滯 同埋 要唔要落訂架 佢會唔會做d屋企既基本清潔架 係咪叫佢上自己屋企見架 同埋 妳介唔介意pm妳請既$$同埋鐘數俾我參考呀

唔好意思 太多問題 因為我係新手 :lol:


大宅

積分: 4531


1142#
發表於 06-4-12 14:52 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

祈兒:

我未搵呀 因為驚唔知會唔會早得滯 同埋 要唔要落訂架
- 唔使落定架! 不過有d要簽約.

佢會唔會做d屋企既基本清潔架
- 佢見工時要同佢講佢要做什麼, 例如同bb洗澡, 煮食, 教工人等等, 講清楚, 費事到時煩.

係咪叫佢上自己屋企見架
- 你可以唔係自己屋企見, 可以去大家樂等地方, 到快要生時先叫佢上你屋企睇下有什麼要買等.

同埋 妳介唔介意pm妳請既$$同埋鐘數俾我參考呀
- 唔駛pm啦! 公價大約$7,500 - $8,500左右, 返6日, 每日8個小時, 包午餐(簡單), 當然有d成$10,000, 有d平少少, 睇經驗同年資.

希望幫到你啦


侯爵府

積分: 24076

虎到金來勳章 HiPP勳章(2) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1143#
發表於 06-4-12 15:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

deleted.


大宅

積分: 4531


1144#
發表於 06-4-12 15:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

祈兒

以下資料係第二個topice找來的:

xomama 寫道:
你可以試下經過循道衛理幫你免費轉介, 但最遲預產期前4個月通知。而且收費唔貴包月5天7小時收$6500, 如無意外, 我都會叫循道衛理介紹。有BK媽媽試過話幾好 !

網址 :www.labouraid.org/maternity/main.htm

我10月頭預產期, 已經登記左, 會係3個月前同陪月ee見面, 唔ok可以唔請, 重有7日試用。


別墅

積分: 574


1145#
發表於 06-4-12 16:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty 寫道:silly媽...
係呀..其實我都覺得好怪..
d鮮奶又要冷凍..
但係又叫我地唔好飲/食生冷野..
真係好矛盾.


lkfkitty:

等我答下嘴!
奶係鈣同蛋白質 o既 good source,仲有好多維他命!
不過妳知佢營養時,D 細菌都知。點樣飲得營養又安全,就靠 D科學方法。

要 keep 最好 o既營養,就唔好用咁高溫同太長時間殺菌。咁惟有雪住佢同盡快飲左佢,所以鮮奶係要雪同保存期得幾日。孕婦飲食要小心,避免食物中毒,最好叮熱佢飲! :-P
屋型盒裝奶情況相若。

至於磚型盒裝奶,由於用最高溫及較長時間殺菌,相對營養呢……好處係放得耐。
希望以上 info.能幫助大家知點樣揀適合自己 o既奶 o黎飲!


大宅

積分: 2747


1146#
發表於 06-4-12 17:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan, jojob,

"我同JOJOB一樣,左後的盤骨都係時不時痛,E生叫我做物理治療,佢話一個星期一次,仲要係OFFICE HOUR TIM,嘩!唔使做咩,所以我REJECT
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


別墅

積分: 900


1147#
發表於 06-4-12 18:52 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hello咁多位準mama,
我預產期18/9,你哋講盤骨痛好有興趣,因為我都係左邊盤骨痛,由其係瞓覺時,而家要側身瞓,長期側右邊又好辛苦,轉左邊盤骨又痛,好慘呀!!


民房

積分: 41


1148#
發表於 06-4-12 21:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond:

我唔係住香港架, 我住 New York, 所以都唔知香港邊道有得 join prenatal yoga.

在 New York, prenatal yoga 好流行的, 好多孕婦都會參加, 我諗我會在六月開始 join, 上三個月, 時間剛剛好到預產期


民房

積分: 41


1149#
發表於 06-4-12 21:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty:

其實飲奶對孕婦真係非常好架, 可以增加骨骼堅固, 又會補充鈣質, 懷孕期間真係好需要架 我醫生建議每日飲三杯奶.........Even 我沒懷孕前, 我都習慣日日飲一杯奶, 可以預防老左有骨質疏鬆症


大宅

積分: 3551


1150#
發表於 06-4-13 09:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

silly媽媽..

我知飲奶好..所以我依家都有飲呀...
我要求自己每日飲兩杯...
遲d 可以的話...
我都會考慮飲多一杯..
等自己吸收多d 鈣...


複式洋房

積分: 418


1151#
發表於 06-4-13 11:07 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽,

我記得你講過你husband係ABC,
咁你husband知唔知道孕婦係需要戒口架?
我都唔係住係香港架.. 我住係Vancouver..
不過我就唔知呢度有無得join prenatal yoga喇~~
hehe.. 到時有咪join囉~

係呢~ 咁你咪唔需要太多戒口或者禁忌個d野囉?!


複式洋房

積分: 239


1152#
發表於 06-4-13 16:40 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽 寫道:
ivybeyond:

我唔係住香港架, 我住 New York, 所以都唔知香港邊道有得 join prenatal yoga.

在 New York, prenatal yoga 好流行的, 好多孕婦都會參加, 我諗我會在六月開始 join, 上三個月, 時間剛剛好到預產期


Silly媽媽:

ic... 原來你住在 New York
邊位mummy 知道prenatal yoga ???


大宅

積分: 2747


1153#
發表於 06-4-13 16:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty,

"罐上的指示..沖出來的奶粉會勁甜.."


你係咪飲惠氏, 好甜+

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1154#
發表於 06-4-13 17:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio,

我都想知d陪月幾, 有聽貴到10000都有
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2385

畀面勳章


1155#
發表於 06-4-13 17:07 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio

唔該晒


大宅

積分: 2747


1156#
發表於 06-4-13 17:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Yumiyu 寫道:
Hello咁多位準mama,
我預產期18/9,你哋講盤骨痛好有興趣,因為我都係左邊盤骨痛,由其係瞓覺時,而家要側身瞓,長期側右邊又好辛苦,轉左邊盤骨又痛,好慘呀!!


yumiyu,

我都係, 真係慘. 我呢兩日都痛.

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1157#
發表於 06-4-13 17:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位,

孕婦yoka, 我都想試.

之前news見到. 等我打上問完左話你地知
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


複式洋房

積分: 386


1158#
發表於 06-4-13 17:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位,你好!
我想問下你地有無人去左聽產前講座呢?我知道一般母嬰健康院在Weekday舉行,你們是否要取Annuel Leave去呢?定還是當Sick Leave呢?


複式洋房

積分: 386


1159#
發表於 06-4-13 18:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hi hi, Waikki:

在香港,我們會驗OSCAR,主要是驗血及Ultrasound,醫生都話有90%準。

Silly媽媽 寫道:
Waikiki:

我都不知 second trimester screening 同不同結構性 Ultrasound, 可能差不多, 最重要是測試 BB是否有 Down’s Syndrome, 同埋是否有遺傳基因病……我想香港同 New York D 醫學術語應該不會有太大差異……我醫生話 first trimester screening 加埋 second trimester screening, 就有 90% 準確性測試到孕婦是否高危懷有以上病的baby


民房

積分: 41


1160#
發表於 06-4-13 20:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hello kchy:

係呀, 我老公係 ABC, 當然唔知道孕婦要戒口啦, 每星期去 Supermarket 仲買鬼咁多雪糕同橙汁俾我食同飲, 我自己都唔知原來大肚婆要戒凍飲同食凍野, so far, 我剩係冇食 Sushi, 芒果同羊肉, 我媽媽話食羊肉, 將來 BB 會發羊吊,雖然我知道呢D係迷信, 不過我都唔喜歡食, 所以冇所胃.... :lol:

其實大肚婆有邊D禁忌架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo